راهنمای خرید

9 مدل از بهترین هارد اکسترنال برای MAC  در سال 2022

9 مدل از بهترین هارد اکسترنال برای MAC  در سال 2022, لپ تاپ استوک

در حال حاضر، ظرفیت ذخیره سازی به تدریج به یک جنبه مهم در هر رایانه یا لپ تاپ نو و حتی لپ تاپ استوک تبدیل می شود، زیرا درایوهای ذخیره سازی پیش فرض نیازهای یک کاربر حرفه ای را برآورده نمی کنند. وقتی صحبت از دستگاه های اپل مانند مک بوک ایر یا مک بوک پرو می شود، هیچ شانسی برای ارتقا درایو حافظه داخلی که برای رایانه ها و لپ تاپ های ویندوزی رایج است وجود ندارد.

بنابراین برای چنین دستگاه هایی، برای جبران نیازهای ذخیره سازی، باید به هارد دیسک های خارجی تکیه کرد. حتی برای یک هارد دیسک، برخی از فاکتورها وجود دارد که اگر می خواهید بهترین گزینه را داشته باشید، نباید نادیده گرفته شوند.

سرعت خواندن: برای هر نوع درایو ذخیره‌سازی، مهم‌ترین عامل سرعت خواندن آن است. حتی اگر زمان زیادی طول بکشد تا اطلاعات روی هارد دیسک کپی شود، باید سرعت خواندن بالایی داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت به اطلاعات ذخیره شده دسترسی داشته باشید. برای درایورهای خارجی که از آنها به عنوان پشتیبان استفاده خواهید کرد، سرعت خواندن از اهمیت بیشتری برخوردار است. همانطور که ناگفته نماند، درایورهای ذخیره سازی ممتاز در مقایسه با سرعت بهتری ارائه می دهند.

نوع درایو ذخیره سازی: قبل از خرید یک درایو ذخیره سازی خارجی، باید به دقت فکر کنید که آیا یک هارد دیسک خارجی یا SSD می خواهید. HDD ها درایوهای ذخیره سازی استاندارد هستند که ارزان تر هستند و ظرفیت ذخیره سازی بسیار خوبی را ارائه می دهند. از سوی دیگر، SSD ها گزینه های بسیار گران قیمتی هستند که سرعت عملیات سریعی را ارائه می دهند، که اگر در صنعت تولید محتوا کار می کنید ضروری است.

رابط هارد دیسک: سرعت عملکرد درایو ذخیره سازی به رابط هارد دیسک نیز بستگی دارد. در حال حاضر، گزینه های مختلفی برای انتخاب رابط های هارد دیسک برای شما وجود دارد، مانند USB 2.0، USB 3.0، USB 3.1، USB Type-C و غیره. با رابط USB مطمئن ترین اتصال و سرعت انتقال داده را با جدیدترین ها دریافت خواهید کرد. اما، هارد دیسک شما نیز باید به همان اندازه سریع باشد تا از رابط تا حد امکان استفاده کنید.

امروز ما به بررسی برخی از بهترین گزینه های موجود در بازار برای هارد اکسترنال مناسب برای دستگاه های MAC خواهیم پرداخت. ما به دقت این گزینه های خاص را بر اساس عوامل ذکر شده در بالا و برخی موارد دیگر فهرست کوتاه کرده ایم. اگر به دانستن نحوه خرید یک درایو ذخیره‌سازی اکسترنال عالی علاقه‌مندید ادامه بدید…

 

بررسی بهترین هاردهای اکسترنال برای MAC

هارد اکسترنال Seagate برای MAC

هارد اکسترنال Seagate برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال Seagate برای MAC

وقتی صحبت از دستگاه های ذخیره سازی خارجی به میان می آید، تنها چند برند مانند سیگیت وجود دارند که بهترین کیفیت را در محدوده قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهند. از این رو، درایو ذخیره سازی قابل حمل سیگیت محبوب ترین گزینه در این لیست است.

