آموزش

بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون

بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون

هر چند این روزها دیگر نمی‌توان با بودجه محدود به سیستمی با حافظه چند صد گیگابایتی SSD و قدرتمندترین پردازنده اینتل فکر کرد؛ اما می‌توان لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه و استوک را خریداری نمود که قابلیت اجرای نرم‌افزارها و حتی برخی از بازی‌های سنگین را داشته باشند. در ادامه این مطلب از سیپک، به معرفی بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون پرداخته‌ایم که در بین مدل‌های استوک از بالاترین قدرت پردازش، کیفیت نمایشگر مطلوب و میزان حافظه مناسب برخوردار هستند و توسط برندهایی معتبری تولید و عرضه شده‌اند. توصیه می‌کنیم که اگر قصد خرید بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون را دارید تا انتهای این مطلب همراهمان باشید.

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface pro5 با پردازنده i5 نسل 7

لپ‌تاپ Microsoft مدل Surface pro5 با پردازنده i5، پنجمین نسل از سری لپ‌تاپ‌های SurFace Pro بزرگ‌ترین شرکت تکنولوژی جهان، یعنی مایکروسافت است. این لپ تاپ نسل 7 در سال 2017 تولید و عرضهٔ جهانی شده و همچون دیگر محصولات سورفیس مایکروسافت از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. قدرت پردازش CPU لپ‌تاپ  Surface pro5 بسیار بالا بوده و با توجه به مشخصات پردازنده آن، کاربران می‌توانند به‌آسانی هر نوع بازی‌های سبک و میان‌رده را اجرا کنند. میزان و نوع رم بکار رفته در این محصول پاسخگوی نیاز هرنوع کاربری است و هیچ مشکلی در هنگام پردازش اطلاعات وجود نخواهد داشت. باید اشاره کنیم که این دستگاه می‌تواند به‌عنوان لپ تاپ مهندسی یا خانگی مورداستفاده قرار بگیرد.

لپ‌تاپ Microsoft surface pro 5 در اندازهٔ ١٢.٣ اینچی طراحی شده، ابعاد آن ٢٩٢×٢٠١×٨. ۵ میلی‌متر و وزن آن نیز کمتر از ١ کیلوگرم است. با توجه به خصوصیات ظاهری مطرح شده، حمل‌ونقل این لپ‌تاپ بسیار ساده بود و کاملاً مناسب برای کاربرانی است که لپ تاپ خود را همواره به همراه دارند.

از مهم‌ترین مشخصه‌های surface pro 5،  وجود باتری مناسب است؛ چرا که باتری دستگاه می‌تواند تا ١٠ ساعت انرژی این لپ تاپ را تأمین کند. علاوه بر این موارد، قابلیت پشتیبانی این از قلم منجر  شده تا سرفیس پرو ۵ به دستگاه محبوب معلمان و اساتید تبدیل شود. به دلیل وجود خصوصیات فوق، این لپ‌تاپ به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون به حساب می‌آید.

بیشتر بدانید :   چگونه می‌ توان ویروسی شدن لپ ‌تاپ را برطرف کرد؟

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface pro5 با پردازنده i5 نسل 7

لپ تاپ استوک HP مدل 850 G5 با پردازنده i5 نسل 8

در این بخش از مقاله بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون تومان به معرفی HP EliteBook 850 G5  پرداخته‌ایم که یک لپ تاپ شیک و بسیار زیبا می‌باشد. این لپ تاپ دارای سخت‌افزار قدرتمندی است که قابلیت انجام هر نوع پردازشی از کارهای روزانه گرفته تا پردازش‌های گیمینگ را داراست.

در ادامه باید بگوییم که  توان پردازشی CPU  لپ تاپ HP 850 G5 بسیار عالی بوده و با توجه به مشخصات پردازنده آن، کاربران می‌توانند به‌آسانی بازی‌های سبک را اجرا کنند. میزان رم در نظر گرفته شده در این دستگاه کاملاً پاسخگوی نیازهای کاربران است و به دلیل سرعت بالای انتقال داده‌ها، کاملاً مناسب برای انجام امور مهندسی می‌باشد.

لپ تاپ EliteBook 850 G5  در اندازه این ١۵.۶ اینچ طراحی شده و ابعاد آن 18 x370x251 میلی‌متر است. وزن این نوت‌بوک حدوداً ١. ٧ کیلوگرم بوده و با توجه به این ویژگی‌ها، حمل‌ونقل آن کاملاً آسان می‌شود. لپ تاپ استوک HP مدل 850 G5 دو درگاه USB3 و یک درگاه Type-C دارد و از خروجی HDMI هم پشتیبانی می‌کند. ورودی LAN، یک SD card reader و یک جک هدفون-میکروفون نیز در این محصول وجود دارد. وب‌کم دستگاه نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و می‌تواند تصاویر را با کیفیت HD ضبط کند.

