اخبار

سامسونگ نام‌های تجاری «گلکسی گلس» و «گلکسی رینگ» را ثبت می‌کند

سامسونگ نام‌های تجاری «گلکسی گلس» و «گلکسی رینگ» را ثبت می‌کند, لپ تاپ استوک

[ad_1]

سامسونگ ظاهراً می‌خواهد فعالیت‌هایش در حوزه واقعیت مجازی/افزوده و گجت‌های پوشیدنی را افزایش دهد؛ چرا که اخیراً برای دو نام تجاری جدید «گلکسی گلس» (Galaxy Glasses) و «گلکسی رینگ» (Galaxy Ring) در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) درخواست ثبت کرده است.

طبق اسناد منتشرشده، نام تجاری گلکسی گلس مربوط به هدست‌های واقعیت مجازی، هدست‌های واقعیت افزوده، هدفون‌ها، گوشی‌های هوشمند و عینک‌های هوشمند می‌شود. البته ثبت این نام تجاری چندان تعجب‌برانگیز نیست؛ چرا که سامسونگ در رویداد آنپکد 2023 از همکاری با گوگل (اندروید) و کوالکام برای محصولات XR خبر داد.

سامسونگ حلقه هوشمند توسعه می‌دهد

یکی دیگر از نام‌های تجاری مدنظر سامسونگ، گلکسی رینگ است که از آن به‌عنوان دستگاه پوشیدنی هوشمند در ظاهر یک حلقه هوشمند برای ردیابی، اندازه‌گیری، نظارت و آپلود داده‌های سلامتی، فیتنس و خواب یاد شده است.

در اواخر 2022 شایعات به توسعه یک حلقه هوشمند توسط سامسونگ اشاره می‌کردند تا با محصولاتی مشابه Ring Gen 3 شرکت Oura رقابت کند. حالا ظاهراً کره‌ای‌ها تصمیمی جدی برای ورود به این بازار دارند؛ هرچند نمی‌دانیم چه زمانی با حلقه هوشمند این کمپانی روبه‌رو می‌شویم.

در کنار حلقه هوشمند، مدت‌هاست شاهد انتشار اخباری درباره فناوری واقعیت افزوده/مجازی سامسونگ هستیم و حتی در گذشته ویدیویی مفهومی از یک عینک واقعیت افزوده این شرکت منتتشر شده بود.

با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی درحال سرمایه‌گذاری روی فناوری‌های واقعیت افزوده و مجازی هستند، ورود جدی‌تر سامسونگ به این حوزه‌ها منطقی به‌نظر می‌رسد. بنابراین باید در آینده منتظر ورود هدست‌های این شرکت کره‌ای به بازار باشیم.

[ad_2]

بیشتر بدانید :   سافت بانک به‌دنبال امضاء «معاهده‌ای استراتژیک» بین سامسونگ و آرم است

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.