اخبار

فروش فوق‌العاده + زمان تحویل (آذرماه)

فروش فوق‌العاده + زمان تحویل (آذرماه), لپ تاپ استوک

[ad_1]

اعلامیه‌های مرتبط با ثبت‌نام ایران خودرو در طرح‌های فروش مختلف:

وضعیت کلی بازار خودروی کشور:‌ آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سال‌های اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩۶، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩۶ کاهش قابل‌توجهی یافت.

قیمت کارخانه و بازار محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – دی 1401

قیمت های درج شده در جدول قیمت امروز خودرو های ایران خودرو ممکن است دارای نوسان ۱۰ درصدی در نمایندگی ها باشد .

خودروقیمت نمایندگیقیمت بازاروانت آریسان ۰۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰سمند LX ۱۶۰,۶۸۲,۰۰۰۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰سمند EF7 ۱۵۸,۲۵۶,۰۰۰۴۳۲,۰۰۰,۰۰۰سمند EF7 دوگانه سوز ۱۶۹,۲۹۸,۰۰۰۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰سمند سورن ELX ۰۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰سمند سورن ELX توربو ۰۰دنا (تیپ ۱) ۲۰۶,۲۱۶,۰۰۰۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰دنا پلاس ساده ۲۲۸,۳۲۲,۰۰۰۶۱۱,۰۰۰,۰۰۰دنا پلاس دنده ای توربو – ۶ دنده ۳۶۰,۷۳۱,۰۰۰۶۵۵,۰۰۰,۰۰۰دنا پلاس اتوماتیک توربو ۳۹۸,۳۶۴,۰۰۰۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰پژو GLX 405 ۰۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰پژو GLX 405 دوگانه سوز ۰۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰پژو SLX 405 ۰۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰پژو پارس ۰۴۲۷,۰۰۰,۰۰۰پژو پارس دوگانه سوز ۱۷۶,۶۸۳,۰۰۰۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰پژو پارس LX ۰۰پژو پارس اتوماتیک ۰۰پژو ۲۰۷ دنده‌ ای ۲۱۵,۹۹۶,۰۰۰۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما ۰۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۰۶۶۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ صندوقدار ۰۰پژو ۲۰۷ پانوراما ۲۳۶,۵۱۲,۰۰۰۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۵۰,۳۴۳,۰۰۰۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۰۰پژو ۲۰۶ صندوقدار ۰۰پژو ۳۰۱ ۰۰پژو ۲۰۰۸ ۰۱,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۵۰۸ ۰۲,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰رانا LX ۰۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰دانگ فنگ H30 ۰۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰دانگ فنگ S30 ۰۰رنو تندر پیکاپ ۰۰رنو تندر E2 ۰۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰رنو تندر پلاس دنده ‌ای ۰۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰رنو تندر پلاس اتوماتیک ۰۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰هایما اس ۵ توربو ( S5 ) ۰۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰هایما اس ۷ توربو ( S7 ) ۰۱,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰پیکاپ دوکابین فوتون بنزینی ۰۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰پیکاپ دوکابین فوتون دیزل ۱,۱۰۹,۲۶۵,۰۰۰۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰رنو کپچر ۰۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰سوزوکی ویتارا اتومات ۰۲,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰سورن پلاس ۲۶۱,۳۸۹,۰۰۰۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰رانا پلاس ۲۱۵,۰۳۳,۰۰۰۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰هایما اس ۷ توربو پلاس ( S7 ) ۸۴۳,۰۰۰,۰۰۰۱,۲۴۵,۰۰۰,۰۰۰تارا دنده ای ۲۹۳,۹۹۰,۰۰۰۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰تارا اتوماتیک ۴۱۵,۹۵۴,۰۰۰۶۹۵,۰۰۰,۰۰۰رانا پلاس پانوراما ۲۲۸,۵۴۵,۰۰۰۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰هایما اس ۵ توربو ( S5 ) 6 سرعته اتوماتیک ۷۹۴,۱۶۷,۰۰۰۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۸۱,۵۲۹,۰۰۰۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC ۳۱۸,۷۷۵,۰۰۰۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰سمند سورن پلاس دوگانه سوز ۲۸۱,۱۸۹,۰۰۰۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰وانت آریسان ۲ دوگانه سوز ۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰۰

شرایط فروش پژو 207i دنده ای با قیمت قدیم [به‌روزرسانی] – دی 1401

در حالی که برخی لیست قیمت های جدید برای محصولات ایران خودرو منتشر شده است، اما در شرایط فروش جدید قرار است تا پژو ۲۰۷i دنده ای با قیمت قدیم ویژه دی ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه شود.

