راهنمای خرید

بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان

بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان, لپ تاپ استوک

بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان در این بخش از مجله سیپک معرفی خواهد شد تا اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی و باکیفیت باشید، با بودجه ۱۵ میلیون تومان بتوانید خریدی موفقیت آمیز و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید و با مدل‌های مختلف آن آشنا شوید.

لپ تاپ استوک HP مدل 650 G3 با پردازنده i5 نسل 7

لپ‌تاپ استوک HP مدل 650 G3، صفحه نمایشی از نوع  LED backlight در اندازه ۱۵٫۶ اینچ با روکش مات دارد و می‌توان به‌راحتی از آن در محیط‌های پرنور هم استفاده کرد و از کیفیت FULL HD صفحه‌نمایش آن بهره برد. پردازنده مرکزی این لپ‌تاپ اینتل Core i5 7200U و با سرعت ۲٫۶ تا ۳٫۳ گیگاهرتز است که توان خوبی برای پردازش اطلاعات دارد.

لپ‌تاپ HP مدل 650 G3 مجهز به حافظه رم ۸ گیگابایتی است که قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت را هم دارد؛ همچنین به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی هم مجهز شده که هم قابلیت ارتقا هارد و هم قابلیت اضافه‌کردن هارد دوم SSD با فناوری M2SATA  را داراست. پردازنده گرافیکی این لپ‌تاپ ۲ گیگابایتی و از نوع RADEON R7 M465 می‌باشد.

در ادامه باید اشاره کنیم که پورت‌های ارتباطی این دستگاه را می‌توان به پورت USB 3.0، پورت شبکهEthernet ، پورتVGA، پورت سریال (به دلیل وجود پورت سریال از جمله بهترین انتخاب‌های مهندسان نقشه‌بردار جهت اتصال لپ‌تاپ به دوربین نقشه‌برداری است) و همچنین به یک پورت USB TYpe C و پورت DisplayPort  اشاره نمود. باتری لپ‌تاپ HP مدل 650 G3 با پردازنده i5 از نوع لیتیوم-یون و ۳ سلولی بوده و قیمت HP ProBook 650 G3 در فروشگاه سیپک بسیار مناسب است و از جمله  بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان محسوب می‌شود.

لپ تاپ استوک HP مدل 650 G3 با پردازنده i5 نسل 7

لپ تاپ استوک hp مدل Zbook 17 G2 با پردازنده i7 نسل 4

پردازنده مدل Core i7  ۴Gen  اچ پی، در لپ‌تاپ‌های فراوانی استفاده شده و قیمت مناسب و عملکرد پرقدرت آن منجر به محبوبیت این مدل پردازنده در میان بسیاری از کاربران گردیده است. به لطف برخورداری از قابلیت Hyper-Threading ، این پردازنده هم‌زمان هشت رشته را به‌جای چهار رشته اجرا می‌کند که  یک مزیت بسیار خوبی محسوب می‌شود. در حالت کلی، نتایج بنچمارک این پردازنده خوب است.

بیشتر بدانید :   قیمت لپ تاپ استوک

در ادامه باید بیان کنیم که لپ‌ تاپ استوک ZBOOK 17 G2 به کارت گرافیکی NVIDIA Quadro K3100M مجهز می‌باشد. این کارت گرافیکی، با دایرکت ایکس ۱۱ (DirextX 11.0) و OpenGL ورژن ۴٫۳ سازگار بوده و قدرت بالایی دارد؛ همچنین ظرفیت رم این لپ‌تاپ ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR3 است که قابلیت ارتقای حافظه رم تا ۳۲ گیگابایت را هم دارد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم لپ‌تاپ ZBook 17 که آن را در جایگاه بالاتری نسبت به دیگر رقبا قرار می‌دهد، استفاده از درگاه‌های ارتباطی پیشرفته و متنوع همچون یک کارت‌خوان هوشمند، پورت شارژر USB3.0، پورت Thunderbolt™ ۲و پورت DisplayPort 1.2 است .این مشخصه کاربران را از به‌کاربردن هر گونه دانگل بی‌نیاز می‌کند.

