اخبار

سری گلکسی S23 احتمالاً در تاریخ 12 بهمن‌ماه معرفی می‌شود

سری گلکسی S23 احتمالاً در تاریخ 12 بهمن‌ماه معرفی می‌شود, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سری گلکسی S23 در هفته‌های اخیر سوژه بسیاری از شایعات و گزارش‌ها بوده است و چندین‎‌بار با تاریخ‌های مختلفی برای رونمایی از آن‌ها روبه‌رو شده‌ایم. اما حالا دو منبع معتبر دنیای فناوری از معرفی این خانواده در تاریخ 1 فوریه 2023 (12 بهمن‌ماه) خبر داده‌اند.

دو منبع Ice Universe و OnLeaks که سابقه مناسبی در افشای اطلاعات محصولات معرفی‌نشده دارند، در توییتی این تاریخ را برای معرفی نسل بعدی پرچمدارهای سامسونگ اعلام کرده‌اند. اگر این تاریخ حقیقت داشته باشد، سامسونگ سری گلکسی S23 را نسبت به سری گلکسی S22، هشت روز زودتر معرفی خواهد کرد.

اگر مراسم رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی S در تاریخ 12 بهمن‌ماه برگزار شود، باید سامسونگ در روزها و هفته‌ها آینده دعوتنامه مربوط به این مراسم را منتشر کند.

مشخصات احتمالی سری گلکسی S23

طبق شایعات، سامسونگ برای این خانواده از پرچمدارهایش از نسخه اورکلاک‌شده جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده خواهد کرد. مدل استاندارد این خانواده به یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و مدل پلاس به باتری 4700 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود. این دو گوشی هوشمند احتمالاً از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

گلکسی S23 ظاهراً نمایشگر 6.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز و مدل پلاس صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهند داشت. در مرکز بخش بالایی نمایشگر این دستگاه‌ها یک حفره قرار دارد که از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود این محصولات دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی داشته باشند. علاوه‌بر این، گلکسی S23 و S23 پلاس به دوربین‌های 12 مگاپیکسلی اولترا واید و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو مجهز خواهند شد.

بیشتر بدانید :   اپل واچ با تشخیص بالا‌رفتن میزان تنفس، جان یکی از کاربران را نجات داد

گلکسی S23 اولترا به‌عنوان قدرتمندترین عضو سری گلکسی S23 به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 یا 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این دستگاه که از قلم و جایگاه مخصوص آن بهره می‌برد، نسبت به برادرانش نمایشگر بزرگ‌تر و باتری حجیم‌تر با سرعت شارژ بالاتر خواهد داشت.

[ad_2]
خرید لپ تاپ استوک با گارانتی 1 ساله و شرایط استثنایی

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.