دانستنی‌ها

تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن

سیپک

دوربین مداربسته به شکلها و تکنولوژی های گوناگون عرضه می شوند. کاربرد دوربین مداربسته صرفا برای نظارت از محیط و بالا بردن امنیت است و کاربر باید متناسب با نیاز خود، تکنولوژی را انتخاب کند. این وسیله به اشکال گوناگون انجام وظیفه می کند که کاملترین آن، در محصولات هایک ویژن دیده می شود. یکی از آنها تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن است. برای تجهیز فضای موردنظر نیاز است که کاربر بداند کدام سیستم را انتخاب می کند تا متناسب با آن، فرایند کابلکشی را هم انجام دهد. در نظر داشته باشید هایک ویژن بهترین تجهیزات نظارتی در جهان را دارد و این شرکت با تولید محصولات توربو اچ دی به صورت گسترده توانسته نیاز کاربران را برآورده کند.

در نظر داشته باشید دوربین مداربسته توربو اچ دی فقط و فقط در محصولات هایک ویژن و هایلوک یافت می شود و محصولات مبتنی بر تکنولوژی آنالوگ هستند.

سیپک

 

هایک ویژن توربو در کمیران

فروشگاه کمیران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیزات نظارتی و دارای نمایندگی رسمی هایک ویژن به نشانی www.camirancctv.com  بهترین تجهیزات را از برند هایک ویژن به فروش می رساند. در فروشگاه کمیران دوربین مداربسته توربو اچ دی یا همان آنالوگ عرضه می شود. این محصولات به روش سنتی با کابل برق و تصویر راه اندازی می شود.

این تجهیزات یک سری نقاط قوت دارد که در این بند به آنها اشاره می کینم.

بیشتر بدانید :   11 منبع تغذیه برتر برای بازی ها در سال 2022

ارزان بودن محصولات توربو اچ دی

مناسب بودن برای فضاهای کوچک و بزرگ

پایدار بودن اتصال به دلیل کابلکشی قوی

تنوع بالای دوربینهای مداربسته

هایک ویژن قصد دارد چشم انداز پیشرفته‌ای را برای کمک به مردم در سراسر جهان ارائه کند. برای بهبود مشکلات ناشی از نبود امنیت در فضاهای مختلف، تصمیمات آگاهانه گرفته شده و پیگیری هوشمندانه صورت گرفته است. هایک ویژن و هایلوک با تکنولوژی توربو اچ دی متداول ترین و پرکاربردترین دوربین مداربسته موجود در بازار سیستم های نظارتی و تجهیزات امنیتی است. در ابتدای کار شرکت هایک ویژن، تکنولوژی به کار رفته در محصولات این برند، تکنولوژی آنالوگ بود اما در حال حاضر این تکنولوژی تقریبا به طور کلی از رده خارج شده است. تکنولوژی توربو اچ دی و تکنولوژی تحت شبکه، به روزترین فناوری موجود در حال حاضر در بازار است اما دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک با تکنولوژی توربو اچ دی پرفروش تر و متداول تر است.

سیپک

 

هایک ویژن توربو اچ دی به روزترین در جهان

به روزترین تکنولوژی در هایک ویژن، تکنولوژی تحت شبکه است است اما با سیستم آنالوگ به صورت توربو اچ دی عرضه می شود که تا وضوح 8 مگاپیکسل هم محصولات دارد. موارد زیر را در این خصوص در نظر داشته باشید:

دوربین مداربسته در جای موردنظر نصب می شود و کابل ترکیبی ارتباط دوربین مداربسته با دستگاه را برقرار می کند. این ارتباط از طریق BNC بین دستگاه با کابل یا دوربین مداربسته با کابل برقرار می شود.

دستگاه بنا به تک هارد بودن یا دو هارد بودن اطلاعات و وقایع منتقل شده از سوی دوربین مداربسته را بر روی هارد یا هاردها ذخیره می شود.

در صورت تمایل به انتقال تصویر بر روی رایانه شخصی یا گوشی تلفن همراه، این کار به سادگی انجام می شود.

بیشتر بدانید :   12 مدل از بهترین آل این وان های دنیا 2022

جاگذاری این محصول به این شکل است که در هر فضایی می توان از آن استفاده کرد. روی دیوار، به سقف، روی میز و… محدودیتی برای قرار گرفتن این دوربین مداربسته وجود ندارد.

ظاهر زیبا و منحصر به فرد محصولات هایک ویژن، به کاربر حس خوب منتقل می کند و باعث می شود فضای موردنظر زیبنده شود. این ویژگی محصولات توربو اچ دی هایک ویژن است.

