اخبار

ایلان ماسک دوباره قوانین دورکاری در توییتر را تغییر داد

ایلان ماسک دوباره قوانین دورکاری در توییتر را تغییر داد

[ad_1]

ایلان ماسک در مدت زمانی که مالک توییتر شده، تغییرات زیادی در این شبکه اجتماعی ایجاد کرده است. در کنار قابلیت‌هایی که به توییتر اضافه شده، کارمندان آن هم با تغییراتی روبه‌رو شدند از جمله محدودیت شدید دورکاری. اما حالا ماسک در ایمیلی گفته دورکاری تنها در شرایطی امکان‌پذیر است که مدیر بخش، مسئولیت آن را بپذیرد که نشان از انعطاف‌پذیری او در برابر دورکاری و تغییر دوباره قوانین آن دارد.

ایلان ماسک چند وقت پیش گفته بود که تنها در موارد کمی امکان دورکاری وجود دارد و اکثر کارمندان باید حداقل هفته‌ای 40 ساعت در دفاتر حضور داشته باشند. اما حالا ایمیل جدید ماسک که توسط بلومبرگ منتشر شده، نشان می‌دهد دورکاری تا حدی امکان‌پذیر است، اما این موضوع یک شرط دارد.

مدیر بخش‌های توییتر باید مسئولیت دورکاری را بپذیرند

در ایمیل ایلان ماسک به این موضوع اشاره شده که مدیران باید عملکرد عالی کارمندان در هنگام دورکاری را تضمین کنند:

«در رابطه دورکاری، تنها چیزی که برای تأیید لازم است، پذیرش مسئولیت توسط مدیر شما برای اطمینان از این موضوع است که شما مشارکت عالی در کارها دارید.»

ماسک همچنین گفته تیم‌ها باید حداقل ماهی یکبار ملاقات حضوری داشته باشند، البته به باور مدیرعامل جدید توییتر، ملاقات‌های هفتگی ایده‌آل است.

توییتر ایلان ماسک

اظهارنظر جدید ماسک درباره شرایط دورکاری یک روز پس از آن اتفاق افتاده که ثروتمندترین فرد جهان از کارمندان خواست بخشی از توییتر جدید باشند. در حقیقت ماسک گفته بود که کارمندان یا باید فرهنگ «سخت‌کوشی» را قبول کنند یا از این شبکه اجتماعی جدا شوند.

به گفته ایلان ماسک، کارمندانی که شرایط جدید و فرهنگ سخت‌کوشی را قبول می‌کنند، باید ساعت‌های طولانی با شدت بالا کار کنند. کارمندانی که در فرم گوگل بخش سخت‌کوشی را قبول نکنند، از این شرکت اخراج خواهند شد.

بیشتر بدانید :   گلکسی بوک 2 پرو 360 با پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 3 معرفی شد

حالا به نظر می‌رسد ایلان ماسک به این باور رسیده که کارمندان طبق انتظارش با شرایط جدید موافقت نکنند و به همین دلیل می‌خواهد امکان مجدد دورکاری را هرچند محدودتر از گذشته فراهم کند. طبق گزارش بلومبرگ، ایلان ماسک با کارمندان اصلی و مدیران صحبت کرده تا دیگران را برای پذیرش شرایط جدید متقاعد کنند.

اگرچه شاید ایمیل جدید ماسک به معنای کوتاه آمدن او برای دورکاری باشد، اما تمام مسئولیت آن به گردن مدیران بخش‌ها افتاده است. ماسک گفته اگر مدیری به دروغ بگوید کارمندی چه حضوری و چه دورکار کارش را عالی انجام می‌دهد، اخراج خواهد شد. با این شرط باید منتظر ماند و دید چه تعداد از کارمندان توییتر دورکار خواهند شد.

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.