اخبار

تبلت پیکسل گوگل ظاهرا در مراحل نهایی طراحی و عرضه قرار دارد

تبلت پیکسل گوگل ظاهرا در مراحل نهایی طراحی و عرضه قرار دارد

[ad_1]

مشخصات تبلت پیکسل گوگل در گزارش تازه‌ای افشا شده که مواردی نظیر ابعاد نمایشگر، نوع اتصال وای‌فای و غیره را شامل می‌شود. ظاهرا این محصول در مرحله آزمون تایید مهندسی قرار گرفته است.

گوگل طی رویداد I/O 2022 در ماه مه، سرانجام بازگشت خود به حوزه تبلت را پس از یک وقفه طولانی، تایید کرد و پیش‌نمایشی هم از تبلت پیکسل ارائه داد؛ محصولی که به گفته این غول فناوری در سال 2023 عرضه خواهد شد. حال توسعه‌ دهنده‌ای به نام «کوبا واسیکووسکی» مشخصات این محصول را در اختیار وب‌سایت 91mobiles قرار داده است.

مشخصات احتمالی تبلت گوگل پیکسل

تبلت پیکسل گوگل ظاهرا در مراحل نهایی طراحی و عرضه قرار دارد, لپ تاپ استوک

با استناد به گزارش مذکور، این محصول از نمایشگر 10.95 اینچی و وای‌فای 6 برخوردار است و در دو نسخه با 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد. این محصول همچنین از قلم USI 2.0 استفاده خواهد کرد که آن هم تولید گوگل است.

پیش‌تر این احتمال مطرح شده بود که تبلت پیکسل نخستین دستگاهی خواهد بود که تنها با نسخه 64 بیتی اندروید 13 عرضه خواهد شد و در پشت دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

از سوی دیگر واسیکووسکی نیز پیش‌تر اعلام کرده بود تبلت جدید گوگل فاقد مواردی مانند GPS سخت‌افزاری، مودم، مسافت‌سنج و فشارسنج خواهد بود و همچنین از حسگر پردازش Hi-Fi نیز پشتیبانی نمی‌کند.

تبلت پیکسل گوگل ظاهرا در مراحل نهایی طراحی و عرضه قرار دارد, لپ تاپ استوک

در پایان بد نیست به این مورد هم اشاره شود که طبق گزارش‌های دیگر، تبلت پیکسل احتمالا به نسل اول تراشه‌های تنسور مجهز خواهد بود که در گوشی‌های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به کار گرفته شد.

در این صورت با اینکه تبلت مذکور پس از گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو عرضه خواهد شد، اما برخلاف آن‌ها از تراشه‌های نسل دوم تنسور استفاده نخواهد کرد.

بیشتر بدانید :   لینکدین برای تکمیل پروفایل کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.