آموزش

بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان_آپدیت امروز

بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان کدام است؟! اگر پاسخ این پرسش را نمی‌دانید، تا پایان این بخش از مجله سیپک همراه ما باشید و چند مورد از بهترین مدل‌های لپ تاپ استوک با قیمت حداکثر 10 میلیون تومان را بشناسید و لذت یک خرید هوشمندانه و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

لپ تاپ استوک dell مدل E5530 با پردازنده i5 نسل 3

لپ تاپ استوک dell مدل E5530 با پردازنده i5 نسل 3 از  جمله محصولات میان رده کمپانی دل (dell) است که برای انجام کارهای روزمره، تولید محتوا متنی، کارهای گرافیکی ساده، کد نویسی، کار با وردپرس و… یک گزینه ایده‌آل و اقتصادی به شمار می‌آید. این سری از محصولات دل، طراحی فوق‌العاده منحصربفردی داشته و متریال مصرفی در ساخت بدنه آن آلومینیوم است. همچنین جنس داخلی قاب آن از آلیاژ منیزیم ساخته شده و نمایشگر آن با ابعاد ۱۵٫۶ اینچ، قادر به چرخش ۱۸۰ درجه می‌باشد.

این لپ تاپ از کیفیت سخت افزاری فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و به عنوان یکی از مدل‌های بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان شناخته می‌شود. زاویه دید و نورپردازی این نمایشگر با استانداردهای جهانی مطابقت داشته و به هیچ وجه چشم شما حین استفاده از آن خسته نمی‌شود. همچنین کیبورد این لپ تاپ دکمه‌های بسیار باکیفیت و نسبتا بزرگی دارد و تاچ پد آن به خوبی کار می‌کند. در کنار تمام این موارد، ناگفته نماند که کیبورد این مدل، نور پس زمینه ندارد و کار کردن با آن در فضای تاریک اندکی دشوار خواهد بود.

مدت زمانی که باتری این لپ تاپ کار می‌کند، به طور میانگین ۸_۹ ساعت است که در مقایسه با سایر رقبای هم رده خود، از ماندگاری بالاتری برخوردار می‌باشد. ضمنا این دستگاه دارای دو پورت USB 2.0 و USB 3.0 به همراه اسلات کارت SD و ExpressCard/54 بوده و حافظه رم آن حدود ۴ گیگابایت است و امکان ارتقاء آن تا ۱۶ گیگابایت هم وجود دارد.

لپ تاپ استوک dell مدل E5530 با پردازنده i5 نسل 3

لپ تاپ استوک HP مدل 745 G2 با پردازنده A10 AMD

لپ تاپ استوک HP مدل 745 G2 با پردازنده A10 AMD یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های استوک تا 10 میلیون تومان است که به دلیل وزن پایین و بدنه مستحکم، زیبایی و ظرافت چشم نوازی دارد. همچنین پورت باکیفیت و ماندگاری مناسبِ باتری آن سبب شده تا به عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای خریدارانی باشد که بودجه‌ای حدود ۱۰ میلیون تومان در دست دارند.

متریال مصرفی در ساخت بدنه آن آلومینیوم بوده و مجهز به یک پردازنده ۴ هسته‌ای می‌باشد. هم‌چنین دارای رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 7 و 10 را هم دارد‌. برخی از پورت‌های این دستگاه عبارتند از: HDMI، VGA، 4xUSB3.0، DisplayPort، LAN.

کیبورد لپ تاپ استوک HP مدل 745 G2 با پردازنده A10 AMD هم مانند مدل قبلی، فاقد نور پس زمینه بوده و دارای یک کارت گرافیک AMD Radeon R6 نیز می‌باشد. در ضمن باتری این لپ تاپ ۳ سلولی لیتیومی است و ظرفیتی بالغ بر ۵۰‌ وات دارد؛ به همین خاطر حدود ۹_۱۰ ساعت می‌توان بدون وقفه با استفاده از این باتری کار کرد. نمایشگر لپ تاپ استوک HP مدل 745 حدود ۱۴ اینچ می‌باشد و رزولوشن واقعی آن حدود 1366×768 پیکسل است.

