اخبار

این ارزانترین بلیط هواپیماست که میخرید

این ارزانترین بلیط هواپیماست که میخرید, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سلب مسئولیت: سیپک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خرید بلیط هواپیما با ارزانترین قیمت، چیزیست که نیاز دارید! بعد از شلوغی کار و زندگی، چه چیز بهتر و بیشتر از سفر کردن میتواند حالتان را عوض کند؟ اما اصلی‌ترین دغدغه همه ما، هنگام سفر، خرید ارزان بلیط هواپیما است. چطور بلیط ارزان پیدا کنیم؟ آیا میتوان بدون صرف هزینه زیاد سفر کرد؟ بهترین زمان برای خرید چه زمانیست؟ خبر خوش این است که در بین گرانی های امروزه، خرید بلیط هواپیما با کمترین قیمت بعید نیست، فقط کافیست بلیط هواپیما خود را در زمان درست و از وبسایت معتبر خریداری کنید. وبسایت های زیادی از جمله flightio.com ،Pateh.com ،alibaba.ir ،flytoday.ir و … امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما را برای متقاضیان سفر فراهم کرده اند اما آنچه این وبسایت ها را از هم متمایز میکند، امکان خرید ارزانترین بلیط و اطمینان در استعلام قیمت بلیط هواپیما است. پته، سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، با در نظر گرفتن کمترین میزان سود برای خود، تضمین کمترین قیمت بلیط هواپیما در لحظه را به مسافرین خواهد داد.

بهترین روز را برای خرید ارزان بلیط هواپیما انتخاب کنید!

همچنان این سوال وجود دارد که ارزانترین روز برای خرید بلیط هواپیما چه موقعی است؟ پاسخ به این سوال با چالش‌های زیادی همراه است؛ برای مثال؛ قصد سفر داخلی دارید یا خارجی؟ به سفر تفریحی میروید یا کاری؟ میخواهید حتما در تعطیلات سفر کنید یا انتخاب روز برایتان اهمیت ندارد؟ درواقع اولین نکته ای که در تعیین قیمت بلیط هواپیما اثر گذار است، انتخاب روز درست است. روزهایی که افراد زیادی در تدارک سفر هستند، مثل ایام عید یا روزهای تعطیل، بلیط هواپیما با بیشترین قیمت خود ارائه میشود. اما برعکس، روزهایی که تقاضای زیادی برای سفر نیست، بسیاری از ایرلاین ها از هزینه‌های خود چشم‌پوشی می‌کنند و شرایط خرید ارزان بلیط هواپیما را برای مسافران راحت‌تر می کنند.

بیشتر بدانید :   ب ام و  3.0 CSL رونمایی شد؛ بازسازی یک اسطوره با موتور 553 اسب بخاری

در نتیجه، با انتخاب روز مناسب میتوانید، به‌راحتی ارزانترین بلیط هواپیما را رزرو کنید. هیچ قاعده و قانون مشخصی برای انتخاب بهترین روز جهت خرید ارزان بلیط هواپیما وجود ندارد ولی به نسبت مقصدی که دارید میتوانید روزهای خلوت تر و کم تقاضا برای سفر را تشخیص دهید. برای مثال مشهد یکی از محبوب ترین و البته شلوغ ترین مقاصد برای سفر است و عمده این شلوغی ها در ایام مذهبی(ولادت و شهادت) شکل میگیرد، در نتیجه خرید بلیط هواپیما در این روزها برایتان گرانتر روزهای دیگر تمام خواهد شد، روزهای غیر مذهبی و ماه های اول زمستان میتواند انتخاب خوبی برای خرید بلیط ارزان باشد.

در ضمن دقت کنید خرید یک ماه تا یک ماه نیم قبل سفر میتواند در خرید ارزان بلیط هواپیما به شما کمک کند. ولی این همیشه بهترین زمان نیست! برای مثال اگر سفر خارجی و کاری باشد، بلیط هواپیما شما از 3 الی 4 ماه زودتر و برای سفرهای داخلی، دو هفته تا 7 روز قبل از سفر باید خریداری شود.

از کدام وبسایت برای خرید ارزان بلیط هواپیما استفاده کنیم؟

آژانس‌های بسیاری در خدمات فروش آنلاین بلیط هواپیما با یکدیگر رقابت میکنند. این شرکت‌ها در بعضی زمان‌ها تخفیف و مزایای خیلی عالی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. همچنین شما در هنگام خرید و انتخاب مسیر می‌توانید از طریق این شرکت و آژانس‌ها قیمت‌ها را در بازه زمانی مختلف بررسی کنید و ارزان‌ترین بلیط را انتخاب و خریداری نمایید. بهترین و معروف‌ترین این شرکت‌ها برای خرید بلیط علی بابا، فلای تودی، پته، مستر بلیط و… هستند که می‌توان از آنها به عنوان معتبرترین شرکت‌های هواپیمایی ایران نام برد.

بیشتر بدانید :   توییتر دیگر نوع دستگاه ارسال‌کننده توییت را زیر پست‌ها نمایش نمی‌دهد

نکته‌ای که شما در هنگام خرید بلیط هواپیما باید بدانید این است که بلیط ها به صورت سیستمی و چارتر توسط آژانس‌ها یا شرکت‌های مسافرتی ارائه می‌شوند. فرق این دو، قیمتی است که ارائه میدهند. قیمت بلیط سیستمی توسط شرکت‌های هواپیمایی تعیین میشود. بلیط های سیستمی، قیمت ثابتی دارند و برای خرید بلیط در بازه طولانی مدت بهترین گزینه هستند.

بلیط چارتر ارزان‌ترین نوع بلیط است که شرکت‌ها برای برخی از مسیرها که تقاضا برای آنها کمتر است روی بلیط ها به مشتریان تخفیف می‌دهند و شما می‌توانید در سایت های خرید بلیط هواپیما، آن را با قیمت خیلی پایین‌تر خریداری کنید. البته این نوع بلیط شرایط کنسلی و استردارد خاصی داد و حتی شاید نتوانید آن را کنسل یا استرداد کنید.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.