کارگزاری پارسیان می خواهد تا روز یکشنبه مورخ ۴ دی ۱۴۰۱ پذیره نویسی برای خرید پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلزی را در بورس کالا آغاز کند. بر اساس بخشنامه منتشر شده، قیمت پایه این خودرو ۱۸۵ میلیون و ۴۷۸ هزار تومان خواهد بود و صرفاً این خودرو با رنگ سفید و با تیراژ دو هزار دستگاه عرضه می شود.

بر اساس این بخشنامه ۱۰۰ درصد بهای خودرو در هنگام ثبت خرید باید پرداخت شود و زمان تحویل هم ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ مشخص گردیده است.

متقاضیان خرید این خودرو در بورس کالا باید توجه داشته باشند که در پایان معامله باید مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان را به عنوان هزینه های شماره گذاری و بیمه بپردازند. همچنین بر اساس مبلغ نهایی معامله، مالیات ۱۳ درصدی هم باید توسط مشتری پرداخت شود.

تاریخ عرضهنام محصولتعداد عرضهقیمت پایه (تومان)پیش پرداختتاریخ تحویل۱۴۰۱/۱۰/۰۴پژو ۲۰۷i دنده ای سقف فلز۲۰۰۰۱۸۵/۴۷۸/۰۰۰۱۰۰۱۴۰۱/۱۲/۲۰

فروش فوق‌العاده آریسان ۲ دوگانه سوز از سه شنبه [به‌روزرسانی] – آذر 1401

گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ دوگانه سوز را در طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه ماهه و بدون قرعه کشی عرضه می کند.

این طرح از سه شنبه 29 آذرماه آغاز خواهد شد و تا یکم دی‌ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بدانید :   ماهواره یونوسفر به مدار نمی رسد

وانت آریسان در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی متالیک، عنابی متالیک و خاکستری متالیک عرضه شده است.

در این طرح، به هر کد ملی یک دستگاه خودرو وانت آریسان 2 اختصاص خواهد یافت و دارا بودن گواهی‌نامه برای متقاضیان الزامی است.

متقاضیان می توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اقدام کنند.

طرح فروش فوق‌العاده سورن پلاس و پارس ELX ایران‌خودرو ویژه مادران و دارندگان خودروهای فرسوده [به‌روزرسانی] – آذر 1401

ایران‌خودرو از روز شنبه ۲۶ آذرماه طرح فروش فوق‌العاده دو محصول خود را تنها ویژه مادران و دارندگان خودروهای فرسوده اجرا می‌کند و قرعه‌کشی آخرین روز از ماه جاری انجام خواهد شد.

متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۲۶ آذرماه) به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

افزایش قیمت پژو 207 و تارای ایران خودرو در بورس کالا [به‌روزرسانی] – آذر 1401

دو محصول پژو 207 و تارا دستی و اتوماتیک در جدیدترین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا با افزایش قیمت شدید همراه بوده است. در این طرح فروش خودرو در بورس کالا محصول پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما ۴۱.۶ درصد، تارا اتوماتیک ۲.۳ درصد، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۳.۹ درصد، تارا دستی ۲۰.۸ درصد ، پژو ۲۰۷ دستی ۵۵.۷ درصد افزایش در قیمت پایه را تجربه کرده‌اند.

فروش فوری وانت آریسان جدید بدون قرعه کشی [به‌روزرسانی] – آذر 1401

شرکت ایران خودرو طرح فروش فوری وانت آریسان 2 دوگانه‌سوز (بدون قرعه‌کشی) با در نظر گرفتن هر کد‌ملی یک دستگاه و دارا بودن گواهینامه رانندگی با موعد تحویل 30 روزه با شرایط جدول ذیل ارائه می‌نماید:

این بخشنامه ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1401/09/12 فعال خواهد شد.