لپ تاپ استوک hp مدل Zbook 17 G2 با پردازنده i7 نسل 4

لپ تاپ استوک DELL مدل Latitude 3400 با پردازنده i5 نسل 8

لپ‌تاپ Latitude 3400 به عنوان بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان، با 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 با قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت، ظرفیت حافظه داخلی 256GB SSD و پردازنده i5 نسل 8265U ، یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است.

در نظر گرفتن یک هارددیسک  یک ترابایتی نیز تصمیم عاقلانه‌ای از طرف کمپانی دل برای این لپ‌تاپ صنعتی بوده ‌است؛ چرا که اغلب افراد حرفه‌ای، با برنامه‌هایی سروکار دارند که فایل‌های تولید‌ی آنها حجم بالایی دارند.

در لپ‌تاپ‌های لتیتود دل شما  با استفاده از پورت‌های HDMI ، RJ45، USB Type-C و USB 3.1 به‌راحتی می‌توانید به سایر لوازم جانبی متصل شوید؛ همچنین در نظر بگیرید که این لپ‌تاپ تنها مدل Latitude است که قابلیت VGA را در خود جای داده است؛ لذا شما می‌توانید بدون استفاده از آداپتور به آن متصل شوید.

لپ تاپ استوک DELL مدل Latitude 3400 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ استوک Dell مدل E5480 با پردازنده i7 نسل 6

لپ‌تاپ Dell مدل E5480 دستگاهی مناسب برای طیف گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان، به‌ویژه افرادی که از رایانه برای انجام بازی و امور حرفه استفاده می‌کنند، طراحی شده است.  این لپ‌تاپ با وزنی کمتر از 2 کیلوگرم و ضخامت 0.9 اینچ نظر مثبت بسیاری از کاربران را  جلب می‌کند. علاوه بر این موارد، لپ‌تاپ مذکور  با یک پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-C برای شارژ، پورت Display برای انتقال داده و خروجی ویدئو، یک SmartCard اختیاری واقع در سمت چپ، و یک حافظه خوان SD طراحی شده است.

لپ‌تاپ‌های سری Latitude 5480 محصول شرکت دل، برای دوام در سخت‌ترین شرایط با 15 تست MIL-SPEC طراحی و تولید شده‌اند. تست‌هایی برای سختی، گردوغبار، خرابی، ارتعاش و سطوح ضربه بر روی این لپ‌تاپ‌ها انجام شده است.

به‌غیراز موارد مطرح شده، لپ‌تاپ Dell Latitude 5480 محصولی بسیار مناسب برای طراحان گرافیک و گیمرها بوده و این لپ‌تاپ انتخابی بسیار عاقلانه برای افرادی  است که عمر باتری خوب و دوام را در اولویت خرید خود دارند.

لپ تاپ استوک Dell مدل E5480 با پردازنده i7 نسل 6

لپ تاپ استوک Dell مدل E5570 با پردازنده i7 نسل 6

 لپ‌تاپ Dell مدل E5570 از جمله بهترین نوت‌بوک‌های تجاری ۱۵ اینچی موجود در بازار است. پیکربندی خوب، طراحی محکم و ویژگی‌های امنیتی قوی، صفحه‌نمایش رنگی فول HD، صفحه‌کلید عالی  و صدای باکیفیت بالا از جمله مشخصات این لپ‌تاپ است.

بیشتر بدانید :   نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک گناوه

در صورتی که دوام باتری جزو اولویت‌های شماست، باید بگوییم که این محصول گزینه‌ای عالی برای شما به حساب می‌آید. در حالت کلی، لپ‌تاپ Dell Latitude E5570 یک لپ‌تاپ تجاری ایده‌آل برای کاربران معمولی و حرفه‌ای است؛ همچنین بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان به شمار می‌رود.