هارد اکسترنال قابل حمل سیگیت اولین گزینه و انتخاب است. در مقایسه با گزینه‌های دیگر، این بیشتر یک انتخاب پیش‌فرض برای بسیاری از کاربران است، زیرا ارزان‌ترین گزینه موجود در لیست ما با گارانتی معتبر است. این یک درایو حافظه خارجی 2 ترابایتی است که رابط USB 3.0 را ارائه می دهد که برای رایانه های شخصی، PS، Xbox و حتی دستگاه های MAC مناسب است.

جدا از کیفیت ساخت قابل اعتماد، سیگیت همچنین خدمات بازیابی اطلاعات طولانی 1 ساله را بدون هزینه اضافی ارائه می دهد. بنابراین، اطلاعات شما با هارد اکسترنال 2 ترابایتی Seagate Portable امن خواهد بود. در مورد اندازه آن، هارد اکسترنال 2 ترابایتی Seagate Portable را می‌بینید که فقط با ابعاد 4.6 x 3.15 x 0.58 اینچ قابل حمل است. اما، برای اتصال آسان با یک کابل 18 اینچی ارسال می شود.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایتی

دارای رابط USB استاندارد

سرعت خواندن 120 مگابیت بر ثانیه

گزینه ای عالی برای استفاده اولیه

مقرون به صرفه ترین

همراه با تضمین امنیت داده ها

معایب:

سرعت عمل بسیار پایین

هارد اکسترنال غربی برای MAC

هارد اکسترنال وسترن برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال وسترن برای MAC

اگر ظرفیت ذخیره سازی نیاز اصلی شماست، پس باید نگاهی به انتخاب بعدی ما از Western Digital بیندازید. همچنین یک نام تجاری بسیار قابل اعتماد در بازار برای درایوهای ذخیره سازی خارجی است و توسط صدها هزار کاربر انتخاب شده است.

در رتبه دوم، ما یک گزینه محبوب دیگر از Western Digital را قرار می دهیم. این یک درایو ذخیره سازی خارجی با ظرفیت 4 ترابایت است که یکی از بهترین گزینه ها از نظر ظرفیت ذخیره سازی است. برای اطمینان از اتصال همه کاره، Western Digital Elements Drive یک رابط USB 3.0 و USB 2.0 برای انتقال داده ارائه می دهد. به طور پیش فرض، این هارد دیسک دارای سیستم فایل NTFS است که توسط نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز نیز پشتیبانی می شود.

این یک هارد دیسک قابل حمل استاندارد 3.5 اینچی است، بنابراین قابل حمل بودن مشکلی برای این دستگاه نیست. با این حال، بهترین بخش در مورد این درایو ظرفیت انتقال اطلاعات آن است. این می تواند تا 5 گیگابیت بر ثانیه سرعت خواندن را با سرعت نوشتن مشابه سریع نیز ارائه دهد. بنابراین، می‌توانید از نرم‌افزار نصب شده مستقیماً از درایو خارجی استفاده کنید و نیاز به گسترش کامل درایو حافظه داخلی را از بین ببرید.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی آن 4 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB 3.0

سرعت خواندن 5000 مگابیت بر ثانیه

سیستم فایل پیش فرض NTFS

 

هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC

هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC

اکنون که می دانید کدام گزینه برای یک هارد دیسک خارجی بهتر است، اجازه دهید توجه خود را به SSD های خارجی معطوف کنیم. از بین تمام برندهایی که SSD های خارجی را طراحی می کنند، سامسونگ یکی از نام هایی است که با SSD های سریع خود بیش از همه برجسته می شود.

