اخبار

شباهت گلکسی S23 اولترا با گلکسی S22 اولترا در رندرهای فاش‌شده

شباهت گلکسی S23 اولترا با گلکسی S22 اولترا در رندرهای فاش‌شده

[ad_1]

طبق گزارش‌ها و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده است، انتظار داریم مدل پرچم‌دار نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ از طراحی مشابه مدل کنونی آن، یعنی گلکسی S22 اولترا، بهره ببرد. ظاهراً بیرون‌زدگی سه‌ دوربین پشتی گلکسی S23 اولترا درمقایسه‌با مدل قبلی این محصول بیشتر خواهد بود. این در حالی‌ است که دو دوربین کوچک‌تر این محصول بیرون‌زدگی کمتری خواهند داشت.

نمای جلویی خانواده‌ی گلکسی S23 سامسونگ نیز تخت به‌نظر می‌رسد؛ بنابراین، انحنای آن کمتر از مدل کنونی شده است. البته طراحی گلکسی S22 اولترا نیز به سری نوت سامسونگ شباهت دارد و لبه‌های آن صاف‌تر از مدل‌ معمولی و پلاس گلکسی S22 است. اکنون با‌‌‌توجه‌‌‌به رندرهای جدید، به‌نظر می‌رسد مدل بعدی پرچم‌دار کره‌ای‌ها از طراحی تخت‌تری درمقایسه‌با نسل کنونی آن بهره خواهد برد.

رندر گلکسی S23 اولترا سامسونگ

به‌گزارش GSMArena، ابعاد گلکسی S23 اولترا ۱۶۳٫۴ در ۷۸٫۱ در ۸٫۸ میلی‌متر خواهد بود. در مقام مقایسه، ابعاد گلکسی S22 اولترا معادل ۱۶۳٫۳ در ۷۷٫۹ در ۸٫۹ میلی‌متر است. در‌ادامه، می‌توانید رندرهای جدید فاش‌شده از نسل بعدی گوشی پرچم‌دار سامسونگ را مشاهده کنید.

اولین رندرهای باکیفیت از گلکسی S23 پلاس نشان می‌دهند طراحی دوربین پشتی این گوشی‌ شبیه دوربین‌های اصلی S22 اولترا خواهد بود. علاوه‌براین، رندرهایی از مدل استاندارد گلکسی S23 دردسترس قرار گرفته که زبان طراحی آن مشابه دو مدل دیگر این خانواده است.

افشاگر معروف، OnLeaks، رندرهای سه‌بعدی گلکسی S23 را با همکاری Digit منتشر کرده است. اگر این تصاویر دقیق باشند، نسل بعدی پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ طراحی بسیار ساده‌ای خواهند داشت و دوربین اصلی‌شان به‌طور جداگانه از بدنه‌ی پشتی بیرون‌زده خواهد بود. طبق اطلاعات این افشاگر، مدل معمولی گلکسی S23 صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی Infinity-O Super AMOLED و حاشیه‌های یکسان از چهار طرف خواهد داشت.

بیشتر بدانید :   شرکت چینی علی‌بابا نیز به دنبال توسعه رقیب ChatGPT است

رندر گلکسی S23

رندر گلکسی S23

ابعاد گلکسی S23 نیز احتمالاً ۱۴۶٫۳ در ۷۰٫۸ در ۷٫۶ میلی‌متر خواهد بود که از این‌ نظر تقریباً مشابه گلکسی S22 است. به‌نظر می‌رسد این گوشی از فریم فلزی بهره خواهد برد و با گواهی IP67 (مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار) عرضه خواهد شد. شایعات قبل حاکی از آن بود مشخصات فنی گلکسی S23 تقریباً مشابه S22 خواهد بود.

طبق شنیده‌ها، قلب تپنده‌ی گلکسی S23 سامسونگ تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. بااین‌حال، مشخصات این دستگاه هنوز نهایی نشده است و شاید برخی از مدل‌های آن با سیستم-روی-چیپ اگزینوس ۲۳۰۰ روانه‌ی بازار شوند. این گوشی احتمالاً در مدل ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

رندر گلکسی S23

رندر گلکسی S23

گفته می‌شود گلکسی S23 و S23 پلاس به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر ازنوع اولتراسونیک مجهز خواهند شد و درمقایسه‌با حسگر اثرانگشت S22 و S22 پلاس ابعاد بزرگ‌تری خواهد داشت. این گوشی‌ها از بلندگوهای استریو، اتصال بی‌سیم سریع‌تر و باتری بزرگ‌تر نیز بهره خواهند برد. با‌این‌حال طبق گزارش‌های اخیر، انتظار می‌رود سامسونگ این دو مدل را همچنان با شارژ سریع ۲۵ وات عرضه کند. این محصولات از قابلیت‌های دیگری مثل شارژ بی‌سیم QI و شارژ بی‌سیم معکوس و NFC هم پشتیبانی خواهند کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

افزون‌براین، گفته می‌شود ابعاد گلکسی S23 پلاس معادل ۱۵۷٫۷ در ۷۶٫۱ در ۷٫۶ میلی‌متر خواهد بود؛ ولی وزنش هنوز مشخص نیست. در مقام مقایسه، وزن گلکسی S22 پلاس ۱۹۵ گرم و وزن مدل 5G آن ۱۹۶ گرم و ابعادش معادل ۱۵۷٫۴ در ۷۵٫۸ در ۷٫۶ میلی‌متر است. به‌عبارت‌دیگر، گلکسی S23 پلاس از نسل قبلی خود ارتفاع بیشتری خواهد داشت و عریض‌تر خواهد بود که این موضوع با ادعاهای اخیر IceUniverse نیز مطابقت دارد. علاوه‌براین، انتظار می‌رود این دستگاه با نمایشگر ۶٫۶ اینچی روانه‌ی بازار شود.

بیشتر بدانید :   کشف حیرت‌انگیز صدها مومیایی و هرم یک ملکه ناشناخته در مصر + عکس

رندر گلکسی S23 پلاس

رندر گلکسی S23 پلاس

در برخی از شایعات اخیر اشاره شده است که سری گلکسی S23 احتمالاً درمقایسه‌با سری S22 چند هفته زودتر معرفی خواهند شد؛ به‌همین‌دلیل، می‌توان انتظار داشت که ماه ژانویه شاهد رونمایی این گوشی‌ها باشیم. اگر این شایعات واقعیت داشته باشند، ظاهر همه‌ی مدل‌های سری S23 سامسونگ، یکپارچگی بیشتری خواهند داشت.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.