لپ تاپ استوک Dell مدل E5570 با پردازنده i7 نسل 6

لپ تاپ استوک surface مدل pro 4 با پردازنده i5 نسل 6

لپ‌تاپ مایکروسافت surface pro 4 بدنه‌ای با آلیاژ منیزیوم دارد و تنها در یک رنگ نقره‌ای طراحی و تولید شده است. این لپ‌تاپ را می‌توان باریک‌ترین محصول سرفیس تولیدشدهٔ تاکنون دانست. ضخامت  surface pro 4    فقط 8.4 میلی‌متر بوده و وزن  آن نسبت به پرو 3 کمتر است.

شرکت مایکروسافت در این لپ‌تاپ از یک نمایشگر در اندازه 12.3 اینچی با رزولوشن 1824 در 2736 پیکسل استفاده کرده که می‌تواند تصاویری باکیفیتی را به نمایش بگذارد. لپ‌تاپ microsoft surface pro 4  با حافظهٔ رم  8 گیگابایتی، حافظهٔ داخلی 256 گیگابایتی و پردازنده‌های  Core-i5   معرفی شده است. خرید لپ‌تاپ سرفیس پرو 4 را برای همه نوع کاربران پیشنهاد می‌کنیم؛ در صورت تمایل برای خرید باید بگوییم که امکان خرید نسخه استوک این لپ‌تاپ در سایت سیپک با قیمتی مناسب و به‌صرفه، برای شما عزیزان فراهم شده است.

لپ تاپ استوک surface مدل pro 4 با پردازنده i5 نسل 6

لپ تاپ استوک Lenovo مدل Thinkpad X380 با پردازنده i5 نسل 8

نمایشگر لمسی لپ‌تاپ Thinkpad Yoga X380 محصول شرکت لنوو، کار با آن را بسیار ساده کرده است. در صورت کار در فضای باز، روشنایی صفحه‌نمایش این لپ‌تاپ به 300 نیت افزایش می‌یابد؛ لذا شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت.  پیکربندی قوی از جمله نکات قابل توجه لپ‌تاپ X380 Yoga  است که در کنار نسخه ویندوز 10، می‌تواند به‌خوبی برای انجام امور اداری کار کند.

علاوه بر موارد مطرح شده، Thinkpad X380 را می‌توان برای انجام کارهایی همچون طراحی گرافیک، ویرایش تصویر یا دیگر موارد مورداستفاده قرار داد. در عین حال، این لپ‌تاپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با بازی‌های آنلاین محبوب امروزی مانند PUBG Mobile سرگرم شوند.

لپ تاپ استوک Lenovo مدل Thinkpad X380 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Book 1 با پردازنده i5 نسل 6

لپ‌تاپ Surface Book 1 مایکروسافت، یک صفحه‌نمایش ۱۳٫۵ اینچی دارد. پردازندهٔ این لپ‌تاپ از نوع  Intel Core i5-6300U بوده که به همراه کارت گرافیکی Intel HD graphics 520 توان پردازشی مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. وزن لپ‌تاپ surface book 1 ۱٫۵۱ کیلوگرم بوده و حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD است. سرفیس بوک یک قلم استایلوس برای یادداشت و طراحی دارد و در کنار صفحه‌نمایش باکیفیت، یکی از بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان در بازار به شمار می‌رود.

در بخش پشتی و روبروی این لپ‌تاپ، هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. در سمت راست محصول پورت دیسپلی، درگاه شارژر و  پورت ۳٫۵ mm audio و  در سمت چپ هم دو درگاه  SD Card و درگاه USB 3.0 وجود دارند. علاوه بر این موارد، باتری لپ‌تاپ Surface Book 1 نیز قدرت مناسبی داشته و می‌تواند کاربران خود را لحاظ تأمین انرژی راضی کند.