بیشتر بدانید :   بهترین لپ تاپ های 40 میلیون تومانی کدام است؟

انتخاب سوم ما یک گزینه نسبتاً سریع است که در این لیست موجود است زیرا این یک SSD خارجی است. SAMSUNG SSD T7 دارای ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت با سرعت انتقال داده تا 8400 مگابیت بر ثانیه است. و برای اطمینان از انتقال سریع داده ها با همه سیستم ها، دارای یک رابط USB 3.2 نسل 2 است. با این حال، این درایو بسیار جمع و جور است و اندازه آن فقط 3.3 x 2.2 x 0.3 اینچ است.

سامسونگ همچنین با SSD های قابل حمل خود بهترین کیفیت ساخت را ارائه می دهد. از آنجایی که SAMSUNG SSD T7 هیچ قطعه متحرکی ندارد، دیگر نگران آسیب دیدن درایو پس از افتادن از روی میز خود نخواهید بود. علاوه بر این، درایو PCIe NVMe برای محافظت بیشتر در یک محفظه یک بدنه آلومینیومی قرار گرفته است. همچنین یک کابل 6 فوتی همراه با SAMSUNG SSD T7 پیدا خواهید کرد.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB 3.2

سرعت خواندن 8400 مگابیت بر ثانیه

همراه با یک کابل 6 فوتی

پشتیبانی از رابط USB 3.2 Gen 2

کنترل حرارت پیشرفته از طریق فناوری ePCM

 

هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC2

هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC2

 

  1. هارد اکسترنال SAMSUNG برای MAC

از آنجایی که سامسونگ طیف گسترده ای از گزینه ها را برای همه ابزارهای الکترونیکی ارائه می دهد، گزینه های مختلفی را حتی برای یک SSD خارجی خواهید یافت. بنابراین، ما یک SSD دیگر سامسونگ را در انتخاب های خود قرار می دهیم.

SSD قابل حمل SAMSUNG T5 انتخاب بعدی ما برای بهترین هارد اکسترنال برای دستگاه های MAC است. مشابه آخرین انتخاب ما، این نیز یک SSD خارجی 1 ترابایتی با سرعت انتقال داده بسیار سریع است. با جدیدترین فناوری V-NAND، سرعت انتقال اطلاعات در این SSD نزدیک به 4320 مگابیت بر ثانیه است.

SAMSUNG T5 Portable SSD با چنین سرعت انتقال داده بالایی، حدود 5 برابر سریعتر از یک HDD استاندارد است. از روش رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES استفاده می کند تا بتوانید از امنیت داده های شخصی خود مطمئن باشید. برخلاف اکثر گزینه های دیگر، SAMSUNG T5 Portable SSD دارای یک درگاه USB نوع C است به طوری که با همه دستگاه ها سازگاری جهانی دارد.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB 3.0

سرعت خواندن 4320 مگابیت بر ثانیه

دارای پورت USB نوع C

رمزگذاری سخت افزاری 256 بیتی AES

تا 5 برابر سریعتر از یک HDD استاندارد

 

هارد اکسترنال حیاتی برای MAC

هارد اکسترنال حیاتی برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال کروشیال برای MAC

اگر فکر می کنید همه SSD های خارجی گران هستند، به گزینه بعدی ما از Crucial نگاهی بیندازید. Crucial به دلیل ارائه مقرون به صرفه ترین گزینه ها برای درایوهای ذخیره سازی داخلی و خارجی شناخته شده است.

فقط با نگاهی به SSD قابل حمل Crucial X8، می توانید به این نتیجه برسید که کیفیت ساخت نسبتاً مقاومی دارد و از سایر SSD ها قابل اعتمادتر است. سرعت انتقال داده در SSD قابل حمل Crucial X8 به 8400 مگابیت در ثانیه می رسد. بنابراین برای همه انواع برنامه ها مناسب است، چه برای یک واحد ذخیره سازی پشتیبان یا دستگاهی که نرم افزار خود را از آن اجرا کنید.

