اخبار

مایکروسافت سهواً بخشی از آپدیت بعدی ویندوز 11 را به نمایش گذاشت

مایکروسافت سهواً بخشی از آپدیت بعدی ویندوز 11 را به نمایش گذاشت

[ad_1]

از زمان انتشار آپدیت ویندوز 11 نسخه 22H2، مایکروسافت تمرکز خود را روی آپدیت‌های کوچک‌تری گذاشته که در داخل این شرکت با نام Moment شناخته می‌شوند. حالا منابع آگاه می‌گویند جدیدترین به‌روزرسانی از این سری احتمالا برای اوایل سال 2023 برنامه‌ریزی شده و فعلا مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد.

در وبکست جدید ویندوز اینسایدر در یوتیوب، ارائه‌دهندگان به‌صورت تصادفی بیلد پیش‌نمایش ویندوز 11 با اسم 23003.ni_moment_directdash_dev1.221018-160 را به نمایش گذاشتند که نوار وظیفه‌ای با سازگاری بالاتر برای تبلت‌ها دارد. این بیلد احتمالا همان آپدیت Moment 2 خواهد بود که فهرست تغییرات کامل آن در دسترس نیست.

آپدیت جدید ویندوز 11 در دست آزمایش قرار دارد

با این حال، کسانی که شاهد این وبکست بوده‌اند، حداقل نحوه عملکرد نوار وظیفه نسخه بعدی ویندوز در تبلت‌ها را دیده‌اند. البته گفتنی است که این تغییر پیش‌تر در برنامه ویندوز اینسایدر عرضه شده بود و کاربران مشغول آزمایش آن بودند.

آپدیت ویندوز 11

به خاطر داشته باشید که مایکروسافت می‌خواهد بیلد 23003 را در قالب یک آپدیتی تجمیعی از بیلد 22621 یا 22622 به 22523 منتشر کند. اگر گیج شدید، دلیلش این است که Moment 2 یک نسخه جدید از سیستم عامل این شرکت نیست، بلکه آپدیتی برای نسخه 22H2 محسوب می‌شود.

افزون بر این، چون قابلیت‌های نسخه‌های Moment با ویندوز 11 نسخه 22H2 عرضه نمی‌شوند، خط زمانی مشخصی از زمان انتشار این ویژگی‌های در دسترس نیست. از آن جا که خود مایکروسافت هم از این پیچیدگی‌ها باخبر است، وعده داده که در آینده اطلاعات بیشتری در این باره منتشر کند و به سوالات کاربران پاسخ دهد.

بیشتر بدانید :   عکس های برگزیده از اقیانوس و دریا در سال ۲۰۲۲ + تصاویر

آپدیت ویندوز 11 نسخه 22H2 پیش‌تر در انتهای شهریور ماه منتشر شد و در مطلبی، ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی را بررسی کردیم. این نسخه شامل قابلیت‌های تازه‌ای برای افزایش دسترس‌پذیری، ارتقای امنیت، ویژگی‌های جدید برای دسترسی به اپ‌ها و گیمینگ و چند ابزار کارآمد مثل Clipchamp می‌شود که توسط مایکروسافت خریداری شده بود و به‌صورت پیش‌فرض به این نسخه از ویندوز اضافه شد.

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.