مشکل ثبت نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده تکرار شد [به‌روزرسانی] – آذر 1401

مرحله جدید فروش محصولات ایران‌خودرو از روز پنجشنبه مورخ ۳ آذر هفته گذشته آغاز شد. در این مرحله نیز خودروهای متعدد در قالب فروش فوق‌العاده و فوری در سه طرح متفاوت ویژه متقاضیان عادی، مادران و مالکین خودروهای فرسوده عرضه شده‌اند. با این حال، مشکل ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده مجدداً از سوی کاربران اعلام شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

مشکل ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در دوره چهارم فروش محصولات ایران‌خودرو موضوع عجیبی نیست و چنین اختلالی در دوره فروش قبلی (سوم) نیز مشاهده شده بود. مشکل بدین قرار است؛ مالکین خودروهای فرسوده‌ای که در دوره قبلی ثبت‌نام کرده‌اند، در وضعیت نامشخص به سر برده و نمی‌توانند برای ثبت‌نام در دوره جدید اقدام کنند.

این اختلال در دوره سوم نیز گزارش شده بود. افرادی که در مرحله دوم (۵ آبان‌ماه) در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت کرده بودند، هیچ نتیجه‌ای دریافت نکرده و وقتی می‌خواستند برای ثبت‌نام در مرحله جدید (۱۹ آبان‌ماه) اقدام کنند، پنل کاربری آن‌ها با نمایش عبارت «در حال بررسی» امکان ثبت‌نام را از آن‌ها سلب کرده بود.

پس از گزارش شکایات، ایران‌خودرو اعلام کرد که این دسته افراد در حقیقت جزو برندگان اصلی یا برندگان رزرو هستند و مشکل تا چند روز آتی برطرف می‌شود. البته حدود چند ساعت پس از انتشار این خبر، مشکل برطرف شد و متقاضیانی که در مرحله پیش برنده نشده بودند، بالاخره توانستند در مرحله جدید ثبت‌نام کنند.

بیشتر بدانید :   آیفون 15 اولترا احتمالا با دو دوربین جلو معرفی خواهد شد

حال که دوره چهارم فروش خودرو برگزار شده، مجدداً مشکل ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از سوی متقاضیان گزارش شده است. باز هم وضعیت برخی از آن‌ها با عبارت «در‌حال بررسی» نشان داده می‌شود و نمی‌توانند در سیستم ثبت‌نام کنند. این در‌حالی است که چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو به‌زودی (۶ آذرماه) به پایان می‌رسد و افراد بسیاری که در دوره قبلی شرکت کرده‌اند، فرصت ثبت‌نام در دوره جدید را از دست می‌دهند. ایران‌خودرو هنوز هیچ واکنشی را در قبال این شکایات نشان نداده است.

اعلام تاریخ جدید قرعه کشی محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – آذر 1401

گروه صنعتی ایران‌خودرو مرحله جدید فروش محصولات خود را به‌صورت فوری و فوق‌العاده با موعد تحویل 30 و 90 روزه از روز سوم آذرماه آغاز نموده است.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P ، سورن پلاس دوگانه‌سوز و وانت آریسان۲ عرضه شده است.

در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شده است.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می‌شود.

مشتریان نهایی در تاریخ چهارشنبه 9 آذرماه 1401 از طریق قرعه‌کشی با حضور نهادهای نظارتی انتخاب خواهند شد‌.

متقاضیان می‌توانند به مدت چهار روز یعنی تا فردا یکشنبه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند‌.

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – آذر 1401

طرح جدید فروش فوق‌العاده محصولات شرکت ایران‌خودرو از فردا پنجشنبه 3 آذرماه 1401 آغاز خواهد شد.

تمام محدودیت‌های قبل (قرعه‌کشی) در این بخشنامه فعال است.

قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو اعلام شد [به‌روزرسانی] – آذر ۱۴۰۱

شرکت ایران‌خودرو لیست قیمت کارخانه‌ای محصولات خود را ویژه آذرماه 1401 اعلام کرد که نسبت به ماه قبل تغییر محسوسی نداشته است.