SSD قابل حمل Crucial X8 دارای رابط USB 3.2 است که سرعت انتقال داده بالا را به تمام دستگاه های متصل به آن تضمین می کند. هر دو را دریافت خواهید کرد، یک کابل USB 3.2 Gen 2 Type C به Type C و یک USB 3.2 Gen 1 Type C به USB A همراه با درایو. از آنجایی که این یک گزینه بسیار قابل اعتماد است، SSD قابل حمل Crucial X8 دارای یک دوره گارانتی طولانی مدت 3 ساله است که آن را به گزینه ای ایده آل برای این بودجه تبدیل می کند.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB 3.2

سرعت خواندن 8400 مگابیت بر ثانیه

همراه با هر دو نوع کابل

کیفیت ساخت بادوام

همراه با گارانتی 3 ساله

ضمانت ضربه تا 7 فوت

 

هارد اکسترنال LaCie برای MAC

هارد اکسترنال LaCie برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال LaCie برای MAC

اکنون که با گزینه های محبوب درایو حافظه خارجی آشنا شدید، اجازه دهید نگاهی به برخی از گزینه های کمتر محبوب برندهایی مانند LaCie بیندازیم. درایو خارجی زیر از LaCie احتمالاً باریک ترین و جذاب ترین درایو موجود در انتخاب های ما است.

LaCie Mobile Drive دارای یک جنبه طراحی خیره کننده است که در بسیاری از گزینه های ممتاز گم شده است. در کنار آن، طراحی جمع و جور با ضریب فرم باریک نیز دارد زیرا اندازه درایو تنها 0.39 x 3.46 x 4.79 اینچ است. حتی با چنین فرم فشرده، LaCie Mobile Drive ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایتی را ارائه می دهد.

یکی از موارد اضافه شده به LaCie Mobile Drive یک عضویت یک ماهه در سرویس Adobe Creative Cloud است. این شامل بسیاری از خدمات محبوب Adobe مانند Photoshop، Lightroom، Premiere Pro و بسیاری دیگر می شود. و با فناوری USB Thunderbolt، سرعت انتقال داده بسیار خوبی با LaCie Mobile Drive خواهید داشت.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 2 ترابایتی

دارای USB 1.1 استاندارد

سرعت خواندن 1120 مگابیت بر ثانیه

طراحی خیره کننده با فرم باریک

این بسته شامل یک ماه عضویت در Adobe Creative Cloud است

هارد اکسترنال کینگستون برای MAC

هارد اکسترنال کینگستون برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال کینگستون برای MAC

روزهایی که درایوهای انگشتی حداکثر ظرفیت ذخیره سازی تا 128 گیگابایت را ارائه می کردند، گذشته است. گزینه زیر برای بهترین هارد اکسترنال از Kingston، یک برند بسیار محبوب برای درایوهای انگشت شست، ارائه شده است.

Kingston XS2000 جمع و جورترین گزینه ای است که می توانیم برای هارد اکسترنال مناسب برای دستگاه های MAC پیدا کنیم. کینگستون XS2000 علیرغم اندازه گیری تنها 2.74 x 1.28 x 0.53 اینچ، ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایتی را ارائه می دهد که آن را به رقیبی قدرتمند برای هارد دیسک های قابل حمل تبدیل می کند. و این نیز یک SSD به جای HDD است که سرعت انتقال داده را به 16000 مگابیت در ثانیه می رساند.

بیشتر بدانید :   راهنمای خرید لپ تاپ استوک یزد 

بنابراین، Kingston XS2000 را گزینه‌ای عالی برای کاربردهای سازنده خواهید یافت، به‌ویژه برای تولید محتوا که در آن باید ویدیوهای 8K و سایر فایل‌های بزرگ را با خود حمل کنید. جدا از اندازه و سرعت، Kingston XS2000 همچنین برای مقاوم بودن در برابر آب و گرد و غبار آزمایش شده است که آن را برای کاربردهای خارج از منزل ایده آل می کند.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB Type C

سرعت خواندن 16000 مگابیت بر ثانیه

کاملاً مقاوم در برابر آب و گرد و غبار

درایو انگشت شست اندازه جیبی

 

هارد دیسک خارجی OWC برای MAC

هارد دیسک خارجی OWC برای MAC

 

  1. هارد دیسک خارجی OWC برای MAC

اگر می‌خواهید بادوام‌ترین درایو حافظه خارجی را برای دستگاه MAC خود داشته باشید، این گزینه را از OWC انتخاب کنید. همچنین دارای طراحی بسیار جذاب در کنار سرعت انتقال فوق العاده بالا است.