لپ تاپ استوک HP مدل 850 G5 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Laptop 2 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ Microsoft surface laptop 2، دومین لپ تاپ از خانواده سرفیس، محسوب می‌شود که توسط کمپانی مایکروسافت طراحی و تولید شده است. این محصول نیز به همراه سرفیس پرو 6 در اکتبر 2018 و در رویداد اختصاصی مایکروسافت معرفی شد. این لپ تاپ با طراحی منحصربه‌فرد و امکانات زیاد خود می‌تواند پرستیژ کاری شما را تا چندین برابر افزایش دهد. به دلیل امکانات و قابلیت‌های بسیار خوب، این محصول در فهرست بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون قرار دارد.

پردازنده بکار رفته در Microsoft surface laptop 2، توانایی انجام پردازش‌های سنگین را دارد؛ علاوه بر این موارد، وجود مقدار رم کافی و هارد پرسرعت منجر شده است تا این دستگاه به‌آسانی بتواند هرنوع پردازش سنگین را انجام دهد.

سایز این نوت‌بوک ١٣. ۵ اینچ و ابعاد آن ١۴.۵x٣٠٨x٢٢٣ میلی‌متر است. با توجه به این مشخصات و وزن حدود ١. ٢ کیلوگرمی دستگاه، جابه‌جایی لپ‌تاپ Microsoft surface laptop 2 بسیار کار آسانی است. همچنین وجود قلم می‌تواند کمک زیادی در انجام امور کاربران بکند. برای تأمین انرژی لپ‌تاپ مذکور یک باتری از جنس لیتیوم پلیمر ۴۵ وات ساعت تعبیه شده است که قدرت بسیار مناسبی دارد.

بیشتر بدانید :   رنگ ‌های غیر عادی در نمایشگر لپ‌تاپ

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Laptop 2 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface pro6 با پردازنده i5 نسل 8

شرکت مایکروسافت در مدل سرفیس پرو ۶ خود، از نسل هشتم پردازنده‌های اینتل استفاده کرده است. در کنار این پردازنده‌ی جدید، لپ تاپ surface pro 6 از سیستم خنک‌کنندهٔ بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. طبق ادعای کمپانی مایکروسافت، عملکرد این محصول حدود ۶۷ درصد سریع‌تر از نسل قبلی خود است.

پردازنده مرکزی Surface pro6 علاوه بر توان پردازشی ایده‌آل، حداقل استفاده را از منبع انرژی یعنی باتری آن می‌برد تا شارژدهی بهتری با یک‌مرتبه شارژکردن به کاربر ارائه دهد. لازم به اشاره است که پردازنده مرکزی این محصول به رم ۸ گیگابایتی DDR3 متصل بوده و با سرعت مناسبی اطلاعات هارددیسک را باهدف پردازش به پردازنده انتقال می‌دهد. به دلیل وجود مشخصات بسیار مناسب نسبت به قیمت، لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface pro6 در فهرست بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون قرار می‌گیرد.

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface pro6 با پردازنده i5 نسل 8

لپ تاپ استوک HP مدل ZBOOK 15 G3 با پردازنده i7 نسل 6

همین ابتدای امر باید اشاره کنیم که بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار، در نوت‌بوک  hp zbook 15 G3 به کار رفته و این محصول را مناسب برای اجرای برنامه‌های محاسباتی و سنگین  کرده است. از جمله مشخصه‌های فنی این دستگاه می‌توانیم به 512 گیگابایت حافظه داخلی SSDبه همراه 32 گیگابایت رم DDR4،  پردازنده مرکزی اینتل Core i7 6820HQ و گرافیک Quadro M2000M  اشاره کنیم.

در مجموع ZBOOK 15 G3  محصولی کاملاً مناسب برای کاربردهای صنعتی و انجام کارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ تصویر است و جزو لپ‌تاپ‌های فوق حرفه‌ای قرار دارد.

نمایشگر این نوت‌بوک استوک در اندازه 15.6 اینچ بوده و از مشخصه‌های این نمایشگر می‌توان به کیفیت تصویر FullHD، پنل TFT و روکش مات اشاره کرد که عملکرد بسیار مناسبی دارد.

3 عدد پورت USB 3.0 همراه با پورت‌های کارت‌خوان، LAN، VGA  و HDMI  بر روی لبه‌های محصول قرار گرفته‌اند؛ علاوه بر اینها  بر روی دستگاه HP مدل ZBOOK 15 G3، پورت جدید Thunderbolt 3 تعبیه شده که بسیار کارآمد و پراستفاده در امور صنعتی است. مجموع موارد به همراه امکانات بی‌شمار دیگر، این نوت‌بوک را در فهرست بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون قرار می‌دهد.

