راهنمای خرید

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 نشان می‌دهد که این لپ تاپ یکی از محصولات سری Latitude E5000 دل است که شامل لپ‌تاپ‌هایی تجاری با قیمت مقرون‌به‌صرفه می‌شوند. این مدل نسبت به نسل قبلی خود دچار تغییراتی جزئی شده است. رقبای این لپ تاپ HP EliteBook 850 G3، Toshiba Tecra A50-C و Lenovo ThinkPad L560 هستند. در صورتی که قصد خرید این مدل لپ‌تاپ را دارید و یا می‌خواهید با مشخصات آن به‌صورت آشنا شوید، تا انتهای مقاله بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 از وب سایت سیپک همراه ما باشید.

مشخصات

لپ‌تاپ Latitude E5570 را می‌توان با مشخصاتی مانند حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده Core i7-6820HQ اینتل، تراشه گرافیکی AMD Radeon R7 M36، سیستم‌عامل ویندوز 10 پرو، حافظه اس‌اس‌دی 256 گیگابایتی، صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسلی و برخی مشخصه‌های دیگر معرفی کرد.

چنین ویژگی‌هایی Latitude E5570 را در فهرست لپ‌تاپ‌های پرقدرت قرار می‌دهد که عملکرد بسیار خوبی برای اجرای برنامه‌ها و کاربری روزانه دارد؛ به همین دلیل، هرگز نباید این مدل لپ‌تاپ را دست‌کم گرفت.

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

طراحی

بررسی تخصصی لپ تاپ استوک Dell مدل E5570 حاکی از آن است که طراحی این لپ تاپ نیز همچون نسل پیشین خود یعنی  مدل  Dell Latitude E5550 ، از یک شاسی به رنگ مشکی، از جنس پلاستیک و با لولاهای و گوشه‌های گرد تولید شده است. تغییر ظاهری محسوسی در این مدل وجود نداشته و به‌راحتی می‌توان متوجه رابطه میان دو مدل E5570 و E5550 شد.

در کیفیت ساخت این لپ تاپ هیچ ضعفی مشاهده نمی‌شود؛ تمامی گوشه‌ها و شکاف‌ها یکنواخت هستند و کاربران لبه‌های بیرون‌زده‌ای مشاهده نمی‌کنند. بدون هیچ تردیدی می‌توان بیان کرد که طراحی لپ تاپ Latitude E5570 بسیار باکیفیت است. فشار بر روی بخش پشتی نمایشگر تنها در بعضی قسمت‌ها باعث پرش تصاویر می‌شود. لولاها نمایشگر را به‌خوبی در موقعیت خود حفظ می‌کنند و فقط ممکن است جهش جزئی وجود داشته باشد. دو مدل لپ‌تاپ E5550 و E5570 از نظر وزن و اندازه تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

امنیت

در ادامه مقاله بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 باید به امنیت این لپ‌تاپ اشاره کنیم. Latitude E5570 از ویژگی امنیتی و قابلیت مدیریتی مناسبی برخوردار است. برای مثال  این محصول از تکنولوژی امنیتی Data Protection بهره می‌برد تا داده‌های مهم افراد به بهترین نحو در امنیت باشند و در معرض هک‌شدن و دستبرد قرار نگیرند. از آنجایی که امروزه مسئله هک به معضل بزرگی تبدیل شده و شرکت‌های تولیدکننده کامپیوتر و لپ‌تاپ نیز در تلاش‌اند تا ایمنی محصولات خود را بیفزایند، شرکت دل هم فعالیت خوبی در این زمینه داشته و تاکنون نیز موفق شده عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان بدهد.

بیشتر بدانید :   پرفروش ترین مانیتورهای استوک مناسب برنامه نویسان

صفحه‌کلید و تاچ‌پد

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 از نظر صفحه‌کلید و تاچ‌پد نشان می‌دهد که این نوت‌بوک یک گزینه ایده‌آل برای تایپ‌کردن به‌حساب می‌آید. کلیدهای سریع این دستگاه لذت تایپ‌کردن را برای کاربران دوچندان می‌کند. عمق 1.5 میلیمتری کیبورد Latitude E5570،  امکان تایپ نرم و راحت را فراهم آورده است؛ بنابراین  کاربران با صفحه‌کلید سخت و خشکی روبه‌رو نیستند.

