اخبار

تیک آبی توییتر با قیمت 7.99 دلار رسما در اختیار کاربران iOS قرار گرفت

تیک آبی توییتر با قیمت 7.99 دلار رسما در اختیار کاربران iOS قرار گرفت

[ad_1]

اوایل هفته جاری نسخه iOS توییتر با اشتراک 7.99 دلاری سرویس بلو بروزرسانی شد، با این حال این سرویس و تیک آبی در اختیار کاربران قرار نگرفت. اما حالا این ویژگی رسما فعال شده و کاربران نسخه آیفون و آیپد توییتر با پرداخت هزینه سرویس بلو، تیک آبی دریافت می‌کنند.

در حالی که بسیاری منتظر بودند از همان اوایل هفته با پرداخت مبلغ 7.99 دلار تیک آبی بگیرند، گزارش‌ها از عرضه این ویژگی پس از انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده خبر دادند. حالا این گزارش‌ها رنگ واقعیت به خود گرفتند؛ چرا که پس از پایان انتخابات، حالا کاربران می‌توانند با پرداخت پول، تیک آبی بگیرند.

تیک آبی توییتر برای کاربران آیفون و آیپد

در حال حاضر تیک آبی تنها در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته و افرادی که هزینه مربوط به سرویس بلو را پرداخت کنند، سریعا این تیک به حساب‌شان اضافه می‌شود. در حالی که مالک و مدیرعامل جدید توییتر، ایلان ماسک از چندین ویژگی از جمله نصف شدن تبلیغات و اولویت در پاسخ‌ها، منشن‌ها و جستجوها برای کاربران سرویس بلو خبر داده بود، اما فعلا خبری از این ویژگی‌ها نیست.

طبق صفحه پشتیبانی توییتر، تنها کاربرانی که از 9 نوامبر (چهارشنبه) به بعد روی سیستم عامل iOS سرویس بلو را تهیه کنند، واجد شرایط دریافت تیک آبی هستند. البته حساب‌هایی که از چهارشنبه به بعد ساخته شوند، فعلا نمی‌توانند سرویس بلو بخرند.

در حال حاضر نمی‌دانیم این سرویس چه زمانی در اختیار کاربران اندرویدی یا نسخه وب توییتر قرار می‌گیرد. همچنین هنوز مشخص نشده این سرویس در آینده به کدام کشورها می‌رسد.

بیشتر بدانید :   هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ با طراحی انقلابی در راه است

برخی کاربران گزارش داده‌اند که حتی اگر سرویس بلو قبلی را تهیه کرده باشند، باید دوباره سرویس جدید را بخرند. پس از خرید سرویس جدید، با کلیک روی تیک آبی مشخص می‌شود که کاربر از طریق سرویس به آن دسترسی پیدا کرده یا اینکه در گذشته آن را گرفته است.

اگر از گذشته تیک آبی داشته‌اید و نمی‌خواهید سرویس بلو را تهیه کنید، این احتمال وجود دارد که در آینده به هر دلیلی، توییتر آن را از شما بگیرد. بنابراین ظاهراً همه کاربران در نهایت برای داشتن تیک آبی مجبور به خرید سرویس بلو 7.99 دلاری ایلان ماسک می‌شوند.

تیک آبی توییتر

در حالی که ماسک می‌گوید دریافت تیک آبی با پرداخت هزینه راهی برای افزایش اعتماد به توییتر است، منتقدان نظر دیگری دارند. به باور منتقدان، این رویکرد باعث می‌شود که هر کاربری با پرداخت هزینه و حتی هویت جعلی، یک حساب رسمی در این شبکه اجتماعی داشته باشد. البته توییتر گفته حساب‌های «پارودی» یا جعل هویت را بدون اخطار قبلی به صورت دائمی مسدود می‌کند.

ظاهراً یکی دیگر از راهکارهای توییتر برای جلوگیری از هرگونه مشکل برای سرویس بلو جدید، استفاده از یک تیک خاکستری با برچسب جدید Official بود. اما این ایده تنها چندین ساعت دوام آورد و حالا دیگر خبری از آن نیست.

دیروز «استر کرافورد»، مسئول پروژه جدید توییتر بلو از افزودن این تیک خاکستری به این شبکه اجتماعی خبر داد، اما حالا در توییتی گفته توییتر تا رسیدن به اهدافش ویژگی‌های مختلف را امتحان می‌کند که شاید بسیاری از آن‌ها شکست بخورند، بنابراین تیک خاکستری هم در این دسته قرار می‌گیرد. البته ایلان ماسک هم در توییتی گفته بود که خودش چنین کاری را متوقف کرده است.

بیشتر بدانید :   کنترل تلویزیون با گوشی؛ آموزش تصویری برای دستگاه‌های سامسونگ، شیائومی و اپل



[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.