اخبار

بهترین دستگاه موبایل یاب مدارس دارای چه خصوصیاتی است؟

بهترین دستگاه موبایل یاب مدارس دارای چه خصوصیاتی است؟, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سلب مسئولیت: سیپک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

یکی از تجهیزات کنترل و بازرسی پر کاربرد که برای جلوگیری از حمل وسایل غیر مجاز به هنگام ورود به برخی از اماکن، مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه موبایل یاب است. حمل گوشی همراه به داخل برخی از سازمان ها و مجموعه ها ممنوع می باشد. از این رو ماموران حراست می توانند با استفاده از دستگاه ردیاب موبایل به هنگام بازرسی بدنی وظیفه خود را به طور دقیق و به نحو احسنت به انجام برسانند. دستگاه موبایل یاب دارای انواع مختلف با ویژگی های متفاوتی است. همین موضوع موجب ایجاد تنوع قیمتی در این محصول شده است.

به همراه داشتن تلفن همراه در برخی اماکن موجب بروز اختلالات می شود و یا امنیت را به خطر می اندازد. به همین دلیل جلوگیری از ورود برخی از دستگاه های الکترونیکی غیر مجاز یک چالش همیشگی برای پرسنل حراست به حساب می آید. با وجود دستگاه موبایل یاب، تفتیش بدنی دیگر یک معضل نیست و به کاری آسان و دقیق بدل شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی دستگاه ردیاب موبایل و اهمیت استفاده از آن در مراکز آموزشی مانند مدارس و دانشگاه ها بپردازیم.

از دستگاه موبایل یاب برای یافتن تلفن همراه و جلوگیری از حمل آن به داخل ساختمان استفاده می شود. همراه داشتن تلفن همراه در برخی از مجموعه ها مانند مدارس، دانشگاه ها، سازمان ها، اماکن نظامی، دادگستری و دادگاه ها و… ممنوع است. از این رو ماموران حراست باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود دستگاه های الکترونیکی به کار گیرند. دستگاه موبایل یاب مدارس نیز بر اساس تنظیماتی که بر روی آن انجام گرفته یکسری امواج مغناطیسی را به طور مداوم از خود ساطع می کند. در حقیقت در اطراف خود یک میدان مغناطیسی به شعاع 5 الی 15 سانتیمتر ایجاد می کند. با حرکت دادن دستگاه در نزدیکی بدن شخص در صورتی که امواج به جسم فلزی برخورد کنند بازتاب آنها دچار اختلال می شود. در چنین شرایطی دستگاه موبایل یاب متوجه وجود دستگاه الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و یا ساعت هوشمند شده و هشدار می دهد. این هشدار می تواند به صورت روشن شدن چراغ هشدار، صدای بوق با لرزش باشد.

بیشتر بدانید :   سامسونگ در هند سرویس کارت اعتباری معرفی کرد

تکنولوژی استفاده شده در دستگاه موبایل یاب به گونه ای است که به هیچ عنوان امکان گریز دستگاه های الکترونیکی از دست آن وجود ندارد. همانطور که گفته شد دستگاه موبایل یاب در اطراف خود یک میدان مغناطیسی به وجود می آورد. به همین دلیل تنها چیزی که می تواند در این میدان مغناطیسی اختلال ایجاد کند، اشیاء فلزی هستند. با توجه به این موضوع، حتی خاموش کردن تلفن همراه نیز در این زمینه نمی تواند کاری از پیش ببرد. بسیاری از قطعات داخلی دستگاه های الکترونیکی از فلز ساخته شده اند. این امر جهت فعالسازی سیستم دستگاه موبایل یاب کفایت میکند.

از دستگاه موبایل یاب برای یافتن تلفن همراه و جلوگیری از حمل آن به داخل ساختمان استفاده می شود.

کاربرد دستگاه ردیاب موبایل

دستگاه موبایل یاب یکی از جدیدترین تجهیزات بازرسی است که توانسته سطح تامین امنیت را به طرز چشمگیری افزایش دهد. این دستگاه در عین سادگی کاربرد های فراوانی دارد که در ادامه به طور اختصار به آنها اشاره خواهیم کرد.

این دستگاه در محیط های آموزشی مانند دانشگاه ها و مدارس که به همراه داشتن تلفن همراه می تواند موجبات حواس پرتی را فراهم کند، بسیار مفید و کاربردی است.