اکثر کاربران بعد از یک سال یا بیشتر متوجه می شوند که درایو اکسترنال خود آسیب دیده است، به خصوص اگر در فضای باز زیاد استفاده شود. اگر می‌خواهید از این اتفاق جلوگیری کنید، باید با OWC Envoy Pro Ex همراه شوید. چیزی که این درایو را در میان جمعیت متمایز می کند این واقعیت است که دارای یک بدنه خارجی کاملاً آلومینیومی است که آن را در برابر آسیب های خارجی مقاوم می کند. و از آنجایی که SSD NVMe M.2 است، احتمال آسیب خارجی تقریباً هیچ است.

OWC Envoy Pro Ex ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایتی دارد و سرعت انتقال اطلاعات آن تا 7840 مگابیت بر ثانیه است. برای اتصال، یک پورت USB 3.1 Gen 2 دریافت خواهید کرد که آن را با همه رایانه ها، خواه کامپیوتر MAC یا Windows سازگار می کند. همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب IP67 است و OWC مقاومت در برابر آب را تا 30 دقیقه در عمق 1 متری آب تضمین می کند. همچنین یک دوره گارانتی 3 ساله در OWC Envoy Pro Ex دریافت خواهید کرد.

 

بهترین ویژگی ها:

ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت

دارای رابط استاندارد USB 3.1

سرعت خواندن 7840 مگابیت بر ثانیه

همراه با یک دوره گارانتی 3 ساله

دارای IP67 ضد آب

بدنه آلومینیومی برای بهترین دوام

 

هارد اکسترنال CalDigit برای MAC

هارد اکسترنال CalDigit برای MAC

 

  1. هارد اکسترنال CalDigit برای MAC

اگر قبلاً چند هارد دیسک خارجی یا SSD دارید، باید یک هاب ذخیره سازی مناسب داشته باشید. بنابراین، ما در حال انتخاب خود با یک مرکز ذخیره سازی ساخته شده توسط CalDigit هستیم.

CalDigit AV Pro 2 Storage Hub یک گزینه بسیار قدرتمند برای هاب ذخیره سازی طراحی شده برای دستگاه های MAC است. حداکثر سرعت انتقال داده تا 40000 مگابیت در ثانیه را پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید تقریباً از تمام درایوهای ذخیره سازی ممتاز با این هاب استفاده کنید. همچنین با ارائه خروجی شارژ 30 واتی برای گوشی هوشمند یا سایر دستگاه های مجهز به USB، عملکرد را دو برابر می کند.

در مورد پورت ها، هاب ذخیره سازی CalDigit AV Pro 2 یک پورت USB 3.1 نوع C، یک پورت USB 3.0 Micro B و 2 پورت استاندارد USB 3.0 در پشت هاب ارائه می دهد. برای حفظ دمای درایوهای ذخیره‌سازی تحت محدودیت‌های طراحی، یک فن هوشمند نیز در CalDigit AV Pro 2 Storage Hub خواهید یافت. علاوه بر این، شما تا 8 ترابایت درایو ذخیره سازی را با این هاب خواهید داشت.

