راهنمای خرید

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

مانیتور 24 اینچی ال‌ای‌دی dell مدل P2414 led، یک صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر است که کاربران می‌توانند به‌راحتی آن را در حالت عمودی و افقی قرار داده و استفاده نمایند. بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led نشان می‌دهد که همچون سایر محصولات این کمپانی، شرکت دل در ساخت این مانیتور نیز از تکنولوژی‌های روز دنیا و گزینه مهم برای حافظان محیط‌ زیست استفاده کرده است. مانیتور دل مدل Dell P2414H LED انتخابی ایده‌آل برای افرادی است که صفحه نمایشی با کیفیت عالی و عریض برای محیط‌های اداری، خانگی، آموزشی و کاری می‌خواهند. اگر قصد خریداری این صفحه نمایش را دارید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید، چرا که به بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led پرداخته‌ایم.

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

مشخصات مانیتور Dell P2414H LED

اگر شما هم به دنبال خرید یک مانیتور خوب هستید که بتواند نیازهای بالای شما را حتی در زمینه گرافیک و طراحی برآورده کند، باید بگوییم که مانیتور استوک Dell P2414Hb  با سایز 24 اینچی بهترین گزینه برای خرید شما است. این دستگاه باز تولید رنگ بسیار خوب و طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اتصال را به شما ارائه می‌دهد.

نمایش تصویر با وضوح 1900 در 1080 پیکسل  (FullHD)و  نسبت کنتراست 1000:1، در این صفحه نمایش کاملاً تمیز است. انتخاب اینترفیس‌ها هم مطلوب می‌باشند. 4 اتصال USB، اتصالات DisplayPort، DVI و  VGA حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارند. باید اشاره کنیم که پایه مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و می‌توان زاویه دید صفحه‌نمایش را برای بهینه‌سازی و کارایی بیشتر تا  178 درجه کج کرد.

بیشتر بدانید :   راهنمای خرید لپ تاپ برای محیط کاری

مانیتور Dell P2414Hb به لطف بهره‌بردن از پنل LED با انرژی بسیار کمی کار می‌کند. به دلیل وجود این عملکرد صفحه نمایش مذکور شامل آخرین استاندارهای محیط زیستی زیر است:

  • درجه انرژی ENERGY STAR®
  • گواهی نمایش TCO
  • برچسب انرژی چین (CEL) سازگار
  • دارای رتبه طلایی EPEAT®

در واقع باید بگوییم که مصرف برق این دستگاه  برای استفاده‌های معمولی 28 وات و در حالت خاموش کمتر از 0.3 وات می‌باشد؛ بنابراین تا حد زیادی به کاهش هزینه‌های انرژی شما کمک می‌کند. مصرف انرژی آن با استفاده از PowerNap قابل مدیریت است. کاربران می‌توانند از طریق Dell Display Manager آن را فعال کنند تا صفحه نمایش را تا حداقل سطح روشنایی کم کند یا هنگامی که از آن استفاده نمی‌کند، آن را در حالت خواب (SLEEP) قرار دهید. در ادامه برخی دیگر از مشخصه‌های مهم مانیتور مذکور را برایتان ذکر کرده‌ایم.

  • صفحه نمایش 23.8 اینچی با خاصیت ضد بازتاب
  • پنل : IPS
  • روشنایی: 86% (250 کاندلا در متر مربع)
  • نسبت تصویر: ۱۶: ۹
  • نور پس زمینه: LED
  • نسبت کنتراست: ۱۰۰۰: ۱
  • حداکثر وضوح: Full HD در 60 هرتز
  • سرعت پاسخگویی: 8 میلی ثانیه (GTG)
  • قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ
  • زاویه دید افقی و عمودی: 178 و 178 درجه
  • مصرف انرژی: 45 وات
  • پورت ورودی DisplayPort 1.2a / پورت ورودی VGA / پورت ورودی DVI-D
  • 4 پورت USB 2.0
  • طراحی شده برای حرفه‌ای‌ها

