اخبار

مایکروسافت برای بهبود ریاضی و مکالمه، هوش مصنوعی را به مدارس می‌برد

مایکروسافت برای بهبود ریاضی و مکالمه، هوش مصنوعی را به مدارس می‌برد, لپ تاپ استوک

[ad_1]

مایکروسافت ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدی را در برنامه تیمز و برای کلاس‌های درس معرفی کرد. ابزارهای جدید غول فناوری که از آن‌ها تحت عنوان «شتاب‌دهنده‌های یادگیری» (Learning Accelerators) یاد شده برای کمک به دانش‌آموزان در تقویت مهارت‌های گفتاری و ریاضی و همچنین کمک به معلمان طراحی شده است.

Speaker Progress یک ابزار کلاس درس هوش مصنوعی جدید برای معلمان است. مایکروسافت می‌گوید این ابزار با «ساده‌سازی فرایند ایجاد، بررسی و تجزیه و تحلیل تکالیف گفتاری و ارائه برای دانش‌آموزان، گروه‌ها و کلاس‌های درس» در زمان آن‌ها صرفه‌جویی می‌کند. همچنین می‌تواند خلاصه‌های منظمی از مهارت‌های مبتنی بر ارائه تهیه کند و در عین حال، زمینه‌های بهبود را مشخص می‌کند. علاوه بر این، به معلم‌ها اجازه می‌دهد ارائه‌های دانش‌آموزان را بررسی کنند، نیازهای آن‌ها را شناسایی کرده و پیشرفتشان را دنبال کنند.

در واقع این ابزار یک همراه برای Speaker Coach خواهد بود، ویژگی که مایکروسافت در سال 2021 برای برنامه تیمز راه‌اندازی کرد و می‌تواند به کاربر در هنگام صحبت کردن راهنمایی‌ها و بازخوردهایی را ارائه کند.

ابزار هوش مصنوعی ریاضی مایکروسافت

ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت برای ریاضیات، Math Coach نام دارد که می‌تواند مسائل را تجزیه کند و دانش‌آموزان را به صورت مرحله‌ای راهنمایی کند و همچنین تفکر انتقادی آن‌ها را تشویق می‌کند. علاوه بر این، ابزار دیگری با نام Math Progress برای کمک به معلم‌ها طراحی شده که به آن‌ها کمک می‌کند تا سوالات تمرینی ایجاد کنند و همچنین بازخورد کارآمدتری را ارائه می‌کند.

به گفته مایکروسافت، این دو ابزار در تعامل با یکدیگر کار می‌کنند. در واقع Math Coach از ورودی‌های مربوط به معلم در Math Progress برای توسعه دروس جدید استفاده می‌کند. علاوه بر این، غول فناوری ادعا می‌کند که مدارس می‌توانند از داده‌های مربوط به ریاضی این ابزارهای برای پیگیری پیشرفت دانش‌آموزان و دستیابی بهتر به اهداف خود استفاده کنند.

بیشتر بدانید :   عکس های برگزیده از اقیانوس و دریا در سال ۲۰۲۲ + تصاویر

تمام ابزارهای هوش مصنوعی معرفی شده، در سال تحصیلی 2023-2024 به Microsoft Teams for Education اضافه خواهند شد. Speaker Coach نیز هم اکنون در تیمز و پاورپوینت در دسترس است.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.