پد لمسی این لپ‌تاپ در ابعاد 3.9 در 2.1 اینچی بوده و فضای استانداردی را برای استفاده به‌عنوان یک ماوس فراهم آورده است؛ علاوه بر این نیز میزان حساسیت آن بالا بوده و  کاملاً دقیق است. وجود اسکرولی در این محصول تجربه واقعی یک ماوس را در کاربران به وجود خواهد آورد تا نیاز به ماوس به حداقل خود برسد. در حالت کلی باید بگوییم که E5570 به‌عنوان یک لپ‌تاپ مناسب کاربری صنعتی و مدیریتی، در زمینه کیبورد و پد لمسی کاملاً مطلوب بوده و ایراد خاصی را نمی‌توان از آن گرفت.

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

صفحه‌نمایش

لپ تاپ Latitude E5570 دارای دو مدل نمایشگر با پنل مات و اندازه 15.6 اینچی است. مدل پایه با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل و کیفیت HD و مدل‌بالاتر نیز با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و کیفیت FullHD می‌باشد.

شرکت Dell برای این لپ تاپ فقط از یک پنل TN با زوایای دید محدود استفاده کرده است؛ به همین دلیل محتوای نمایشگر از هر زاویه‌ای مشاهده نمی‌شود. جابه‌جایی‌های عمودی نیز سریعاً یک تصویر معکوس ایجاد می‌کنند، اما جابه‌جایی وضعیت در تغییرات افقی بهتر است. نوت‌بوک Latitude E5570  را می‌توان در فضای باز نیز استفاده کرد؛ اما به شرطی که روشنایی خیلی زیاد نباشد. در صورت روشنایی زیاد، کیفیت صفحه‌نمایش به اندازه کافی نخواهد بود. در مجموع لپ تاپ مذکور، از نظر صفحه‌نمایش عملکرد متوسطی دارد.

صدا

لپ‌تاپ  E5570، یک مدل کارآمد و مناسب در زمینه صوتی به حساب می‌آید و به بیانی ساده‌تر، از کیفیت صدای بالایی بهره می‌برد. با وجود چنین کیفیتی، پخش موسیقی و یا هر نوع صدای دیگری لذت‌بخش بوده و هیچ نقصی مشاهده نمی‌شود. با این حال باید بدانید که نباید از لپ‌تاپ دل E5570 انتظار کیفیتی مشابه یک مدل مالتی مدیا یا گیمینگ قدرتمند داشته باشید؛ اما به طور کلی می‌تواند رضایت کاربران خود را جلب کند.

بیشتر بدانید :   در انتخاب کارت گرافیک لپ تاپ و کامپیوتر به نکات زیر توجه کنید:

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

باتری

باتری لپ تاپ Latitude E5570، از مهم‌ترین نقاط قوت این محصول است. لپ تاپ مذکور در تست WLAN  که مرور وب را به‌وسیله اسکریپت شبیه‌سازی می‌کند، می‌تواند بیشتر از 10 ساعت و نیم دوام بیاورد. کاربران می‌توانند حدود 9 ساعت و نیم با این لپ تاپ به تماشای فیلم بپردازند. در حالت کلی،  نوت‌بوک Latitude در مقایسه با سلف Broadwell خود، مدت‌زمان اجرای باتری طولانی‌تری را ثبت کرده است و  این پیشرفت هم نتیجه افزایش ظرفیت باتری از 51 وات‌ساعت به 62 وات‌ساعت می‌باشد.

وب کم

لپ‌تاپ Latitude E5570 با استفاده از وب کم 2.0 مگاپیکسلی خود یک عکس سلفی نسبتاً دقیق و جذاب را می‌تواند ثبت کند. تصاویر ثبت شده دارای برخی نویزها هستند، بااین‌حال می‌توان به‌صورت واضح جزئیات را مشاهده کرد و حتی با سایر افراد ارتباط تصویری برقرار نمود.

اتصالات

در ادامه مقاله بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 باید اشاره کنیم که پورت‌های لپ تاپ Dell Latitude E5570 نیز همچون بسیاری از بخش‌های دیگر آن، تغییر خاصی نسبت به مدل قبلی خود نکرده‌اند. در واقع پورت‌ها دقیقاً یکسان هستند، ولی چیدمان آنها تا حدی تغییر کرده است. در قسمت چپ لپ تاپ، درگاه کارت‌خوان هوشمند مشاهده می‌شود.