 

بهترین ویژگی ها:

دارای 8 ترابایت فضای ذخیره سازی

دارای رابط استاندارد USB 1.0، USB 3.0، USB 2.0، USB 1.1

سرعت خواندن 40000 مگابیت بر ثانیه

فن هوشمند برای حفظ سطوح دما

 

راهنمای خرید بهترین هارد اکسترنال برای MAC

درایورهای حافظه خارجی این روزها بسیار مهم هستند زیرا تقریباً همه کاربران، به خصوص اگر یک دستگاه MAC مانند MACBook Air یا MACBook Pro دارید. از آنجایی که لپ تاپ های اپل گزینه ای برای ارتقای فضای ذخیره سازی ندارند، می توانید به سادگی یک درایو حافظه خارجی خریداری کنید و از آن با دستگاه MAC خود استفاده کنید.

تعداد زیادی هارد دیسک خارجی و SSD در بازار وجود دارد که می تواند انتخاب ایده آلی برای یک دستگاه MAC باشد. اما هنگام انتخاب هارد دیسک برای MAC خود، باید از ویژگی های مهم هارد اکسترنال آگاه باشید و مطمئن شوید که انتخاب شما بهترین عملکرد را نسبت به قیمت ارائه می دهد. اگر مطمئن نیستید که کدام ویژگی برای یک هارد دیسک بیشتر اهمیت دارد، به راهنمای خرید ما برای بهترین هارد دیسک مناسب برای دستگاه های MAC نگاهی بیندازید.

 

  1. ظرفیت ذخیره سازی

اگر یک کیفیت وجود داشته باشد که برای یک درایو ذخیره سازی خارجی بیشترین اهمیت را دارد، ظرفیت ذخیره سازی آن است. دلایل اصلی کاربران برای دریافت درایو حافظه خارجی این است که حافظه داخلی پیش‌فرض پر است یا اینکه برای انتقال روزانه داده‌ها به چندین دستگاه به یک درایو ذخیره‌سازی قابل حمل نیاز دارند.

برای هر دو مورد، داشتن ظرفیت ذخیره سازی داده کافی مهم است تا بتوانید تمام داده های خود را بدون مشکل ذخیره کنید. اگر قصد دارید فیلم ها، نمایش های تلویزیونی، بازی ها یا سایر محتوای سرگرمی را روی هارد اکسترنال خود ذخیره کنید، باید بزرگترین درایو خارجی را که می توانید پیدا کنید خریداری کنید. چنین داده هایی می توانند به راحتی قبل از اینکه متوجه پر شدن هارد دیسک خود شوید، ترابایت فضای ذخیره سازی را اشغال کنند.

 

  1. سرعت انتقال داده

یکی دیگر از عوامل بسیار مهم برای درایو ذخیره سازی یا هر جزء رایانه شخصی دیگر، سرعت انتقال داده است. خواندن انتقال اطلاعات درایو حافظه خارجی نه تنها بر زمان مورد نیاز برای انتقال محتوا به درایو بلکه بر عملکرد کلی درایو نیز تأثیر می گذارد. 2 نوع سرعت وجود دارد که هنگام بررسی هارد اکسترنال باید از آنها آگاه باشید که عبارتند از سرعت خواندن و سرعت نوشتن.

سرعت نوشتن به سرعت نوشتن محتوا بر روی درایو اشاره دارد. در حالی که سرعت خواندن، سرعتی است که می توان محتوای ذخیره شده را از درایو دریافت کرد. هر دوی این سرعت‌ها برای یک درایو ذخیره‌سازی به یک اندازه مهم هستند، به خصوص اگر در حال انتقال داده‌های رسمی به و از درایو هستید. اما برای محتوای سرگرمی، فقط سرعت خواندن مهم است، زیرا در صورت داشتن سرعت خواندن سریع‌تر، می‌توانید محتوا را مستقیماً از درایو تماشا کنید.

بیشتر بدانید :   مهم‌ترین مزایا و معایب لپ تاپ استوک

 

  1. قابلیت حمل

قابل حمل بودن نیز برای یک درایو حافظه خارجی مهم است زیرا شما بیشتر از آن در خارج از منزل با دستگاه MAC خود استفاده خواهید کرد. این ماژول ذخیره سازی مستقل باید سبک و جمع و جور باشد تا بتوانید هنگام بیرون رفتن به راحتی آن را در کنار لپ تاپ خود قرار دهید.

