اخبار

خریدار مرموز آیفون آکبند 40 هزار دلاری لو رفت! + ویدیوی جعبه‌گشایی

خریدار مرموز آیفون آکبند 40 هزار دلاری لو رفت! + ویدیوی جعبه‌گشایی, لپ تاپ استوک

[ad_1]

در ماه‌های اخیر شاهد فروش چندین آیفون نسل اول آکبند با قیمت‌های ده‌ها هزار دلاری بودیم. چند هفته پیش هم یکی از همین دستگاه‌ها با برچسب برعکس Lucky You و قیمت 40 هزار دلار در یک حراجی به فروش رسید. حالا مشخص شده که یوتوبر معروف، «مارکوس براونلی» این آیفون را خریده و شاهد انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی آن هستیم.

جعبه‌گشایی آیفون نسل اول 40 هزار دلاری

مارکوس براونلی در ویدیویی که به‌تازگی در کانال یوتوب خود منتشر کرده، می‌گوید که در اوایل ماه جاری میلادی این آیفون را با قیمت 40,320 دلار خریده است. این قیمت درحقیقت کف قیمت مدنظر حراجی بود و فروشنده امیدوار بود آن را در محدوده قیمتی 40 تا 60 هزار دلار به فروش برساند.

در این ویدیو با یک آیفون نسل اول آکبند روبه‌رو هستیم؛ آیفونی که سال 2007 وارد بازار شد و دنیای گوشی‌های هوشمند را متحول کرد. در این ویدیو براونلی کاور روی جعبه را باز می‌کند و سپس با محتویات درون جعبه روبه‌رو می‌شویم. درون جعبه علاوه بر آیفون، دفترچه راهنما، داک شارژ 30 پینی و هدفون هم وجود دارند که دیگر خبری از دو وسیله آخر در جعبه آیفون‌های جدید نیست.

براونلی در این ویدیو می‌گوید که در گذشته برخی افراد آیفون‌های بازشده را دوباره بسته‌بندی می‌کردند و به‌عنوان آیفون آکبند با قیمت‌های بالا می‌فروختند، اما آیفونی که او خریده، از همان ابتدا آکبند بوده و باز نشده است.

همانطور که گفتیم روی جعبه این آیفون برچسب Lucky You به‌صورت برعکس قرار گرفته است که با پیگیری‌های MKBHD از اپل، مشخص شده که برخی فروشگاه‌های اپل در سال 2007 از این برچسب به‌همراه هدایای دیگر برای آیفون استفاده می‌کردند.

بیشتر بدانید :   گزارش‌هایی از خرابی نمایشگر گوشی تاشو پیکسل فولد منتشر شده است

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.