اخبار

دلیلی برای بازگشت به توییتر وجود ندارد + ویدیو

دلیلی برای بازگشت به توییتر وجود ندارد + ویدیو

[ad_1]

ایلان ماسک روز گذشته با برگزاری یک نظرسنجی، نظر کاربران را درباره بازگرداندن حساب دونالد ترامپ پرسید و پس از اینکه اکثریت به نفع بازگشت حساب رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده رأی دادند، حساب او را دوباره فعال کرد. با این حال ترامپ علاقه‌ای به بازگشت به این شبکه اجتماعی ندارد و می‌خواهد در Truth Social به فعالیت ادامه دهد. همچنین به باور رئیس‌جمهور سابق آمریکا، توییتر با مشکلات بی‌شماری دست‌وپنجه نرم می‌کند.

کمی بیش از 15 میلیون کاربر در نظرسنجی توییتری ایلان ماسک شرکت کردند و 51.8 درصد از آن‌ها به بازگرداندن حساب ترامپ رأی مثبت دادند. ماسک در پایان نظرسنجی، در توییتی نوشت: «مردم نظر خود را بیان کردند. حساب ترامپ به حالت اولیه برمی‌گردد.»

حساب توییتر ترامپ که قبل از مسدود‌شدن در 8 ژانویه 2021 بیش از 88 میلیون دنبال‌کننده داشت، با سرعت در حال افزایش فالوور است و در زمان نوشتن این خبر، بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. با این حال، هنوز هیچ فعالیتی از سوی حساب او دیده نشده است.

واکنش ترامپ درباره بازگشت به توییتر و مشکلات آن

رئیس‌جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سؤال که آیا قصد دارد به توییتر بازگردد، گفت: «هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.» او گفت که به پلتفرم جدید خود یعنی Truth Social، اپلیکیشنی که توسط استارتاپ Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه پیدا کرده است، پایبند خواهد بود. به گفته او، Truth Social تعامل کاربر بسیار بهتری نسبت به توییتر دارد و عملکرد آن «به‌طور فوق‌العاده‌ای خوب» است.

ترامپ همچنین به تحسین ماسک پرداخت و گفت که همیشه او را دوست داشته است، اما رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده گفت توییتر از مشکل بزرگ بات‌ها و حساب‌های اسپم رنج می‌برد. ترامپ همچنین به مشکلات بی‌شمار توییتر اشاره کرد و گفت شاید این شبکه اجتماعی دوام بیاورد و شاید هم شاهد فروپاشی آن باشیم.

بیشتر بدانید :   مک او اس ونتورا و iPadOS 16.1 در تاریخ 2 آبان منتشر می‌شوند

رئیس‌جمهور سابق آمریکا پس از نهایی‌شدن خرید توییتر توسط ماسک نیز به ثروتمندترین فرد جهان تبریک گفت، اما در آن زمان نیز اعلام کرد که قصد بازگشت دوباره به توییتر را ندارد.

حساب دونالد در 8 ژانویه 2021 و پس از حمله طرفدارانش به کنگره آمریکا در 6 ژانویه، مسدود شد. از آن زمان تا به امروز کاربران هنگامی که حساب توییتر رئیس‌جمهور سابق آمریکا را باز می‌کردند، با پیام تعلیق حساب ترامپ یا «account suspended» روبه‌رو می‌شدند. اما حالا این حساب فعال است و باید دید شاهد فعالیتی از سوی آن خواهیم بود یا خیر.



[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.