اخبار

هدست واقعیت ترکیبی اپل در نیمه دوم 2023 عرضه می‌شود

[ad_1]

به گفته تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» هدست واقعیت ترکیبی اپل به‌خاطر مشکلات نرم‌افزاری دیرتر از پیش‌بینی‌های قبلی و در نیمه دوم 2023 روانه بازار می‌شود.

کو در یک رشته توییت مدعی شده است که قطعات این هدست احتمالاً در نیمه اول 2023 در اختیار اپل قرار می‌گیرند، اما عرضه نمونه کامل هدست تا نیمه دوم سال آینده میلادی آغاز نخواهد شد. این تأخیر به‌معنای آن است که حتی اگر اپل در اوایل 2023 از هدست خود رونمایی کند، باز هم تا نیمه دوم سال خریداران به آن دسترسی پیدا نمی‌کنند.

تاریخ احتمالی معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل

کو در گذشته مدعی شده بود که اپل هدست واقعیت ترکیبی‌اش را در یک رویداد در ژانویه 2023 معرفی می‌کند و عرضه انبوه این محصول از فصل دوم 2023 آغاز می‌شود. اما حالا کو نمی‌داند که تأخیر در عرضه این هدست تأثیری روی برگزاری مراسم ماه ژانویه دارد یا خیر.

با وجود چنین موضوعی، به باور کو فاصله طولانی میان معرفی محصول و عرضه آن در بازار، می‌تواند به فروش هدست اپل ضربه وارد کند. با توجه به این موضوع، شاید اپل تصمیم به معرفی هدست خود در زمان دیرتری بگیرد.

در این‌صورت، رویداد WWDC 2023 در ماه ژوئن سال آینده میلادی می‌تواند گزینه مناسبی برای معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل باشد. کوپرتینویی‌ها می‌توانند در این رویداد از یک SDK هم برای توسعه‌دهندگان رونمایی کنند تا آن‌ها بتوانند تا زمان عرضه هدست اپل، اپ‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی توسعه دهند.

در‌نهایت به باور کو، هدست اپل قیمت بالایی خواهد داشت که همین موضوع می‌تواند منجر به فروش پایین آن در بازار شود. در حقیقت کو می‌گوید اپل در سال 2023 کمتر از 500 هزار هدست روانه بازار خواهد کرد که کمتر از 800 هزار تا 1.2 میلیون دستگاه موردا‌نتظار بازار است.

بیشتر بدانید :   قیمت و تصاویر جعبه گوشی‌های سری شیائومی 12T افشا شد

[ad_2]
خرید لپ تاپ استوک با گارانتی 1 ساله و شرایط استثنایی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.