اخبار

مشخصات و رندر ردمی پد پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات و رندر ردمی پد پیش از رونمایی رسمی فاش شد

[ad_1]

شیائومی در تاریخ چهارم اکتبر، رویدادی جهانی را برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. این شرکت اولین تبلت برند ردمی را درکنار گوشی‌های شیائومی 12T و 12T پرو رونمایی خواهد کرد. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که همه‌ی ویژگی‌های این تبلت را به‌همراه رندر آن به ما نشان می‌دهد.

طبق شایعات، ردمی پد از نمایشگر ۱۰٫۶۱ اینچی LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد. حداکثر روشنایی این صفحه‌نمایش به ۴۰۰ نیت اعلام شده است و انتظار می‌رود از نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهره ببرد. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به پشتیبانی از رنگ‌های ۱۰ بیتی اشاره کرد.

به گزارش Gizmochina، قلب تپنده‌ی ردمی پد، تراشه‌ی Helio G99 مدیاتک خواهد بود. این محصول همچنین از ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 بهره خواهد برد. گفته می‌شود باتری این تبلت نیز ۸۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

ردمی پد همچنین به یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار مجهز خواهد بود و دربخش جلویی این دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۰۵ درجه خواهیم بود. این دوربین همچنین از قابلیت FocusFrame پشتیبانی خواهد کرد و بدین‌ترتیب میدان‌دید گسترده‌تری برای ثبت تصاویر سلفی ارائه خواهد داد.

از دیگر قابلیت‌های موردانتظار اولین تبلت ردمی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با نسخه‌ی تبلت رابط کاربری MIUI و بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی‌اتموس اشاره کرد. ضخامت این محصول ۷ میلی‌متر و وزن آن حدود ۴۴۵ گرم خواهد بود.

بیشتر بدانید :   آپولو ۹ اولین پرواز آزمایشی ماژول قمری را انجام داد

شنیده‌ها حاکی از آن است که ردمی پد با قیمتی درحدود ۲۵۰ یورو عرضه خواهد شد. این محصول در سه‌رنگ خاکستری، نقره‌ای و سبز به‌فروش خواهد رسید. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی درمورد عرضه‌ی نسخه‌ی 5G این تبلت دردسترس نیست.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.