اخبار

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی مجهز به تراشه M2 سال 2023 از راه می‌رسند

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی مجهز به تراشه M2 سال 2023 از راه می‌رسند

[ad_1]

گزارش‌های زیادی درباره نسل بعدی مک بوک پرو 14 و 16 اینچی منتشر شده که درباره تاریخ معرفی آن‌ها اختلاف‌نظر دارند. اما حالا «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ برخلاف گفته‌های قبلی‌اش در گزارشی گفته امسال با مک جدیدی روبه‌رو نمی‌شویم و این محصولات سال آینده میلادی معرفی خواهند شد.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل تصمیم گرفته برای معرفی مک‌های جدید تا سال آینده میلادی صبر کند؛ محصولاتی که انتظار داشتیم ماه آینده میلادی از راه برسند:

«به من گفته شده که اپل می‌خواهد مدل‌های بروز شده شامل نسخه‌های مجهز به تراشه M2 مک بوک پرو 14 و 16 اینچی را در فصل اول 2023 معرفی کند.»

به گفته گورمن، معرفی نسل جدید مک در فصل اول 2023 به اپل اجازه می‌دهد که آن‌ها را همزمان با انتشار بروزرسانی‌های مک او‌اس ونتورا 13.3 و iOS 16.3 روانه بازار کند؛ آپدیت‌هایی که انتظار داریم در فاصله ماه فوریه تا مارس 2023 منتشر شوند.

امسال خبری از مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید نخواهد بود

تولید انبوه مک‌بوک پرو جدید در اواخر سال

گورمن همچنین در گزارش خود به گفته مدیرعامل اپل، تیم کوک اشاره کرده که در زمان انتشار گزارش مالی اخیر این کمپانی از تکمیل بودن خط تولید اپل برای فصل تعطیلات خبر داد. همچنین مدیر ارشد مالی کوپرتینویی‌‎ها، «لوکا مائستری» از انتظارش برای کاهش چشمگیر درآمدهای مک در ماه دسامبر گفت که این موضوع هم می‌تواند نشان‌دهنده عدم معرفی مک جدیدی در 2022 باشد.

در کنار گزارش بلومبرگ و گفته‌های مدیران اپل، دیروز هم یکی از منابع دنیای فناوری در گزارشی مدعی شده بود که این کمپانی سال آینده میلادی از مک بوک‌های جدید رونمایی می‌کند. بنابراین به احتمال زیاد در سال جاری میلادی با این لپ‌تاپ‌ها روبه‌رو نخواهیم شد.

بیشتر بدانید :   دوچرخه‌ای که انتقال نیرو به چرخ را به‌جای زنجیره با برق انجام می‌دهد

مک بوک پرو 14 و 16 اینچی جدید اجتمالا از نظر طراحی تفاوتی با نسل کنونی‌شان نداشته باشند و تنها با تراشه‌های جدید از راه می‌رسند. پردازنده‌ها M2 پرو و M2 مکس احتمالا حداکثر 12 هسته پردازشی و 38 هسته گرافیکی داشته باشند.

رایابان

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.