و از آنجایی که گزینه های پیشرفته زیادی در بازار وجود دارد، حتی با یک درایو ذخیره سازی که به اندازه کف دست شما است، ظرفیت ذخیره سازی بالایی خواهید داشت. همچنین می توانید فضای کافی برای یک درایو ذخیره سازی خارجی قابل حمل و جمع و جور روی میز خانه یا میز اداری خود پیدا کنید. اما برای درایوهای ذخیره سازی خارجی بیش از حد بزرگ، بدنه کلی بزرگ است زیرا فن های خنک کننده لازم برای درایو را نیز در بر می گیرد.

 

  1. ویژگی های اضافی

اکنون که می دانید کدام ویژگی های اساسی برای یک هارد دیسک اکسترنال ضروری است، اجازه دهید به برخی از ویژگی های اضافی که ممکن است با یک درایو اکسترنال دریافت کنید نگاهی بیاندازیم. این ویژگی‌ها کاملاً ضروری نیستند، اما مطمئناً دسترسی آسان به کاربر را ارائه می‌کنند و درایو ذخیره‌سازی را به همراه بهتری برای استفاده در فضای باز تبدیل می‌کنند.

تعداد انگشت شماری هارد اکسترنال وجود دارد که دارای یک ماژول WiFi داخلی است که اتصال به اینترنت را ارائه می دهد. با آن، به ویژگی هایی مانند درایو ذخیره سازی ابری برای ظرفیت ذخیره سازی بهتر دسترسی خواهید داشت. جدای از آن، شما همچنین می توانید یک گزینه را بر اساس طراحی و ظاهر فضای ذخیره سازی مطابق میل خود انتخاب کنید. طرح‌های بسیار خوبی برای یک درایو ذخیره‌سازی قابل حمل وجود دارد که در عین داشتن مزایای طراحی، ممتاز به نظر می‌رسند.


اگر باز هم نیاز به اطلاعات بیشتری دارید میتونید مقاله راهنمای خرید هارد اکسترنال را مطالعه کنید.


 

سوالات متداول

  1. آیا می توانم از هر HDD خارجی با MAC استفاده کنم؟

پاسخ: بهترین راه برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی دستگاه MAC خود اضافه کردن یک درایو خارجی به تنظیمات است. از آنجایی که ارتقای حافظه داخلی گزینه ای نیست، اگر ظرفیت ذخیره سازی شما تمام شد، باید یک درایو خارجی برای دستگاه MAC خود بخرید. در مورد سازگاری، همه هارد دیسک های خارجی USB توسط دستگاه های MAC پشتیبانی می شوند. تنها چیزی که باید بررسی کنید این است که چه نوع رابط USB روی درایو موجود است و آیا این رابط با دستگاه MAC شما موجود است یا خیر.

  1. HDD بگیرم یا با SSD بروم؟

پاسخ: اگر به دنبال یک درایو ذخیره‌سازی خارجی برای ذخیره محتوای اولیه مانند فیلم‌های سرگرمی، فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، موسیقی، بازی‌ها و غیره هستید، باید از یک هارد دیسک استفاده کنید. هارد دیسک‌ها در مقایسه بسیار ارزان‌تر هستند و ظرفیت ذخیره‌سازی زیادی را با همان بودجه ارائه می‌کنند. و حتی اگر سرعت انتقال داده کم باشد، برای انتقال اطلاعات غیرحرفه ای چندان اهمیتی ندارد. از طرف دیگر یک SSD برای استفاده رسمی لازم است که در آن شما به سرعت نیاز به انتقال فایل های بزرگ از یک مکان به مکان دیگر دارید.

