اخبار

با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید

با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید, لپ تاپ استوک

[ad_1]

بازی Cyberpunk 2077 طی ۱۸ ماه گذشته دستخوش تغییرات و بهبودهایی اساسی شده و بسیاری از باگ‌های آن برطرف شده‌اند. چیزی که اکنون از Cyberpunk 2077 می‌بینیم، با آن‌چه پس از انتشارش دیدیم از زمین تا آسمان فرق دارد و اکنون رضایت نسبی بازیکنان حاصل شده است. با این حال، می‌توانید مادهایی روی آن نصب کنید تا شکاف بین سایبرپانک ۲۰۷۷ و آن بازی ایده‌آلی که سال‌ها منتظرش بودیم، تا حدی پر شود. در این مقاله از ویجیاتو به معرفی و بررسی بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ پرداخته‌ایم؛ با ما همراه باشید.

چگونه مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ را نصب کنیم؟

ابتدا بایستی Vortex mod manager را نصب کنید.

لینک دانلود Vortex mod manager

سپس یکی از پلاگین‌های زیر را نیز دانلود و نصب نمایید:

استفاده از Vortex mod manager بسیار آسان است؛ کافیست فایل‌های rar. ماد را در فولدر MODS کپی کنید، سپس سایبرپانک را از طریق لانچر Vortex mod manager اجرا نمایید.

TweakXLLifepath Bonuses and Gang-Corp Traits

لینک دانلود

اگر احساس می‌کنید گروه‌های گنگستری سایبرپانک از روی هم کپی/پیست شده‌اند، این ماد را نصب کنید. به لطف این ماد فوق‌العاده، گروه‌های گنگستری شهر هرکدام دارای ویژگی‌هایی اختصاصی می‌‌گردند و تعادلی میان قدرت آن‌ها برقرار می‌شود؛ Tyger Claws و Militech و Maelstrom و سایر باندهای خلافکاری شهر، به کمک ماد Lifepath Bonuses and Gang-Corp Traits گویی از نو زاده می‌شوند.

هماهنگ کردن لول اسلحه و زره با لول بازیکن

لینک دانلود

احتمالا شما هم موافقید که با پیشرفت در طول بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، کوهی از آیتم‌ها و تجهیزات بر سرتان می‌ریزد که اغلب آن‌ها حقیقتا بدردنخورند و صرفا فضای حمل و ذخیره شما را هدر می‌دهند. اینجاست که این ماد به دادتان می‌رسد و با حذف خودکار آیتم‌های بدردنخور، هم فضای ذخیره تجهیزاتتان همواره بهینه می‌ماند و هم مطمئن می‌شوید که در هر لحظه، بهترین سلاح ممکن را در بین خرت و پرت‌هایی که قبلا برداشته‌اید در دست خواهید داشت.

بیشتر بدانید :   اگزینوس مودم 5300 سامسونگ معرفی شد؛ سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر

شخصیت اصلی ساکت

لینک دانلود

بسیاری از بازیکنان عاشق طرز حرف زدن V هستند. V حرف اول شخصیتی به اسم وینسنت (مرد) یا والری (زن) است که شما آن را به عنوان کاراکتر اصلی بازی کنترل می‌کنید. با این حال، سازندگان سایبرپانک مونولوگ‌هایی را برای V در نظر گرفته‌اند که بخشی از آن‌ها با جنسیت مردانه او، و بخشی دیگر با جنسیت زنانه او سازگارند؛ این موضوع سبب می‌شود در درک شخصیت V بر حسب جنسیت وی دچار مشکل شوید. چاره این مشکل، ماد Silent Protagonist Male / Silent Protagonist Female است که کل مونولوگ‌های مردانه یا زنانه V را حذف می‌کند.

وسایل خانگی!

لینک دانلود

اگر بارها با V شب‌زنده‌داری کرده‌اید، خیابان‌های سایبرپانک را متر کرده‌اید و خسته و کوفته از تعقیب و گریز و تیراندازی به خانه برگشته‌اید، لابد دلتان می‌خواهد اسباب و لوازم بیشتر و بهتری در خانه داشته باشید که کمی بیشتر حس آرامش به وجودتان تزریق شود. اینجاست که ماد Better Housing Buffs وارد می‌شود و کمی سر و سامان به لوازم زندگی‌تان می‌بخشد.

Cyberpunk: Edgerunners یا یک ماد انیمه‌ای!