بیشتر بدانید :   بهترین سرور مجازی؛ 4 شرکت حرفه ای در ایران

لپ تاپ استوک HP مدل 745 G2 با پردازنده A10 AMD

لپ تاپ استوک hp مدل 640G1 با پردازنده i5 نسل 4

متریال به کار رفته در ساخت بدنه لپ تاپ استوک hp مدل 640G1 با پردازنده i5 نسل 4 پلاستیک سخت است و از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار می‌باشد. نمایشگر این دستگاه قادر به چرخش ۱۳۵ درجه بوده و پورت‌های آن از تنوع قابل قبولی برخوردارند؛ به طوری که دارای ۴ پورت USB 3.0، یک پورت LAN، VGA و Display Port بوده و به راحتی می‌توانید با استفاده از آن، دستگاه خود را به انواع اسکنر، پرینتر و… متصل نمایید. حتی مجهز به پورت مخصوص کارت مغناطیسی می‌باشد و برای آن دسته از کاربران سازمانی که نیاز به احراز هویت دارند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

دکمه‌های کیبورد این دستگاه مسطح می‌باشند و ارتفاع بسیار کمی دارند؛ همچنین تاچ پد آن از بافت نرمی برخوردار بوده و به راحتی می‌توانید انگشت خود را بر روی آن حرکت دهید. ضمنا نمایشگر آن ۱۴ اینچ است که با کارت گرافیک آنبورد HD 4600 می‌تواند انواع بازی‌های سبک و کارهای گرافیکی ساده را پشتیبانی کند. شایان ذکر است که شما می‌توانید با استفاده از یک کارت SSD، سرعت انتقال فایل را در آن افزایش دهید.

لپ تاپ استوک hp مدل 640G1 با پردازنده i5 نسل 4

لپ تاپ استوک hp مدل 840G2 با پردازنده i5 نسل 5

لپ تاپ استوک hp مدل 840G2 با پردازنده i5 نسل 5 دارای 3 مگابایت حافظه کش بوده و با ظرفیت ۴ گیگابایت از نوع DDR3L امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و حتی قابلیت ارتقاء حافظه آن تا ۱۶ گیگابایت نیز وجود دارد.

حافظه داخلی این سیستم حدود 320 گیگابایت بوده و می‌توان آن را تا ۴ ترابایت افزایش داد. همچنین صفحه نمایش آن ۱۴ اینچ می‌باشد و با ویژگی Anti Glare، سبب می‌شود تا چشم کاربر دیرتر خسته شود. وزن حدودی این لپ تاپ یک و نیم کیلوگرم بوده و به عنوان یک دستگاه گرافیکی و سبک، در لیست بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان جای می‌گیرد.

در ضمن کارت گرافیک نسبتا قدرتمندی داشته و برای اجرای انواع برنامه گرافیکی نظیر 3D MAX، اتوکد، نرم افزارهای مخصوص طراحی و رندرینگ و تدوین فیلم و فتوشاپ یک گزینه عالی به شمار می‌آید‌. بنابراین اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی و مقرون به‌صرفه‌ هستید تا کارهای گرافیکی خود را با آن انجام دهید، لپ تاپ hp مدل 840G2 با پردازنده i5 می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای شما باشد.

لپ تاپ استوک hp مدل 840G2 با پردازنده i5 نسل 5

لپ تاپ استوک dell مدل E5540 با پردازنده i5 نسل 4

لپ تاپ استوک dell مدل E5540 با پردازنده i5 نسل 4 مصرف برق کمتری نسبت به سایر مدل‌های هم رده دارد و برای کاربرانی که در طول روز ساعات زیادی را صرف کار با لپ تاپ می‌کنند، بسیار مناسب است.

این دستگاه یک کارت گرافیک مجزای ۲ گیگابایتی داشته و رم و هارد آن قابل ارتقا می‌باشند. همچنین برای انجام کارهایی از قبیل برنامه نویسی، ترید و معامله گری، پروژه‌های دانشجویی، کارهای گرافیکی و فتوشاپ و… بسیار مناسب بوده و به همین خاطر در لیست بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان جای می‌گیرد.

بیشتر بدانید :   بهترین پاوربانک لپ تاپ

در ضمن دارای دو درگاه رم می‌باشد که هر یک از آن‌ها تا ۸ گیگ را پشتیبانی می‌کنند و با امکانات فینگر پرینت، پورت اسمارت کارت و ساپورت برنامه‌هایی از قبیل Dell’s Data Protection، Protected Workspace از نظر امنیتی قابل اطمینان است.

