اخبار

آمار عرضه گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ کمتر از پیش‌بینی اولیه خواهد بود

آمار عرضه گوشی‌های تاشدنی جدید سامسونگ کمتر از پیش‌بینی اولیه خواهد بود

[ad_1]

گزارش‌ها می‌گویند سامسونگ در تلاش است تا پیش از پایان سال جاری میلادی، حدوداً ۱۵ میلیون واحد از گوشی‌های تاشدنی نسل جدید خود را روانه‌ی بازار کند. این در حالی است که Wccftech در گزارشی می‌گوید سامسونگ احتمالاً نمی‌تواند به این هدف دست یابد.

Wccftech به‌طور مشخص‌تر پیش‌بینی می‌کند سامسونگ تا پایان امسال هشت‌میلیون واحد از تاشدنی‌های نسل جدیدش را دردسترس قرار دهد. گفتنی است سال گذشته، این شرکت ۷٫۱ میلیون گوشی تاشدنی عرضه کرد.

مقاله‌های مرتبط:

عرضه‌ی هشت‌میلیون دستگاه تاشدنی در سال ۲۰۲۲ اتفاق مهمی برای سامسونگ است و از افزایش ۱۳ درصدی آمار عرضه درمقایسه‌با سال گذشته حکایت می‌کند؛ اما همچنان فاصله‌ی زیادی بین وعده‌های سامسونگ و آنچه در عمل می‌بینیم، دیده می‌شود.

احتمالاً شرکت کره‌ای به‌طور‌کلی تا پیش از پایان ۲۰۲۲ موفق به عرضه‌ی ده‌‌میلیون گوشی تاشدنی می‌شود. این آمار تاشدنی‌های پیشین را نیز در‌بر می‌گیرد. گوشی‌های تاشدنی اکنون به بلوغ کافی رسیده‌اند؛ اما همچنان دستگاه‌های ارزان‌قیمتی محسوب نمی‌شوند. وضعیت اقتصادی در بسیاری از کشورها تحت‌تأثیر افزایش تورم قرار گرفته است و امروزه، افراد کمتری به تهیه‌ی دستگاه‌های گران‌قیمت توجه نشان می‌دهند.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

بیشتر بدانید :   آمازون می‌خواهد ربات خانگی Astro بتواند همه نیازهای شما را پیش‌بینی کند