لینک دانلود

اگر از طرفداران انیمه هستید، شاید دلتان بخواهد کمی حال و هوای آن را در سایبرپانک ۲۰۷۷ تجربه کنید. با نصب ماد Cyberpunk: Edgerunners به مقصودتان خواهید رسید؛ همه چیز از اسلحه گرفته تا مدل مو، رنگ و بوی انیمه به خود می‌گیرند و یک ایستگاه رادیویی به بازی اضافه می‌شود که موزیک‌های مخصوص انیمه پخش می‌کند.

مبارزه از ماشین

لینک دانلود

ماد Vehicle Combat برای بهبود رفتار پلیس سایبرپانک طراحی شده است. با نصب این ماد، پلیس رفتاری خشن‌تر اما واقعی‌تر از خود بروز می‌دهد؛ بدین صورت که اگر دست به جنایتی بزنید، خبرش از عالم غیب به پلیس نمی‌رسد بلکه باید کسی آن را ببیند و به پلیس گزارش دهد. هنگامی که پلیس به سراغتان بیاید، به لطف این ماد شاهد ماموران شدیدا عصبانی و بداخلاقی خواهید بود که نفس‌گیر ویراژ می‌روند و حتی از داخل اتومبیل هم شلیک می‌کنند!

بیشتر بدانید :   انجمن تجارت الکترونیک تهران: فیلترینگ اینستاگرام معاش یک میلیون نفر را به خطر انداخته است

اتومبیل‌های پرنده

لینک دانلود

یکی از مشهورترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ همین است؛ ماد فوق‌العاده‌ای که امکان سوار شدن و راندن اتومبیل پرنده را فراهم می‌کند، که اتفاقا با فضای آینده‌محور سایبرپانک نیز حسابی سازگار است. به لطف ماد Let There Be Flight می‌توانید با اتومبیل خود در آسمان پرواز کنید و از تماشای آینده و البته جلوه‌های صوتی و بصری زیبای آن لذت ببرید.

موتورسواری لذت‌بخش

لینک دانلود

سایبرپانک ۲۰۷۷ موتور کم ندارد اما هیچ‌کدام حقیقتا لذت وافری از سواری را به ارمغان نمی‌‌آورند. به لطف ماد Bike Overhaul هم ظاهر و هم حد نهایی سرعت موتورها بهبود محسوسی می‌یابند و عملکرد آن‌ها را بسیار سریع‌ و رضایت‌بخش‌ خواهد نمود.

پلیس بهبودیافته

لینک دانلود

سی‌دی‌ پراجکت قبلا وعده داده بود عملکرد پلیس‌های سایبرپانک را کمی بیشتر واقع‌گرا کند چرا که هم‌اکنون اگر دست به جنایتی بزنید، پلیس‌ها به مکان وقوع جرم تله‌پورت می‌شوند و این اصلا چیز جالبی نیست! به لطف ماد Enhanced Police رفتار پلیس‌ها به واقعیت نزدیک می‌شود بدین‌ترتیب که در سطوح پایین جرم و جنایت، آن‌ها با پای پیاده به میدان می‌آیند اما به مرور با دوچرخه و ماشین‌ به خدمتتان می‌رسند.

پهبادهای کمکی

لینک دانلود

سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی تک‌نفره است اما با نصب ماد Drone Companions می‌توانید یاران رباتیک بسازید و از آن‌ها برای همراهی‌ با شما در نبردهای خود بهره بگیرید. به علاوه می‌توانید هواپیماهای رباتیک بدون سرنشین بسازید و آن‌ها را از راه دور کنترل کنید و دشمنانتان را به راحتی و البته به زیبایی هرچه تمام، از سر راه خود بردارید.

سلاح‌های نئونی

بیشتر بدانید :   ایرانسل در الکامپ 1402

لینک دانلود

سلاح‌های سایبرپانک ۲۰۷۷ باحال هستند، اما شاید نه به اندازه کافی! اگر ماد Arasaka Cyberarms را نصب کنید، تیغه‌های نوری زیبایی روی بازوان شما ظاهر می‌شوند که رنگ‌های نئونی چشمگیری دارند. به علاوه می‌توانید به کمک این ماد، به شخصی‌سازی تعدادی از سلاح‌های خود با استفاده از نورهای نئونی بپردازید.

نورپردازی بهتر

لینک دانلود

پیش‌نمایش سایبرپانک را در E3 2018 به خاطر دارید؟ متاسفانه خبری از نورپردازی فوق‌العاده‌ای که دل حضار E3 2018 را برده بود، در آن سایبرپانکی که به دستمان رسید نبود اما به لطف ماد E3 2018 Lighting نورپردازی سایبرپانک ۲۰۷۷ همانی می‌شود که دوست داشتیم بشود اما نشد!

کدام‌یک از مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ را تاکنون تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.