راهنمای خرید

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

شرکت DELL از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT در دنیا بوده و مینی کیس استوک Dell OptiPlex 7050 هم یکی از بهترین دستگاه‌های ساخته شده توسط این کمپانی است. بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 نشان می‌دهد که با یک محصول باکیفیت مواجه هستیم و اگر شما تمایل به خرید کامپیوتری را دارید تا در فضای کاری خود صرفه‌جویی کنید، این میکرو کیس گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید؛ چرا که قصد داریم به بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 بپردازیم.

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

مشخصات و گزینه‌های ارتقا

مینی کیس استوک مدل Dell OptiPlex 7050 با پردازنده i5 نسل 6  یک کامپیوتر رومیزی تجاری است که نخستین‌بار در سال 2017 میلادی عرضه شد. اگرچه حدود شش سال از عرضه آن می‌گذرد، اما هنوز هم یک سیستم مناسب برای محل کار و خانه است.

مادربورد مینی کیس مذکور از چیپست Q270 بهره می‌برد و از نسل ششم پردازنده Core و هفتم اینتل  و GPU  با پنل کوتاه پشتیبانی می‌کند. شما حتی در صورت تمایل می‌توانید با ارتقای GPU  این محصول، این دستگاه را تبدیل به یک رایانه شخصی مناسب برای اجرای بازی‌های ویدئویی کنید.

مینی کیس استوک  OptiPlex 7050 محصول شرکت Dell، یک سیستم کامپیوتری در اندازه کوچک است. به توصیه کارشناسان شرکت سازنده، این محصول Dell Optiplex کاملاً مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری، کارگاهی، صنعتی و همچنین مشاغلی که نیاز به پردازش خوب و مدت‌زمان استفاده بالا دارند می‌باشد. علاوه بر اینها، به‌آسانی قابلیت ارتقا دارد و از مشخصات خوبی بهره می‌برد که در ادامه بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 به آنها اشاره کرده‌ایم.

طراحی، ابعاد و وزن

مینی کیس Dell 7050 طراحی فشرده و زیبایی دارد و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از محیط کاری خود حداکثر بهره را ببرند. پنل جلویی این مینی کیس از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده‌ که ظاهری مستحکم و شیک به کامپیوتر داده و مناسب برای استفاده در هر شرایطی می‌باشد.

از اصلی‌ترین مزایای مینی کیس‌ها وزن سبک و ابعاد کوچک آن است. مسلماً شخصی که قصد خریداری این نوع کیس را دارد، ابعاد و وزن کیس یکی از اولویت‌های آن می‌باشد. به همین دلیل باید در این بخش از مقاله بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 این موارد را نیز مطرح کنیم. وزن این کیس 5.26kg و ابعاد آن 29.2cm در 29.0cm در 9.26cm است.

بیشتر بدانید :   راهنمای خرید لپ تاپ استوک اقساطی

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

پردازنده

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 نشان می‌دهد که این دستگاه از فناوری  Intel Core7 نسل 6 پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌ اینتل Core7 در سال 2016 میلادی معرفی شد. این پردازنده با نام  دیگر Kaby Lake، نسخه به‌روزرسانی شده از فناوری ساخت نسل قبلی، با کمی بهبود قدرت و کارایی و همان فرایند تولید 14 نانومتری است. با این وجود، Kaby Lake  معماری گرافیکی جدیدی را عرضه می‌کند که قابلیت پشتیبانی از HDCP 2.2  عملکرد سه‌بعدی و قابلیت پخش 4K  را بهبود می‌بخشد. پردازنده‌های این نسل از پردازنده اینتل، از سوکت LGA 1151 بهره می‌برد و قابلیت پشتیبانی از اسلات‌های رم DDR4-2400 دو کاناله را نیز دارند.

کیس استوک مینی Dell Optiplex 7050، به دلیل وجود سیستم قدرتمند و پردازنده نسل هفتم اینتل، به‌آسانی از پس اجرای هم‌زمان چندین برنامه با هم برمی‌آید. پردازنده مذکور با استفاده از حداقل فرکانس پردازشی 2.9 گیگاهرتزی و حافظه کش 6 مگابایتی می‌تواند تبدیل به یک دستیار عالی در محیط‌های اداری و کاری شود. پردازنده گرافیکی On-Board در کنار این پردازنده هم وجود دارد که انجام وظایف گرافیکی و وظیفه اجرای برنامه‌ها را بر عهده گرفته است. این پردازنده گرافیکی با رم اشتراکی 4 گیگابایتی توان اجرای انواع نرم‌افزارها مانند فتوشاپ را دارد.

رم کیس استوک مینی Dell Optiplex 7050، 8 گیگابایت فضای پردازشی را در اختیار CPU این دستگاه قرار می‌دهد و می‌توان ظرفیت آن را به منظور افزایش سرعت اجرایی تا حداکثر 32 گیگابایت ارتقا داد. لازم است اشاره کنیم که حافظه اصلی این کیس استوک Tiny دل، از نوع SSD پرسرعت است.

حافظه

مینی کیس از Dell OptiPlex 7050 چهار اسلات رم بهره می‌برد و از پیکربندی حافظه دو کاناله نیز پشتیبانی می‌کند. این مشخصه‌ها برای اجرای هر اموری کافی است و حتی  در شرایطی که حجم کار نیاز به رم بیشتر دارد نیز سیستم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. ضمن این که حافظه داخلی آن 500 گیگابایت است و شما می‌توانید اطلاعات خود را با خیالی راحت در آن ذخیره کنید.

