اخبار

پیش‌خرید مسکن؛ زودبازده و کم ریسک

پیش‌خرید مسکن؛ زودبازده و کم ریسک, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سلب مسئولیت: سیپک صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به اوضاع نابسامان اقتصاد در کشور، نگه‌داشتن سرمایه ریالی یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود. به همین دلیل افراد مختلف به دنبال راه‌های سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و پربازده هستند تا از تورم به وجود آمده متضرر نشوند. به احتمال زیاد شما نیز به دنبال راهکاری مناسب برای حفظ ارزش سرمایه خود هستید و در همین زمینه با افراد زیادی مشورت کرده‌اید. به نظر شما آیا بازارهای مالی مانند ارز دیجیتال یا بورس با ریسک بالا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند؟ بدون شک کسب اطلاعات بیشتر می‌تواند شما را به راهی درست هدایت کند. در این مطلب شما را با پیش خرید مسکن و مزیت‌های آن نسبت به روش‌های دیگر آشنا کنیم.

راهکارهای حفظ ارزش پول

برای اینکه اهمیت حفظ ارزش پول در مقابل تورم را متوجه شویم بهتر است یک مثال کاملا ملموس بیاوریم. در سال 1360 شما با یک میلیون تومان پول می‌توانستید در بهترین منطقه صاحب¬خانه شوید. ده سال بعد شما با همان پول یک ماشین مناسب می‌توانستید برای خودتان خریداری کنید. در دهه 80 با همان یک میلیون تومان شما تنها می‌توانستید یک یخچال فریزر یا وسیله‌ای مشابه آن بخرید.

با همین مقیاس پیش بیایید و خودتان بگویید که با یک میلیون تومان چه چیزی می‌توانید بخرید. اگر بهار سال 1401 را با زمستان همین سال به طور دقیق مقایسه کنید قطعا از تورم به وجود آمده انگشت به دهان خواهید ماند. حال مشخص می‌شود که حفظ ارزش پول با یک سرمایه‌گذاری مناسب صددرصد لازم و واجب است.

سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی

در ادامه می‌خواهیم روش‌های مختلف نظیر بازارهای مالی، طلا، خودرو، پیش خرید مسکن و … را باهم مقایسه کنیم و به شما بهترین راه را معرفی کنیم.

بیشتر بدانید :   با ChatGPT آشنا شوید؛ چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی که شاید جایگزین انسان شود

در سال‌های اخیر افراد زیادی وارد بورس و ارز دیجیتال شدند که به عنوان بازارهای زود بازده محسوب می‌شوند. افراد زیادی در این بازارها نه اینکه نتوانستند سودی کسب کنند یا ارزش پول خود را حفظ نمایند، بلکه مقداری از اصل سرمایه خود نیز از دست دادند.

این روزها همه می‌دانند که این بازارهای زودبازده، بسیار پرریسک هستند و افراد بی‌تجربه اتفاقات تلخی را در این بازار تجربه خواهند کرد. اگر کمی در میان اقوام و دوستان سوال کنید قطعا افراد صاحب تجربه را پیدا خواهید کرد که شما را از سرمایه‌گذاری کورکورانه بر حذر دارند.

به هیچ عنوان نمی‌توان خریدوفروش ارزدیجیتال یا بازارهای مالی دیگر را از نظر حفظ ارزش پول با پیش خرید مسکن مقایسه کرد. با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید دلایل بسیار زیادی به این گفته پیدا کنید.

سرمایه‌گذاری در خودرو

در بسیاری از کشورها خودرو به عنوان یک وسیله مصرفی شناخته شده و هیچکس به عنوان سرمایه‌گذاری به آن نگاه نمی‌کند. متاسفانه با تمام به شرایط حاضر در کشور و وجود معضلات فراوان در صنعت خودرو، این بازار برای ایرانیان به عنوان یک بازار سرمایه‌گذاری معرفی شده است.

بدون توجه به دلایل این کار ما می‌خواهیم سود و ریسک این نوع سرمایه‌گذاری را نیز تحلیل کنیم. خرید خودرو دشواری‌های خاص خودش را دارد و زمان زیادی برای موفقیت می‌طلبد. نگهداری خودرو یک معضل و هزینه دیگر است که باید به آن توجه داشت.

با اینکه این روش کم‌ریسک و کم‌بازده است اما نمی‌توان آن را به عنوان یک روش ایده‌آل در نظر گرفت. بازار خودرو در ایران دائم در تلاطم است و باید تمام تمرکز خود را در این راه به کار ببرید تا بتوانید به موفقیت‌هایی برسید. پیش خرید مسکن هم کم‌ریسک و هم به دلیل امکان نقل و انتقال بازده زودتر و بیشتری می‌تواند داشته باشد.

