اخبار

لیست گوشی‌هایی که تا پایان سال اندروید 13 را دریافت می‌کنند

لیست گوشی‌هایی که تا پایان سال اندروید 13 را دریافت می‌کنند

[ad_1]

سامسونگ سخت در تلاش است تا نسخه نهایی رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای دستگاه‌های گلکسی خود آماده کند و در چند هفته گذشته، برخی کاربران به نسخه بتا آن دسترسی داشته‌اند. با این حال، کاربرانی که نمی‌خواهند به برنامه بتا آن بپیوندند، باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا آخرین تغییرات و ویژگی‌های جدید این رابط کاربری را تجربه کنند. حالا لیست جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد کدام دستگاه‌ها تا پایان سال 2022، نسخه نهایی و پایدار One UI 5.0 را دریافت خواهند کرد.

طبق گزارش اختصاصی وب‌سایت SamMobile، سامسونگ تا پایان سال جاری، به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای سری گلکسی S21 و S22، گلکسی زد فولد 3 و زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 3 و زد فلیپ 4 منتشر خواهد کرد. تمام این گوشی‌ها، دستگاه‌های پرچمدار سامسونگ هستند که قرار گرفتن آن‌ها در اولویت دریافت این به‌روزرسانی کاملا قابل انتظار است، اما برای کاربران گوشی‌های غیر پرچمدار نیز خبرهای خوبی وجود دارد.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد به‌روزرسانی One UI 5.0 را تا قبل از سال 2023 برای مشتریان گوشی گلکسی A53 نیز ارائه کند.

لیست گوشی‌هایی که تا پایان سال اندروید 13 را دریافت می‌کنند, لپ تاپ استوک

لیست گوشی‌هایی که تا پایان سال به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند

بنابراین لیست دستگاه‌هایی که طبق این گزارش تا پایان سال 2023 این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، به شرح زیر است:

  • سری گلکسی S21
  • سری گلکسی S22
  • گلکسی زد فولد 3
  • گلکسی زد فولد 4
  • گلکسی زد فلیپ 3
  • گلکسی زد فلیپ 4
  • گلکسی A53

سری گلکسی A5x از موفق‌ترین محصولات میان رده سامسونگ محسوب می‌شود و این شرکت مدل سال 2022 آن را با وعده ارتقا سیستم عامل اندروید تا چهار سال عرضه کرد. گلکسی A53 با رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 عرضه شده بود که با این وجود، One UI 5.0 اولین به‌روزرسانی سیستم عامل اصلی آن خواهد بود.

بیشتر بدانید :   تمرینات ورزشی سنگین دو دقیقه‌ای می‌تواند به افزایش طول عمر کمک کند

به‌نظر می‌رسد که گلکسی A53 تنها گوشی میان رده سامسونگ خواهد بود که تا قبل از سال 2023 اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0 را دریافت می‌کند. با این حال، باید اشاره کرد که برنامه‌های مربوط به ارائه به‌روزرسانی‌های آینده همیشه تغییر می‌کنند، بنابراین شاید در آینده اخبار خوبی درباره سایر گوشی‌های میان رده این شرکت و به‌روزرسانی نرم‌افزاری آن‌ها منتشر شود.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.