بیشتر بدانید :   راهنمای خرید لپ تاپ استوک یزد 

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 حاکی از آن است که این مینی کیس استوک برای پوشش نیازهای سیستم‌عامل، برنامه‌ها و بازی‌های شما، تا 64 گیگابایت رم از نوع DIMM DDR4-2133/2400 را پشتیبانی می‌کند. با این حال برای استفاده خانگی، کارهای اداری و اجرای بازی‌های سبک، رم 8 گیگابایتی کافی است.

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

پورت‌های ذخیره‌سازی

پورت SATA کیس از قابلیت‌هایی است که کاربران می‌توانند یک دستگاه ذخیره‌سازی را به آن وصل کنند. کیس استوک Dell OptiPlex 7050 سه عدد پورت SATA داراست. پورت‌های SATA کافی، کاربران را برای  استفاده از دستگاه‌های ذخیره‌سازی اضافی معاف می‌کند. به همین دلیل پیش از خرید این کیس درباره میزان استفاده از حافظه و هدف خریدتان فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید که آیا پورت‌های SATA ارائه شده در این محصول کافی هستند و یا خیر. علاوه بر اینها، کیس Dell OptiPlex 7050 دارای پورت‌های M.2 است که از هر دو درایو SATA M.2 و PCIe NVMe (PCIe 3.0 x4) تا سرعت چهار گیگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. این پیکربندی عملکرد بسیار مطلوبی برای انجام کارهای مربوط به کار و اجرای بازی دارد.

نکته جالب دیگری که در مورد  این کیس استوک وجود دارد، تنوع چشمگیر پورت‌ها و به‌خصوص در بخش پورت‌های تصویری است؛ زیرا این کیس Tiny، از سه نوع پورت تصویری HDMI ، Display و VGA بهره می‌برد و به همین دلیل قابلیت نمایش تصاویر به‌صورت هم‌زمان در سه نمایشگر را داراست. به منظور تبادل اطلاعات و ارتباط با سایر دستگاه‌های جانبی، برخورداری از پورت‌های USB از مهم‌ترین امکانات این کیس محسوب می‌شود.

مینی کیس استوک Dell Optiplex 7050، دارای یک پورت USB-C و پنج پورت USB 3.0 است؛ لذا چه از دستگاه‌های حرفه‌ای و اداری استفاده کنید و چه از گجت‌های نسل جدید،  این کیس بهترین گزینه برای شما می‌باشد. در نظر داشته باشید که مینی کیس استوک Dell Optiplex 7050، درایو نوری داخلی ندارد. اما در صورت لزوم می‌توانید با استفاده از درایو نوری اکسترنال، از DVDها هم استفاده کنید.

بیشتر بدانید :   بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

مصرف برق

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 نشان می‌دهد که مصرف برق بهینه این دستگاه منجر به صرفه جویی در هزینه برق تا ۳۰ درصد می‌شود. این مسئله می‌تواند مزیتی بسیار مهم برای سازمان‌های بزرگ باشد. همچنین باید اشاره کنیم که سیستم طراحی بی‌صدای مدل Dell 7050  به شما کمک می‌کند تا هیچ‌گونه صدای اضافی در محیط کاریتان شما را آزار ندهد.

بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 پرداختیم و مهم‌ترین مشخصه‌های آن را برایتان بیان کردیم. امکانات مطلوب این کیس و طول عمر بالای آن باعث حفظ سرمایه‌گذاری اولیه شما خریداران عزیز می‌شود.

کیس استوک Dell 7050 هم اکنون در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی سیپک عرضه می‌شود و شما عزیزان می‌توانید این کیس  را با قیمتی کاملاً اقتصادی تهیه کنید و یک خرید مقرون‌به‌صرفه را تجربه نمایید. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما مفید واقع شده و به پاسخ پرسش‌هایتان رسیده باشید. از این که تا انتهای مقاله بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 همراه ما بودید، از شما کمال تشکر و قدردانی را داریم.

سؤالات متداول

  • آیا مینی کیس استوک DELL مدل 7050 ارزش خرید دارد؟

بله. این دستگاه با امکانات و مشخصه‌های بسیار خوب، در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه آن، از ارزش خرید بالایی برخوردار است و به‌خوبی می‌تواند از پس ‌نیازهای کاربران خود بر بیاید.

  • آیا مینی کیس استوک DELL مدل 7050 برای محیط‌های اداری مناسب است؟

بله. همان‌طور که در مقاله بررسی تخصصی مینی کیس استوک DELL مدل 7050 نیز اشاره شد، این مینی کیس قابل استفاده در محیط‌های اداری، شرکتی، انجام امور روزمره و اجرای نرم‌افزارها و بازی‌ها است.

  • کیس استوک بخریم یا نه؟

با توجه به تورم و افزایش قیمت دستگاه‌های دیجیتالی در بازار و همچنین کیفیت مناسب کیس‌های استوک در حال عرضه، خرید کیس استوک امری هوشمندانه به نظر می‌رسد. اما توجه داشته باشید که کیس استوک را از فروشگاه‌های معتبری مانند سیپک تهیه کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 98

No votes so far! Be the first to rate this post.