نمایشگر این دستگاه حدود ۱۵٫۶ اینچ بوده و به دلیل عدم بازتاب نور، از چشم در برابر آسیب‌های احتمالی و ضعیف شدن محافظت می‌کند. علاوه بر این، دارای موس مکانیکی نیز می‌باشد که در کنار تاچ پد، کار را برایتان آسان‌تر می‌سازد. حتی برای مواقعی که دستکش به دست دارید و امکان استفاده از تاچ پد برایتان میسر نیست، کمک شایانی به شما خواهد کرد.

مدت زمان شارژدهی این لپ تاپ بیش از ۱۰ ساعت بوده و با یک باتری قوی و باکیفیت، خیالتان از بابت اتمام شارژ حین فعالیت آسوده خواهد بود.

لپ تاپ استوک dell مدل E5540 با پردازنده i5 نسل 4

لپ تاپ استوک dell مدل E5470 با پردازنده i5 نسل 6

لپ تاپ استوک dell مدل E5470 با پردازنده i5 نسل 6 در واقع یک نوت بوک با ویژگی‌های امنیتی مطلوب است که توجه بسیاری از خریداران محصولات استوک را به خود جلب کرده و توانسته در صدر جدول بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان قرار گیرد. این محصول نمایشگری حدود ۱۴ اینچ دارد و با شاسی‌های پلاستیکی مشکی و لولاهای نقره‌ای؛ ظاهر جذاب و کاربر پسندی به خود گرفته است.

به طور کلی کیفیت ساخت آن از هر نظر راضی کننده بوده و از ماندگاری مطلوبی برخوردار می‌باشد. هم‌چنین وزن مناسبی دارد و با پورت‌های متنوع خود این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا انواع دستگاه و گجت‌های دیگر را بدان متصل کنند. علاوه بر این، مجهز به امکانات دیگری از قبیل اسکنر اثر انگشت، اسلات سیم کارت، کارت خوان هوشمند می‌باشد و گرافیک آن به واسطه Intel HD Graphics 520 مدیریت و کنترل می‌شود. کیبورد لپ تاپ استوک dell مدل E5470 مجهز به نور دهی دو مرحله‌ای بوده و کار در شب با آن بسیار لذت بخش خواهد بود.

لپ تاپ استوک dell مدل E5470 با پردازنده i5 نسل 6

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Go2 با پردازنده Pentium

لپ تاپ استوک مایکروسافت مدل Surface Go2 دارای یک نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی بوده و برای مدرسه و دانشگاه یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌آید. ساختار حرفه‌ای و وزن سبک آن سبب شده تا به راحتی قابل حمل باشد و با ظرفیت مناسبی که باتری لپ تاپ دارد، می‌توان بدون وقفه تا ۷_۸ ساعت با آن کار کرد. وب کم و میکروفونِ Surface Go2، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با تاچ پد نرم و قلمی که دارد، کار با آن بسیار راحت و آسان است. هم‌چنین دارای یک CPU دو هسته‌ای می‌باشد و وزنی بالغ بر ۵۵۰ گرم دارد.

فاصله کلیدها بر روی کیبورد کمی نزدیک به هم بوده و روشنایی آن در سه مرحله قابل تنظیم است. در ضمن این لپ تاپ مجهز به Intel Core m3-8100Y بوده و با رم ۸ گیگابایت و عملکرد بهینه CPU، رضایت کاربران را نسبت به خود جلب کرده است.

لپ تاپ استوک Microsoft مدل Surface Go2 با پردازنده Pentium

لپ تاپ استوک apple مدل 1278 با پردازنده i5 نسل 3

نمی‌توان در مورد بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان سخن گفت و حرفی از لپ تاپ استوک اپل مدل 1278 با پردازنده i5 نسل 3 به میان نیاورد! این دستگاه تولید سال ۲۰۱۲ میلادی بوده و با ظاهری زیبا و جذاب، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند؛ اما مزایای این سیستم تنها در ظاهر چشم نواز آن خلاصه نشده، بلکه با پردازنده‌ی اینتل نسل سوم (Intel Core i5 3rd Generation) چهار هسته‌ای با دو هسته‌ی اصلی و دو هسته‌ی مجازی و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی، از سرعت بالایی برخوردار بوده و به راحتی پاسخگوی

بیشتر بدانید :   بهترین لپ تاپ استوک برای برنامه نویسی

نیاز کاربران می‌باشد. همچنین با حافظه رم ۴ گیگابایتی و پردازنده‌ی گرافیکی اینتل ۴۰۰۰ با نمایشگر ۱۳٫۳ اینچی، قادر است تا از انواع برنامه‌های فتوشاپ و بازی‌های مختلف پشتیبانی کند. در ضمن شما می‌توانید رم و هارد آن را ارتقا دهید و با خرید آن از سیپک، لذت یک خرید موفقیت آمیز و مقرون به‌صرفه را تجربه کنید.