بیشتر بدانید :   چگونه می‌ توانیم نسل cpu را تشخیص دهیم؟

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Book 1 با پردازنده i5 نسل 6

لپ تاپ استوک HP مدل ZBOOK 14U G5 با پردازنده i5 نسل 8

لپ‌تاپ HP ZBOOK 14U G5 تنها 1.48 کیلوگرم وزن و 17.9 میلی‌متر ضخامت دارد که در حال حاضر یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است.

این لپ‌تاپ نخستین لپ‌تاپ با تکنولوژی HP Sure View در صفحه‌نمایش بوده و  با فعال‌کردن این ویژگی، زوایای دید بالاتر از 30 درجه نور از نمایشگر، تا 95 درصد کاهش می‌یابد و تقریباً در این زوایا محتوای نمایش داده شده مشاهده نمی‌شود. این یک ویژگی برای زمان‌هایی که کاربران از دستگاه خود در مکان‌های شلوغ استفاده می‌کنند عالی است.

سری HP ZBook 14u محصولات اچ پی، بهره وری پرسرعت 24 ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. در یک بررسی اجمالی باید بگوییم که لپ‌تاپ HP مدل ZBOOK 14U G5 با پردازنده i5 و نسل 8 به‌خوبی می‌تواند تمامی نیازهای کاربران را برآورده کند.

لپ تاپ استوک HP مدل ZBOOK 14U G5 با پردازنده i5 نسل 8

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان پرداختیم و مشخصات هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. بنابراین حال به خوبی می‌دانید که چه لپ تاپ‌هایی تا ۱۵ میلیون تومان ارزش خرید دارند و می‌توانید با این مقدار بودجه، یک سیستم کارآمد و باکیفیت از بین گزینه‌هایی که پیش رویتان قرار داده شد؛‌ انتخاب کنید.

در آخر لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که برای خرید هر یک از لپ تاپ‌های مذکور می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت سیپک مراجعه فرمایید و با افزودن محصول دلخواه به سبد سفارشات خود، لذت یک خرید هوشمندانه و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

در ضمن ناگفته نماند که اگر قصد ارتقاء رم، حافظه، باتری و… را دارید، می‌توانید پیش از ثبت سفارش خود، با کارشناسان سیپک تماس حاصل فرمایید و خواسته خود را در این باره مطرح کنید. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون موضوع مطرح شده در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید تا ما هم از معلومات شما عزیزان بهره‌مند شویم.


سؤالات متداول بهترین لپ تاپ استوک تا ۱۵ میلیون تومان

  • مزایای خرید لپ‌تاپ‌های استوک نسبت به آکبند چیست؟

مهم‌ترین عامل برای خرید یک دستگاه استوک، اختلاف قیمت میان لپ‌تاپ آکبند و استوک است. در این صورت شما محصولی کاملاً سالم را با پرداخت هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مدل آکبندِ همان مدل تهیه می‌کنید؛ بنابراین تصمیمی کاملاً هوشمندانه است.

  • برای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

ابتدا باید از سلامت ظاهری و فیزیکی دستگاه موردنظرتان اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید که مشخصات گفته شده توسط فروشنده، با مشخصات اصلی دستگاه خریداری شده یکی است. سپس در نظر بگیرید که این مشخصات، نیازهای شما را پاسخ خواهد داد یا خیر. همچنین حتماً دستگاه را با جعبه اصلی یا رسید  تهیه کنید.

  • بهترین لپ‌تاپ استوک موجود در بازار کدام مدل است؟

تمامی دستگاه‌های معرفی شده در این مطلب، از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند، شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیازهای خودتان هرکدام از این موارد را انتخاب و تهیه کنید.

  • بهترین برندها برای خرید لپ‌تاپ دسته 2 کدام هستند؟

برندهای معتبری مانند اچ‌پی، دل و لنوو  که سال‌ها است کیفیت محصولات خود را اثبات کرده‌اند و بهترین انتخاب برای خرید لپ‌تاپ استوک هستند.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.