اخبار

تبلت پیکسل گوگل احتمالاً با نمایشگر ۱۱ اینچی و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

تبلت پیکسل گوگل احتمالاً با نمایشگر ۱۱ اینچی و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود

[ad_1]

اگرچه گوگل تا این‌ لحظه رسماً جزئیات زیادی درباره‌ی تبلت‌ پیکسل خود ارائه نکرده، توسعه‌دهنده‌ای به‌ نام کوبا وویچیچوفسکی اطلاعات مختلفی از این محصول، ازجمله سیستم-روی-چیپ (SoC)، دوربین‌ها و اتصالات آن فاش کرده است. علاوه‌براین، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که این محصول احتمالاً اولین تبلتی خواهد بود که با نسخه‌ی ۶۴ بیتی اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و از قابلیت اتصال و پشتیبانی از قلم USI نیز پشتیبانی خواهد کرد.

وویچیچوفسکی اکنون مشخصات صفحه‌نمایش و فضای ذخیره‌سازی تبلت پیکسل را به‌همراه برخی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را فاش کرده است. به‌گفته‌ی این توسعه‌دهنده، تبلت گوگل پیکسل از نمایشگر ۱۰٫۹۵ اینچی بهره خواهد برد و در دو نسخه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. همچنین، او تأیید کرده است که تبلت آینده‌ی گوگل از وای‌فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد و با یک قلم USI 2.0 عرضه خواهد شد.

مقاله‌ی مرتبط:

وویچیچوفسکی مدعی شده است که تبلت پیکسل اکنون وارد مرحله‌ی آزمایش اعتبارسنجی مهندسی (EVT) شده است. این یعنی گوگل مراحل طراحی و ساخت سخت‌افزاری این محصول را نهایی کرده است. به‌گزارش XDA، غول جست‌وجوی اینترنت چند واحد از این دستگاه را برای EVT و صدور گواهینامه‌ها به هند ارسال کرده است که نشان می‌دهد مثل گوشی‌های سری پیکسل ۷ در این کشور عرضه خواهد شد.

علاوه‌براین، انتظار می‌رود تبلت پیکسل به نسل اول تراشه‌ی تنسور گوگل مجهز شود و دوربین‌های آن نیز از حسگر سونی IMX355 بهره ببرد. این دستگاه احتمالاً به‌طور‌پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و گفته می‌شود قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی در بخش اتصالات ارائه خواهد داد. افزون‌براین، گوگل در حال کار روی مدل پرو این تبلت است که البته جزئیات مرتبط با این نسخه هنوز دردستنرس قرار نگرفته است.

بیشتر بدانید :   بهترین بازی های کم حجم برای کامپیوتر ضعیف (آپدیت 2022)

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.