سیپک

ثبت پروژه در کمیران

برای آن دسته از افرادی که قصد احداث فروشگاه های بزرگ، ساختمان های چندین طبقه یا اصنافی که ثبت وقایع برای آنها بسیار مهم است(مثل بانک ها و صرافی ها) ثبت سفارش پروژه از طریق کمیران، خیال سفارش دهنده را از بابت بالاترین کیفیت و مطمئن ترین خدمات راحت می کند. گروه نصب حرفه ای کمیران، به بهترین و کارآمدترین شکل ممکن، پروژه را اجرا می‌کند کما اینکه تا به حال، رزومه کمیران پر از پروژه های بزرگ و موفق است. حال اگر قصد ثبت پروژه های دوربین مداربسته تحت شبکه را دارید، در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهم را در این باره برایتان برشماریم.

پیشگام بودن در هر زمینه‌ای یک ویژگی درخشان محسوب می‌شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد هایک ویژن، همین پیشگام بودن در ارائه تکنولوژی های تازه و به روز است. نکته دیگر در اینکه هایک ویژن را یک برند شاخص در بین برندهای دوربین مداربسته کرده، تنوع بالای محصولات آن است که دست کاربران را در انتخاب یک دوربین مداربسته مناسب باز می گذارد. قیمت مناسب هایک ویژن نسبت به تمام دوربین مداربسته هم رده خود نیز از دیگر عوامل انتخاب هایک ویژن به عنوان برند نخست دنیاست.

نسل های تکنولوژی توربو اچ دی

در طی سال های عرضه تجهیزات امنیتی با این تکنولوژی به شرح زیر پیشرفت کرد:

نسل یکم شامل دوربین های مداربسته تا 2 مگاپیکسل و دستگاه های با فرمت ضبط 264 H بود.

بیشتر بدانید :   دلیل داغ شدن بیش از حد لپ تاپ چیست؟

نسل دوم شامل دوربین های مداربسته تا 3 مگاپیکسل و دستگاه های با فرمت ضبط + 264 H بود.

نسل سوم شامل دوربین های مداربسته تا 5 مگاپیکسل و دستگاه های با فرمت ضبط 265 H بود. در این نسل دستگاه ها به اصطلاح 5 در 1 بودند.

نسل چهارم نوبت به پیدایش دوربین های مداربسته تا 8 مگاپیکسل و دستگاه های + 265 H بود؛ همچنین دستگاه ها به تکنولوژی 4K مجهز شدند.

نسل جدید این تکنولوژی شامل محصولاتی است که در شب هم تصویر را رنگی ضبط می کنند.

سیپک

رزومه کمیران

در رزومه کمیران، پر است از پروژه های بزرگ. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09901200130 و 66764266 در تماس باشید تا تجهیزات امنیتی را به بهترین شکل تهیه کنید.

پیشگام بودن هایک ویژن و هایلوک

شرکت هایک ویژن مدت هاست که در زمینه تولید تجهیزات نظارتی فعالیت می کند و در هر تکنولوژی و فناوری در این زمینه پیشگام بوده است. پس از گذشت سال ها و موفقیت این شرکت در تولید محصولات باکیفیت، خیلی از برندهای دیگر اقدام به فعالیت در این زمینه کردند اما با کیفیت به مراتب پایین تر و طبیعا قیمت ارزان تر. حدود یک سال و نیم پیش پس از شدت گرفتن رقابت و زیاد شدن تولیدکنندگان نه چندان مطرح، شرکت هایک ویژن اقدام به عرضه محصولات هایلوک کرد تا بتواند با دوربین های مداربسته ارزان قیمت رقابت کند و به راحتی آنها را شکست دهد. اگر قصد تهیه یک سیستم نظارتی با قیمت ارزان دارید، شاید نام و نشان برندی که تهیه می کنید، خیلی اهمیت نداشته باشد. پس به بازار می روید و هر محصولی که به شما معرفی می شود و قیمت ارزانتر داشته باشد، برایتان جذاب خواهد بود؛ غافل از آنکه خرید دوربین مداربسته بدون نام و نشان به هیچ وجه به نفع کاربر نخواهد بود. خرابی این محصولات بسیار زیاد است و طول عمر چندانی ندارد. در حالی که برند هایلوک که از دل شرکت هایک ویژن بیرون می آید، نه تنها خراب نمی شود بلکه طول عمر بسیار بالایی هم دارد. در حال حاضر محصولات هایلوک با تکنولوژی توربو اچ دی تقریبا هم قیمت محصولات بی نام و نشان است و در عوض کیفیت بسیار بالاتری دارد.

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “تکنولوژی Turbo HD هایک ویژن


  1. Warning: strlen() expects parameter 1 to be string, object given in /home/cpack/public_html/wp-includes/formatting.php on line 3557
    Margaret گفت:

    hot advertisement

نظرات بسته شده است.