اخبار

آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟

آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟

[ad_1]

همین چند روز پیش بود که تصاویر کامپیوتری از نسل بعدی هیوندای سانتافه منتشر شد. این تصاویر حاصل خلاقیت گرافیست‌های سایت Kolesa بود. حالا به فاصله کوتاهی طراحان سایت Gotha Cars در اقدامی مشابه، برداشت خود را از فیس‌لیفت کیا سورنتو به نمایش گذاشته‌اند.

کیا سورنتو در نسل چهارم خود بسر می‌برد. این نسل از اوایل سال 2020 روی خط تولید قرار دارد. شاید بگویید زمان زیادی از عرضه نسل کنونی سورنتو نمی‌گذرد و برای معرفی نسخه فیس‌لیفت آن کمی زود باشد. اما در پاسخ باید گفت هر سه برند مطرح کره‌ای، یعنی هیوندای، کیا و جنسیس، در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که تمایل زیادی به بروزآوری سریع محصولات خود دارند. با توجه به این امر انتظار می‌رود کیا سورنتو در مدل 2024 وارد نسخه فیس‌لیفت شود.

آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟, لپ تاپ استوک

تغییرات گسترده در انتظار فیس‌لیفت کیا سورنتو

طراحان Gotha Cars تصاویر جاسوسی منتسب به فیس‌لیفت کیا سورنتو را مبنای طرح گرافیکی خود قرار داده‌اند. برخلاف خودروسازان اروپایی و آمریکایی که معمولا از اعمال تغییرات چشمگیر در مدل‌های فیس‌لیفت اجتناب می‌کنند، گروه هیوندای کیا علاقه‌مند است نسخه‌های فیس‌لیفت را با تغییرات قابل توجه راهی بازار کند.

همانگونه که در تصاویر می‌توانید مشاهده نمایید، طراحان Gotha Cars چراغ‌های جلوی کیا سورنتو 2024 را با فرمی کاملا متفاوت متصور شده‌اند. این چراغ‌های عمودی داخل قابی مجزا از چراغ‌های روشنایی در روز قرار دارند و چهره متمایزی به سورنتو بخشیده‌اند. جلوپنجره اختصاصی کمپانی کیا نیز که از آن با نام «پوزه ببر» یاد می‌شود، حالا زیباتر از قبل است.

آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟, لپ تاپ استوک

طرح‌های گرافیکی Gotha Cars بر اساس تصاویر مربوط به نسخه پروتوتایپ با پوشش‌های استتاری سنگین طراحی شده‌اند. از این رو به احتمال فراوان نسخه نهایی از فیس‎‌لیفت کیا سورنتو از نظر جزئیات تفاوت‌هایی خواهد داشت. البته طبق تجربه، از لحاظ فرم کلی بعید است شاهد تفاوت‌های گسترده بین این طرح‌ها و مدل تولیدی باشیم.

بیشتر بدانید :   آماده برای جنگ هسته‌ای؛ ارتباط هوایی با زیردریایی اتمی روسیه ممکن شد
آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟, لپ تاپ استوک

از لحاظ پیشرانه باید گفت خبری از نسخه تمام الکتریکی در فیس‌لیفت کیا سورنتو نخواهد بود. شاید بدانید کیا تولید خودروهای برقی بر اساس یک پلتفرم اختصاصی را به تبدیل مدل‌های بنزینی به مدل الکتریکی ترجیح می‌دهد. برای کسانی که به دنبال یک شاسی‌بلند برقی مجهز به سه ردیف صندلی با نشان کیا هستند، کره‌ای‌ها مدل EV9 را در دست توسعه دارند. این خودرو بر اساس پلتفرم E-GMP تولید می‌شود و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، سال آینده از آن رونمایی خواهد شد. این خودرو لقب بزرگ‌ترین شاسی‌بلند ساخت کیا را از آن خود خواهد کرد.

آیا کیا سورنتو 2024 با این چهره جذاب رونمایی می شود؟, لپ تاپ استوک

پیش‌بینی می‌شود فیس‌لیفت کیا سورنتو سال آینده و به عنوان مدل 2024 پرده‌برداری شود. این نسخه ابتدا در سرزمین مادری و سپس در اروپا و آمریکای شمالی به فروش خواهد رسید.

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.