لپ تاپ استوک apple مدل 1278 با پردازنده i5 نسل 3

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان پرداختیم و دانستیم که با همین مقدار بودجه محدود هم می‌توان یک لپ تاپ باکیفیت و کارآمد تهیه کرد. فلذا تنها کافیست برای انتخاب بهترین گزینه از میان موارد مذکور، نیازهای خود را بررسی کنید و با توجه به کارهایی که قرار است با لپ تاپ مورد نظرتان انجام دهید، مدلی را انتخاب کنید که مشخصات فنی آن بیشترین مطابقت را با حوزه فعالیت‌تان داشته باشد.

البته بدین منظور می‌توانید از کارشناسان ما هم در مجموعه سیپک مشاوره رایگان بگیرید تا شما را در یک خرید هوشمندانه و انتخاب درست راهنمایی کنند. در ضمن برای خرید هر یک از مدل‌های مذکور تنها کافیست سری به بخش فروشگاه سیپک بزنید و از بین محصولات موجود تا ۱۰ میلیون تومان، آنچه را که باب میل‌تان است، انتخاب فرمایید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون موضوع مطرح شده در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید تا ما هم از تجربیات شما عزیزان بهره‌مند شویم. از اینکه تا پایان همراه ما بودید، صمیمانه سپاسگزاریم.


سوالات متداول بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان

  • بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان برای برنامه نویسی کدام است؟

شما می‌توانید لپ تاپ استوک apple مدل 1278 با پردازنده i5 نسل 3 یا لپ تاپ استوک dell مدل E5540 با پردازنده i5 نسل 4 را برای برنامه نویسی خریداری کنید؛ اما به‌طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که اگر از نظر بودجه این امکان برایتان فراهم است که یک دستگاه با مشخصات فنی بهتر خریداری کنید؛ حتما گزینه‌های بهترِ موجود در فروشگاه سیپک را هم مورد بررسی قرار دهید.

  • کمترین بودجه برای خرید لپ تاپ استوک چقدر است؟

در حال حاضر با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۲ هستیم، ارزان‌ترین لپ تاپ موجود در فروشگاه سیپک ۷٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می‌باشد.

  • بهترین لپ تاپ استوک تا 10 میلیون تومان برای گیمینگ کدام است؟

در پاسخ بدین پرسش باید بگوییم که اگر قصد دارید این حرفه را به طور جدی دنبال کنید، بهتر است بودجه خود را افزایش دهید و یک لپ تاپ با مشخصات بهتر خریداری کنید؛ اما‌ اگر بودجه‌تان محدود است و قصد انتخاب از بین گزینه‌های مذکور را دارید، می‌توانید برای نصب بازی‌های سنگین‌تر، با استفاده از یک ماژول APU و حافظه دوم، نرخ فریم برخی از بازی‌ها را بهبود ببخشید.

  • لپ تاپ استوک dell مدل E5530 با پردازنده i5 نسل 3 برای چه کارهای مناسب است؟

شما می‌توانید برای وبگردی، انجام کارهای روزمره نظیر ارسال و دریافت ایمیل، کار با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، کارهای سبک فتوشاپ و… از آن استفاده کنید و برای گیمینگ و کارهای گرافیکی سنگین بهتر است یک سیستم با رم، حافظه، پردازنده گرافیکی و به طور کلی مشخصات بالاتر خریداری نمایید.

  • بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی تا رِنج ۱۰ میلیون تومان کدام است؟

لپ تاپ استوک hp مدل 840G2 با پردازنده i5 نسل 5 به دلیل کارت گرافیک قدرتمند و امکان ارتقا حافظه؛ می‌تواند یک گزینه عالی برای نصب و اجرای برنامه‌های گرافیکی و فتوشاپ باشد.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 99

No votes so far! Be the first to rate this post.