در قسمت راست هم درگاه 3.5 میلی‌متری صدا، دو عدد پورت یواس‌بی نسل سوم USB 3.0، کارت‌خوان  و اسلات قفل کلینتون تعبیه شده‌اند. سایر اتصالات محصول از جمله درگاه اینترنت، سیم‌کارت خوان، درگاه VGA ، یک عدد پورت یواس‌بی نسل سوم USB 3.0، درگاه HDMI  و درگاه شارژر هم در بخش پشتی نوت‌بوک قرار گرفته‌اند. طراحی این چیدمان پراکنده منجر می‌شود تا کاربران در هنگام استفاده از چندین درگاه مختلف، دچار مشکل و تداخل نشوند.

گرافیک

لپ‌تاپ Latitude E5570 محصول شرکت دل، به تراشه گرافیکی از نوع AMD Radeon R7 با حافظه 2 گیگابایتی تجهیز شده است که قدرت کافی را در بخش گرافیکی به این محصول می‌بخشد. در آزمایش گرافیکی 3DMark Fire Strike که بر روی انواع نوت‌بوک انجام شده است، این لپ‌تاپ به‌عنوان برترین محصول انتخاب شد؛ بنابراین یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید :   نکات مهم در خرید لپ تاپ استوک گناوه

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570

جمع بندی

همان‌طور که متوجه شدید در این مطلب به معرفی مشخصات و بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 پرداختیم و اطلاعات مفیدی را در این زمینه مطرح کردیم. دانستید که این محصول از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است و با خیالی راحت می‌توانید این دستگاه را خریداری کنید. فروشگاه سیپک مفتخر است لپ‌تاپ‌های استوک باکیفیت و با ارزش خرید بالا را ارائه دهد؛ بنابراین شما در صورت تمایل به خرید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه ما، لپ‌تاپ Dell مدل E5570 یا هرکدام از محصولات مدنظر خود را به سبد خرید وارد نمایید و یک خرید مقرون‌به‌صرفه و کاملاً هوشمندانه را تجربه کنید.

علاوه بر این موارد باید اشاره نماییم در صورتی که قصد ارتقا حافظه، رم، باتری و… نوت‌بوک خود را دارید، با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید تا شما را در این باره راهنمایی کنیم. از این که تا انتهای مقاله بررسی تخصصی لپ تاپ Dell مدل E5570 همراه ما بودید از شما سروران کمال تشکر را داریم. در صورت تمایل می‌توانید نظرات و پیشنهادهای خود را در بخش کامنت‌ها یادداشت کنید تا ما نیز بتوانیم از معلومات شما بهره ببریم.


سوالات متداول درباره لپ تاپ Dell مدل E5570

  1. آیا لپ‌تاپ Latitude E5570 ارزش خرید دارد؟

باتوجه‌به مشخصات مطرح شده، این لپ‌تاپ از ارزش خرید بالایی برخوردار است و به‌خوبی می‌تواند تمامی نیازهای کاربران خود را برطرف نماید.

  1. آیا لپ‌تاپ Latitude E5570 Dell مناسب برای اجرای بازی است؟

با استفاده از این محصول، شما می‌توانید انواع بازی را به اجرا در بیاورید. اما نباید انتظاری در حد لپ‌تاپ‌های گیمینگ داشته باشید.

  1. آیا خرید لپ‌تاپ استوک به‌صرفه است؟

بله. شما با خرید لپ‌تاپ استوک از فروشگاه سیپک، می‌توانید یک محصول باکیفیت استوک را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید.

  1. بهترین سایت خرید لپ‌تاپ استوک کدام است؟

فروشگاه اینترنتی سیپک، مفتخر است که انواع لپ‌تاپ استوک باکیفیت و با ارزش خرید بالا را ارائه می‌دهد. علاوه بر این موارد شما می‌توانید درباره خرید لوازم جانبی لپ‌تاپ نیز با مشاوران مجموعه سیپک ارتباط برقرار کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 98

No votes so far! Be the first to rate this post.