بیشتر بدانید :   داج چلنجر SRT Demon 170 معرفی شد؛ سریع‌ترین خودروی دنیا با شتاب 1.66 ثانیه

سرمایه‌گذاری در طلا

افراد زیادی دائما قیمت ارز و طلا را دنبال می‌کنند و دلیل آن وابستگی قیمت کالاهای دیگر به قیمت آنها است. از گذشته خرید طلا برای ایرانیان به عنوان یک روش مناسب برای سرمایه‌گذاری شناخته شده و همچنان مخاطبان خاص خودش را دارد.

تبدیل طلا به ریال در کمترین زمان ممکن می‌تواند اتفاق بیافتد اما حباب‌های بازار گاهی حال خریداران سکه و طلا را می‌گیرد. برای سرمایه‌های کمتر این نوع سرمایه‌گذاری در مقایسه با بازارهای مالی می‌تواند گزینه بهتری باشد اما در سرمایه‌هایی با ارقام بالا نباید آن را به پیش خرید مسکن ترجیح داد.

پیش خرید مسکن 

در این روزها بازار مسکن نیز برای ایرانیان بسیار حائز اهمیت است و افراد زیادی در این حوزه فعالیت دارند. خرید مسکن برای بسیاری از جوانان تبدیل به یک رویا شده اما برخی شرکت‌ها با پیش فروش واحدها کار را برای آنها آسان‌تر کرده‌اند.

افرادی که به دنبال یک سرمایه‌گذاری کم‌ریسک و پربازده هستند، می‌توانند با مطالعه و تحقیق پروژه‌ای را مدنظر قرار دهند و واحدهای آن را پیش‌خرید کنند. سود مشارکتی که در این پروژه‌ها تعریف می‌شود با تورمی که وجود دارد می‌تواند نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کند.

در این روش شما می‌توانید سهم خود را به غیر انتقال دهید و در مواقع دلخواه از سود عرضه آن نیز بهره‌مند شوید. به این ترتیب این انتخاب زودبازده و کم‌ ریسک می‌تواند باشد.

مجتمع مجلل گالریا

یکی از ناب‌ترین پروژه‌های در حال اجرا در تهران مجتمع مجلل گالریا است که در منطقه وردآورد قرار دارد. متراژ زمین این مجتمع 3990 مترمربع است و افراد زیادی به خرید واحدهای آن توجه دارند. با توجه به بررسی کارشناسان و متخصصان قیمت آپارتمان در این منطقه رشد چشمگیری خواهد داشت و به همین دلیل پیش خرید مسکن در این مجتمع یکی از گزینه‌های ایده‌آل سرمایه‌گذاری است. 

بیشتر بدانید :   افشای رندرهای جدید و مشخصات شیائومی 12T و 12T پرو + عکس

در این مجتمع واحدهای 75، 85، 95 و 105 متری در نظر گرفته شده و از امکاناتی نظیر استخر و سونا، باشگاه بدنسازی، لابی مجلل، سینما اختصاصی، روف گاردن، سالن ماساژ، کارواش اختصاصی و … بهره‌مند است. شرایط پیش فروش مجتمع گالریا هر سرمایه‌گذاری را می‌تواند وسوسه کند.

تحویل قطعی 36 ماهه، پرداخت اقساط 48 ماهه، 15 درصد سود مشارکت سالیانه، 20 درصد جریمه عدم تحویل و … تنها بخشی از شرایط فوق‌العاده این پروژه مجلل است که شما نیز می‌توانید بهره‌مند شوید. شما با شماره تلفن‌های مندرج در سایت می‌توانید با مسئولین مجتمع مجلل گالریا تماس بگیرید و در پیش خرید مسکن در این پروژه پیش‌قدم باشید.

جمع بندی

یکی از نکات مهم ثروتمند شدن در دنیای امروز حفظ ارزش پول در مقابل تورم است که در ایران بیش از کشورهای دیگر باید به آن توجه داشت. در این مطلب سعی کردیم تا بازارهای مالی، خودرو، بورس و مسکن را باهم مقایسه کنیم.

قطعا شما هم به این نتیجه رسیدید که پیش خرید مسکن هم شرایط کم‌ریسک بودن و هم به دلیل امکان انتقال سند شرایط زودبازده بودن را دارد. با مطالعه و امکان سنجی می‌توانید در پروژه‌های آینده‌داری مانند مجتمع مجلل گالریا سرمایه‌گذاری کنید.

از شرایط پیش فروش این مجتمع می‌توانید استفاده کنید و از 15 درصد سود مشارکت سالانه در کنار تورمی که در ساخت به وجود خواهد آمد بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.