  1. چه ظرفیت ذخیره سازی برای استفاده من ایده آل است؟

پاسخ: وقتی صحبت از ظرفیت ذخیره سازی به میان می آید، نیازهای هر کاربر می تواند بر اساس نوع داده ای که قرار است روی درایو ذخیره کنید و نحوه استفاده از درایو متفاوت باشد. اگر از آن به عنوان یک درایو پشتیبان برای فایل های شخصی خود استفاده می کنید، یک درایو حافظه خارجی 1 ترابایتی برای اکثر کاربران کافی خواهد بود. برای هر محتوای اضافی مانند فیلم های Blu-ray یا اجرای کامل برنامه های تلویزیونی طولانی، حتی 4 ترابایت ظرفیت ذخیره سازی می تواند ناکافی باشد. در لیست ما، ظرفیت های ذخیره سازی از 1 ترابایت تا 8 ترابایت را پیدا خواهید کرد، بنابراین می توانید به راحتی گزینه مناسبی را برای خود پیدا کنید.

 

نتیجه:

امروز، ما به برخی از گزینه های هیجان انگیز برای یک هارد دیسک اکسترنال قابل حمل نگاه کرده ایم که می توانید همین الان خریداری کنید. ما فقط گزینه‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که برای دستگاه‌های MAC مناسب هستند، زیرا کاربران MAC بیشتر اوقات به یک هارد دیسک خارجی نیاز دارند. بنابراین از نظر عملکرد و سرعت انتقال، انتخاب‌های ما بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانید با یک بودجه خاص در حال حاضر پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه درایو ذخیره سازی مناسب برای دستگاه MAC خود را انتخاب کنید، به سادگی راهنمای خرید همراه با انتخاب های ما را بررسی کنید. همچنین اگر عجله دارید، توصیه های مفیدی برای شما آماده کرده ایم.

اگر به دنبال گزینه ارزان تری برای درایو حافظه خارجی هستید، باید چشمان خود را ببندید و هارد اکسترنال قابل حمل سیگیت را سفارش دهید . سیگیت یکی از معتبرترین برندها برای هاردهای اکسترنال است و نوع 2 ترابایتی آن چیزی کمتر از یک سلبریتی در این انتخاب ندارد. این رابط USB 3.0 را ارائه می دهد که آن را برای MAC و همچنین دستگاه های دیگر مانند رایانه شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس و غیره مناسب می کند. همچنین برای عملکرد قابل اعتماد توسط یک سرویس نجات طولانی مدت 1 ساله از Seagate پشتیبانی می شود.

توصیه بعدی ما بزرگترین درایو حافظه خارجی در این لیست است. CalDigit AV Pro 2 Storage Hub چیزی بیش از یک درایو ذخیره سازی خارجی معمولی است. در عوض، این یک هاب ذخیره سازی است که می تواند چندین درایو ذخیره سازی با حداکثر ظرفیت 8 ترابایت را در خود جای دهد. در قسمت پشتی دستگاه، یک درگاه USB 3.1 نوع C، درگاه USB 3.0 Micro B و 2 پورت استاندارد USB 3.0 برای سهولت اتصال پیدا خواهید کرد. این کیس همچنین دارای یک فن برای خنک نگه داشتن دستگاه و حفظ عملکرد آن است.

بسیاری از کاربران ترجیح می دهند برای انتقال آنی داده ها از SSD به هارد استفاده کنند. اگر شما هم به دنبال یکی از آن ها هستید، نگاهی به SAMSUNG SSD T7 بیندازید . این یک SSD بسیار قابل حمل ساخته شده توسط سامسونگ است که ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایتی را با سرعت های فوق العاده سریع انتقال داده ارائه می دهد. برخلاف اکثر SSD های دیگر، سرعت انتقال اطلاعات در SAMSUNG SSD T7 حدود 8400 مگابیت بر ثانیه است. علاوه بر این، دارای یک پورت USB 3.2 Gen 2 برای ارائه سرعت انتقال داده بالا برای همه دستگاه های متصل است.

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 13

No votes so far! Be the first to rate this post.

نوشته های مشابه