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

مانیتور Dell P2414Hb مناسب برای چه کسانی است؟

در این بخش از مقاله بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led باید بگوییم که این محصول انتخابی عالی برای افرادی است که صفحه نمایشی با کیفیت بالا و برای انجام همه امور از قبیل استفاده در منزل، دفتر کار و محیط‌های آموزشی می‌خواهند. همچنین مانیتور Dell P2414Hb جفت بسیار خوبی برای استفاده با سیستم‌های رومیزی Dell Precision،  optiplex و XPS هاست و پکیجی قابل اعتماد و حرفه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید :   راهنمای خرید مودم

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

خرید مانیتور استوک دل مدل P2414Hb

شما می‌توانید به‌آسانی مانیتور استوک دل مدل P2414Hb را بعد از مطالعه ویژگی‌ها و بررسی‌های لازم، از فروشگاه سیپک خریداری کنید. فروشگاه سیپک مفتخر است که تجهیزات کامپیوتری و سیستم‌های استوک را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به دست مشتریان برساند و اکنون موفق شده تا سهم قابل توجهی از بازار سیستم‌های کامپیوتری از قبیل مانیتور، کیس و لپ‌تاپ استوک را از آن خود کند. تیم پشتیانی فروشگاه سیپک آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما و ارائه تمامی مشاوره‌های رایگان در مورد خریداری و مقایسه تجهیزات کامپیوتری است.

بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led

جمع‌بندی

همان‌طور که مستحضرید در این مطلب به بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led پرداختیم و مهم‌ترین مشخصه‌های این مدل صفحه نمایش را مطرح کردیم. متوجه شدید که این دستگاه دارای کیفیت و ویژگی‌های بسیار خوبی است و از ارزش خرید بالایی برخوردار می‌باشد. به دلیل وجود چنین امکاناتی، مانیتور دل مدل P2414Hb تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات کمپانی دل شده و توانسته نظر مثبت کاربران خود را به دست بیاورد. در صورت تمایل به خرید مانیتور استوک دل مدل P2414Hb به فروشگاه سیپک مراجعه و با بررسی و مقایسه این صفحه نمایش یک خرید مقرون به صرفه و هوشمندانه را تجربه کنید. از این که تا انتهای مقاله بررسی تخصصی مانیتور استوک dell مدل P2414 led همراهمان بودید، از شما متشکریم.


سؤالات متداول

  • علت ادعای کمپانی دل مبنی بر حافظ محیط‌زیست بودن مانیتور دل مدل P2414Hb چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که شرکت دل برای ساخت این مانیتور از مواد بدون BFR/PVC (به‌استثنای کابل خارجی) استفاده کرده و بیش از ۲۵ درصد شاسی و بدنه آن از مواد بازیافتی تولید شده است.

  • آیا مانیتور استوک Dell P2414Hb ارزش خرید دارد؟
بیشتر بدانید :   بهترین لپ تاپ استوک برای کارهای گرافیکی

با توجه به مواردی که در این مقاله مطرح شد، به دلیل کیفیت مطلوب و قیمت مناسب این مانیتور استوک، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

  • هنگام خرید مانیتور استوک باکیفیت باید چه نکاتی را در نظر گرفت؟

به‌منظور بهبود احتمال خرید مانیتور استوک باکیفیت باید به نکاتی مانند  بررسی دقیق و صرفه‌جویانه قیمت، انتخاب فروشنده معتبر و باسابقه، تحقیق درباره محصول موردنظر و شرایط خرید توجه کرد. در نظر داشته باشید که فروشگاه سیپک به‌عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده سیستم‌ها و تجهیزات کامپیوتری استوک، شرایط خوبی برای فروش دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت و قیمت محصول موردنظرتان، اقدام به خرید کنید.

  • برای خرید مانیتور استوک چه نکاتی را باید موردتوجه قرار داد؟

نکاتی که باید در خرید مانیتور استوک در نظر گرفته شوند عبارت‌اند از: وضعیت عمومی مانیتور به‌خصوص صفحه نمایش و بدنه، نقاط پیکسل مرده یا مشکلات دیگر، وجود خط و خش، مدت استفاده قبلی  از مانیتور و سن آن، شرکت سازنده و تاریخ عرضه.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 98

No votes so far! Be the first to rate this post.