لپ تاپ استوک HP مدل ZBOOK 15 G3 با پردازنده i7 نسل 6

لپ تاپ استوک dell مدل E7510 با پردازنده i7 نسل 6

نوت‌بوک  E7510 محصولی از کمپانی  Dell، دارای  طراحی زیبا و چشم نوازی است؛ به‌طوری‌که تمامی کاربران را مجذوب زیبایی خود می‌کند؛ چرا که مهندسین شرکت سازنده دقت بسیاری برای طراحی این لپ تاپ داشته‌اند. یقیناً می‌توانیم بگوییم که از مهم‌ترین علت فروش بالای لپ تاپ E7510، پردازنده بسیار قدرتمند در کنار ظاهر دوست‌داشتنی آن بوده است.

بیشتر بدانید :   مهمترین تفاوت‌ های لپ تاپ و کامپیوتر

صفحه‌نمایش 15.6 اینچی، از دیگر نقاط قوت لپ تاپ dell E7510 محسوب می‌شود، چرا که کیفیت بی‌نظیری دارد. در صورتی که کاربران از صفحه نمایش این لپ تاپ برای تماشای فیلم استفاده کنند متوجه خواهند شد که جزئیات تصاویر به شکل خیره‌کننده‌ای  نمایش داده می‌شوند.

صفحه‌کلید لپ تاپ Dell E7510  از دقیق‌ترین کیبوردهایی است که توسط کمپانی dell طراحی و تولید شده؛ علاوه بر این، صفحه لمسی آن هم عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. مجموع این موارد به همراه پردازنده i7 نسل 6، نوت‌بوک Dell E7510 را تبدیل به انتخابی هوشمندانه در بازه قیمتی زیر 20 میلیون تومان کرده است.

لپ تاپ استوک dell مدل E7510 با پردازنده i7 نسل 6

جمع بندی

همان‌طور که مستحضرید در این مطلب از وب‌سایت سیپک، فهرست بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون را ارائه دادیم و بهترین محصولات کمپانی‌های hp، dell و  Microsoft را در این بازه قیمتی بیان کردیم. شما می‌توانید در وب‌سایت فروشگاه اینترنتی سیپک اقدام به مشاهده قیمت و خرید این دستگاه‌های استوک نمایید. در نظر داشته باشید که صحت عملکرد این لپ‌تاپ‌ها توسط کارشناسان حرفه‌ای و ماهر فروشگاه ما تأیید و سپس ارسال می‌گردند؛ بنابراین شما می‌توانید بدون داشتن هیچ نگرانی، بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون را خریداری کرده و یک خرید هوشمندانه و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. از این که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید، از شما سپاسگزاریم. در صورت بروز هرگونه ابهام یا کامنتی درباره مطلب فوق، ما به‌عنوان کارشناسان مجموعه سیپک، آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم.

سؤالات متداول درباره بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون

  1. بهترین لپ تاپ استوک تا 20 میلیون تومان مربوط به کدام برند است؟

شرکت‌های معتبر hp، dell و  Microsoft محصولات بسیار خوبی در بازه قیمتی 20 میلیون تومان دارند.

  1. لپ تاپ استوک سرفیس پرو ۵ مناسب برای چه کاربرانی است؟

این محصول کاملاً مناسب برای افرادی است که به‌صورت مداوم با خود، لپ تاپ حمل می‌کنند؛ همچنین افرادی که کارهای مدیریتی و پرزنت، کاربری مالتی مدیا و روزانه، کارهای دانشجویی، مهندسی و تدریس آنلاین انجام می‌دهند، می‌توانند با خیالی راحت از Surface pro6 استوک استفاده کنند.

  1. لپ تاپ استوک HP EliteBook 850 G5 مناسب برای چه کاربرانی است؟

این لپ‌تاپ مناسب برای دانش‌آموزان، انجام کارهای اداری و حسابداری، طراحی‌های ساده و رندرینگ، کارهای دانشجویی و مهندسی و اجرای بازی‌های گرافیکی متوسط است.

  1. آیا خرید لپ‌تاپ استوک اقدامی مقرون‌به‌صرفه است؟

با توجه به شرایط فعلی بازار شما می‌توانید با خرید لپ‌تاپ استوک، از فروشگاه معتبری مانند سیپک یک دستگاه استوک فوق‌العاده را تهیه کرده و یک خرید مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل را تجربه کنید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 98

No votes so far! Be the first to rate this post.