اخبار

لینکدین برای تکمیل پروفایل کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

لینکدین برای تکمیل پروفایل کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند, لپ تاپ استوک

[ad_1]

لینکدین، شبکه اجتماعی محبوب اشتغال‌محور، با «پیشنهادات نوشتاری» و توضیحات شغلی مبتنی بر هوش مصنوعی رویکرد جدیدی را برای کمک به کاربران خود در پیش گرفته است. هدف شرکت این است که کامل کردن بخش‌های «درباره» و «عنوان» پروفایل را برای کاربران خود آسان‌تر کند که اغلب می‌تواند کار چالش‌برانگیزی باشد. لینکدین در قابلیت جدید خود از مدل‌های OpenAI استفاده می‌کند و مشترکین پریمیوم می‌توانند از آن برای تولید توضیحات براساس تجربه خود استفاده کنند.

هدف این ابزار حفظ «لحن نوشتار و سبک منحصر‌به‌فرد» کاربر با استفاده از تجربه و مهارت‌های شغلی آن‌ها و همچنین دیدگاه خود لینکدین در مورد چیزی که باعث می‌شود یک پروفایل خوب ایجاد شود، است. توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نقطه شروع خوبی برای کاربران است، اما این شرکت به کاربران توصیه می‌کند که صحت و درستی متن‌های تولید شده را بررسی کنند.

لینکدین همچنین در حال آزمایش شرح شغل نوشته شده با هوش مصنوعی است که در آن مدیران بخش استخدام فقط باید عنوان شغل، نام شرکت و چند جزئیات دیگر را پر کنند. سپس لینکدین پیش‌نویس مفصلی از شرح شغل مربوطه را ایجاد می‌کند.

این ابزارها برای صرفه‌جویی در وقت کاربران طراحی شده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا برخی از کارهای خسته کننده مرتبط به لینکدین را انجام ندهند.

البته این اولین باری نیست که لینکدین از هوش مصنوعی مولد در پلتفرم خود استفاده کرده است. این شرکت همچنین چند هفته قبل، ویژگی دیگری به نام «مقالات مشارکتی» را معرفی کرده بود. این ویژگی برای آغاز نوشتن مقالات از هوش مصنوعی کمک می‌گیرد و بعد از متخصصان مربوط به آن موضوع می‌خواهد تا درباره آن مسئله اظهارنظر کنند. این شرکت اعتقاد دارد که شروع‌کردن مطالب معمولاً کار سختی است و با این روش می‌توان کار را برای کاربران راحت‌تر کرد.

بیشتر بدانید :   کانسپت رنو R5 Turbo 3E معرفی شد؛ احیای یک اسطوره با پیشرانه الکتریکی

علاوه بر این، این شرکت در حال اضافه کردن دوره‌های آنلاین جدید با تمرکز بر موضوعات مرتبط با هوش مصنوعی است.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.