اخبار

اهمیت دسترسی به بازارهای متنوع کریپتوکارنسی

اهمیت دسترسی به بازارهای متنوع کریپتوکارنسی, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سلب مسئولیت: سیپک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در کدام صرافی ایرانی می‌توان یک سبد متنوع ساخت؟

بستن یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع، یکی از مهم‌ترین اقدامات در بازارهای مالی است، بازار رمزارزها و یک صرافی ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نیست.  متنوع بودن یک سبد به سرمایه‌گذار کمک می‌کند تا دارایی‌های خود را بین کوین‌های مختلف با درصدهای مشخصی تقسیم کند. دستاورد این استراتژی مدیریت ریسک است.

تصور کنید شما با این استراتژی که یک کوین ممکن است آینده‌ی بسیار درخشانی داشته باشد، تمام سبد سرمایه‌گذاری خود را به آن کوین اختصاص می‌دهید، در این صورت با یک نوسان ممکن است شما متحمل ضرر سنگینی شوید. پس متنوع کردن سبد و ایجاد ترکیبی از کوین‌های مختلف از رمزارزهایی که ارزش بازار بالایی دارند تا پروژه‌های جسورانه می‌تواند به شما در مدیریت ریسک و کسب سود اطمینان خاطر دهد.

انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب

یکی از موضوعات مهم برای بستن سبد سرمایه‌گذاری متنوع، استفاده از صرافی ارز دیجیتالی است که به شما امکان معامله‌ی امن کوین‌های مختلف بدهد و  یا به عبارت دیگر، دسترسی به بازارهای گوناگون را فراهم کند. چنین صرافی ارز دیجیتال باید در کنار بازیگران اصلی و رمزارزهایی که بیشترین تسلط را بر بازار دارند، کوین‌های مرتبط با پروژه‌های جدید و جسورانه از جمله توکن‌های مرتبط با متاورس و NFT را نیز عرضه کند.

 بررسی صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف نشان می‌دهد که والکس یکی از متنوع‌ترین فهرست‌ها را در اختیار معامله‌گران و هودلرها قرار می‌دهد و این فهرست به بیش از ۱۰۰ کوین می‌رسد که در مجموع به دو روش گوناگون، خرید و فروش می‌شوند.

بیشتر بدانید :   اسپیس ایکس ویدیویی خیره‌کننده از زمین منتشر کرد + ویدیو

بررسی دقیق صرافی ارز دیجیتال والکس از منظر تنوع کوین

برای یافتن این پاسخ که آیا یک پلتفرم می‌تواند به شما در ساختن یک سبد سرمایه‌گذاری متنوع کمک کند یا خیر باید به روش‌های معامله و تنوع کوین‌ آنها توجه کنیم. در ادامه می‌خواهیم صرافی ارز دیجیتال والکس را از این منظر بررسی کنیم تا ببینیم آیا واقعا پلتفرم مناسبی برای این منظور هست یا خیر؟

در صرافی والکس در مجموع دو روش برای خرید و فروش وجود دارد، معامله‌ی پیش‍رفته که از طریق سفارش‌گذاری و سفارش‌برداری انجام می‌شود و دیگری خرید و فروش آنی یا همان OTC که در واقع شما در لحظه و با بهترین قیمتی که توسط صرافی ارز دیجیتال اعلام می‌شود، سفارش خود را تکمیل می‌کنید.

بیش از ۱۰۰ کوین را می‌توانید در مجموع با این دو روش  در صرافی والکس معامله کنید. این دامنه از کوین‌های موثر بر بازار همچون بیت‌کوین و اتریم تا رمزارزهای مربوط به پروژه‌های مختلف دیفای مثل یرن فایننس و آوه و همچنین توکن‌های مرتبط با پروژه‌های NFT از جمله ایپ را شامل می‌شود. این تنوع کوین و بازارها به طیفی وسیعی از کاربران از حرفه‌ای‌ها تا تازه‌واردان این اجازه را می‌دهد تا بتوانند سبد مورد نیاز خود را ببندند.

سخن پایانی

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، یکی از مزایای دسترسی به کوین‌های متنوع  بستن سبد سرمایه‌گذاری مناسب بر روی یک پلتفرم و مدیریت راحت‌تر خرید و فروش آن است. با توجه به وجود دو روش معامله‌ی پیشرفته و خرید و فروش آنی و امکان معامله‌ی کوین‌های متنوع، والکس می‌تواند برای افرادی که به دنبال تنوع کوین هستند پلتفرم مناسبی به شمار رود.

بیشتر بدانید :   اهمیت نرم‌افزار حسابداری شخصی در مدیریت مالی شخصی و خانوادگی

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.