آغاز فروش فوری پژو ۲۰۷ دستی ویژه مادران + قیمت [به‌روزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هم‌زمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به‌تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١ آبان‌ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه‌ماهه با قیمت ۲۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام نمایند.

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا‌بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵ آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در‌غیر‌این‌صورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

بیشتر بدانید :   ۱۰ فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

به هر کد‌ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد؛ سند خودروهای واگذار‌شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر‌اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

دور جدید فروش فوری محصولات ایران‌خودرو (قرعه‌کشی) از روز پنجشنبه به مدت ۴ روز آغاز شد.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

طرح جدید پیش‌فروش (قرعه‌کشی) ۵ محصول شرکت ایران خودرو ویژه آبان‌ماه ۱۴۰۱ از پنجشنبه آغاز شد.

بخشنامه پیش فروش از تاریخ پنجشنبه ۱۹ آبان‌ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز فعال خواهد شد.

کلیه محدودیت‌ها در این بخشنامه فعال خواهد بود.

طرح فروش فوری خودرو هایما S7 (بدون قرعه کشی) [به‌روزرسانی] – آبان ۱۴۰۱

طرح فروش فوق‌العاده با تحویل 30 روزه خودرو هایما ویژه طرح جوانی جمعیت (مادران) از روز یکشنبه فعال خواهد شد. 

زمان شروع این طرح از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 1401/08/08 بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا تاریخ 1401/08/11 ادامه خواهد داشت.

زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو تغییر کرد [به‌روزرسانی] – مهر۱۴۰۱

قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو که قرار بود صبح امروز انجام شود، به روز دیگری موکول شد.

زمان قرعه‌کشی طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو قرار است ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1401/07/18 با حضور مراجع رسمی برگزار شود و نتایج آن تا عصر همان روز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌و‌هشتمین مرحله طرح فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، ویژه خانواده و حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده هفته گذشته برگزار شد.در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش‌سرعته و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با روش قرعه‌کشی و موعد تحویل سه‌ماهه عرضه شد. در طرح پیش‌فروش حداکثر ۱۲ ماهه پنج محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربوشارژ با گیربکس شش‌سرعته و فرمان برقی، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه شده است.در این طرح متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و خودرو های فرسوده امکان ثبت‌نام داشتند.ثبت‌نام از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه آغاز و تا پایان روز جمعه ۱۵ مهرماه ادامه داشت و مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و به‌صورت برخط برگزار خواهد شد.

طرح جدید پیش‌فروش محصولات ایران خودرو [به‌ر‌وزرسانی]- مهر 1401

طرح پیش‌فروش عادی (با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سایت رسمی فروش ایران‌خودرو (قرعه‌کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/07/12 و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.پیش‌فروش مهرماه 1401 ایران‌خودرو:

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو [به‌روزرسانی] -مهر 1401

طرح فروش فوق‌العاده (با موعد تحویل 3 ماهه) برخی محصولات شرکت ایران‌خودرو در سایت رسمی فروش ایران خودرو (قرعه‌کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه‌شنبه مورخ 1401/07/12 و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.فروش فوق‌العاده مهرماه 1401:

ثبت نام ایران خودرو به چه صورت است؟ خریداران باید به‌صورت اینترنتی در برنامه‌های فروش ایران خودرو ثبت‌نام کنند. قرعه‌کشی ایران خودرو چه زمان‌هایی برگزار می‌شود؟ ایران خودرو در تاریخ‌های مختلفی از سال قرعه‌کشی برگزار می‌کند و این تاریخ‌ها معمولاً چندین هفته پس از ثبت‌نام صورت می‌گیرند. در قرعه‌کشی ایران خودرو چه خودروهایی برای فروش گذاشته می‌شوند؟ در قرعه‌کشی‌های ایران خودرو محصولات مختلفی مانند پژو ۲۰۷، پژو پارس، رانا، سورن، تارا و دنا به فروش گذاشته می‌شوند.

[ad_2]
خرید لپ تاپ استوک با گارانتی 1 ساله و شرایط استثنایی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.