با استفاده از دستگاه موبایل یاب می توان از ورود تلفن همراه به سالن های امتحانی و جلسات برگزاری کنکور جلوگیری نمود.

تفتیش بدنی در مکان های پر رفت و آمد مانند مدارس می تواند به یک کابوس واقعی بدل شود. علاوه بر این همسو با ازدحام جمعیت، فرآیند بازرسی به درستی و با دقت انجام نمی گیرد. اینجاست که دستگاه موبایل یاب می تواند بسیار کارآمد باشد.

بیشتر بدانید :   این بطری ماژولار می‌تواند چای دم کند و خوراکی‌های شما را نگه دارد

دستگاه موبایل یاب یکی از مهمترین تجهیزات بازرسی مدارس می باشد.

ویژگی های دستگاه موبایل یاب مدارس

یکی از پرکاربردترین اماکن برای استفاده از دستگاه موبایل یاب مدارس هستند. تصور کنید که می خواهید روزانه صد ها دانش آموز را مورد بازرسی بدنی قرار دهید و کیف های آنان را نیز تفتیش کنید. این کار علاوه بر این که بسیار وقت گیر است احتمال بروز خطای بسیار بالایی دارد. از این رو یک دستگاه ردیاب موبایل مناسب برای چنین اماکنی باید دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

دستگاه موبایل یاب مدارس باید از سرعت تشخیص بالایی برخوردار باشد تا در صورت کشف سریعاً اطلاع رسانی کند.

قابلیت های دستگاه ردیاب موبایل به تشخیص گوشی همراه محدود نمی شود و می تواند سایر وسایلی که حمل آنها به داخل مدرسه ممنوع است را نیز شناسایی کند. دستگاه موبایل یاب قادر است ساعت هوشمند، تبلت، گوشی همراه، اسلحه، چاقو و… را به راحتی شناسایی کند.

دستگاه ردیاب موبایل مجهز به سیستم هشدار دهنده صوتی است که به محض کشف با ایجاد صدا اطلاع رسانی می کند.

در صورتی که نمی خواهید به هنگام کشف ایجاد جلب توجه کنید، می توانید از قابلیت لرزاننده یا روشن شدن چراغ هشدار استفاده کنید.

دقت دستگاه موبایل یاب مورد استفاده در مدارس باید به حدی باشد که محل شیء را به صورت دقیق و نقطه ای مشخص کند.

دستگاه ردیاب موبایل مجهز به دیمر برای تنظیم میزان حساسیت می باشد. با استفاده از این قابلیت میتوانید میزان حساسیت دستگاه را تنظیم نمایید.

بیشتر بدانید :   سرعت ۱.۷۵ گیگابیت بر ثانیه برای مسافت ۱۰ کیلومتری

بازرسی دانش آموزان یک مدرسه بسیار وقت گیر است و دستگاه موبایل یاب به طور مداوم در حال کار می باشد. به همین دلیل دستگاه باید به باتری قدرتمند مجهز باشد تا شارژ آن در تمام مدت بازرسی دوام بیاورد.

دستگاه موبایل یاب باید از وزن و طراحی مناسبی برخوردار باشد تا در دراز مدت موجب خستگی اپراتور نگردد.

دستگاه موبایل یاب باید از وزن و طراحی مناسبی برخوردار باشد.

سخن آخر

در این مقاله به نحوه کار کرد دستگاه موبایل یاب پرداختیم و دریافتیم که استفاده از آن در مدارس چقدر حائز اهمیت است و چقدر می تواند کاربردی باشد. دستگاه ردیاب موبایل در انواع مختلف و با کاربرد های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول توسط شرکت های مختلف و با قیمت های گوناگون به فروش می رسد. شرکت پارسیان جزو معدود شرکت هایی است که بهترین دستگاه موبایل یاب را با قیمتی مناسب و به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می نماید. در صورتی که قصد دارید مناسب ترین نوع دستگاه ردیاب موبایل را برای مراکز آموزشی مانند مدارس و جلسات امتحانی دانشگاه ها خریداری کنید، بهتر است با تیم کارشناسان ما در شرکت کنترل تردد و بازرسی پارسیان تماس حاصل فرمایید. مشاورین ما به خوبی شما را راهنمایی کرده و بهترین گزینه را جهت خرید به شما معرفی می نمایند.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.