اخبار

بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل (آپدیت تا فصل اول سال ۲۰۲۳)

بهترین سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل (آپدیت تا فصل اول سال ۲۰۲۳), لپ تاپ استوک

[ad_1]

با شروع سال جدید، شمارنده فصل‌های کالاف دیوتی موبایل از سر گرفته می‌شود لذا هم‌اکنون فصل اول آن تحت عنوان Reawakening میهمان موبایل شماست. در این مطلب قصد داریم شما را با این فصل بازی آشنا کنیم و سپس آموزش دهیم بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل در این فصل کدام‌ها هستند. پس همراه ویجیاتو باشید.

مهم‌ترین تغییرات فصل اول کالاف دیوتی موبایل چیست؟

در این فصل شاهد اضافه شدن یک مسلسل سبک Dingo، یک بتل پس جدید و سیستم ranked series نسبتا نوین خواهیم بود؛ به علاوه مجددا یک دور بالانس کلیه سلاح‌ها انجام شده که رنکینگ سلاح‌های کالاف دیوتی موبایل را تا حدی دستخوش تغییر نموده است.

بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل در فصل اول

توجه کنید که ممکن است این لیست بهترین گان های COD Mobile -که بر اساس نوسانات متا و امتیازات کلی بدست آمده است- در تطابق کامل با تجارب شما نباشد.

بهترین سلاح کمکی (Secondary Weapon)

L-CAR 9 از زمانی که در فصل ششم به بازی افزوده شد، تاکنون همواره در رتبه دوم دسته‌بندی خود جای داشت اما اکنون توانسته جایگاه اول را از آن خود کند. همیشه انتخابی قابل اعتماد است، دقت شلیک آن به شدت بالاست و به عنوان یک کلت نیمه اتوماتیک، سرعت شلیک قابل قبولی دارد. هم‌چنین خوش‌بختانه اتچمنت‌های متعددی را برای L-CAR 9 خواهید یافت.

بهترین شات‌گان

مهم‌ترین مزیت R9-0 در مقابل رقبا، قابلیت شلیک آن است که با ترکیب مکانیسم ساچمه‌ای و بادی، به شما این امکان را می‌دهد تا پس از شلیک اول و بدون بارگیری سلاح، اقدام به شلیک بعدی نمایید. این ویژگی، علاوه بر خشاب بزرگ و اتچمنت‌های متعدد، R9-0 را به سلاحی بی‌رقیب در دسته شات‌گان بدل نموده‌اند که شاید فقط KRM-262 بتواند در فصل اول در مقابلش کمی عرض اندام کند.

بیشتر بدانید :   سگ‌ها می‌توانند با بو کردن، استرس را تشخیص دهند

بهترین SMG

بالانسینگ سلاح‌‌ها هرچقدر هم که دستخوش تغییر و تحول شود، گویا CBR4 قصد پایین آمدن از جایگاه برترین SMG‌های کالاف دیوتی موبایل را ندارد. هم‌چنان نرخ شلیک آن بسیار بالاست، واقعا سبک است و لگد خفیفی حین شلیک دارد.

بهترین اسالت رایفل

بیشترین تغییرات این فصل را در اسالت رایفل‌ها شاهدیم؛ جایی که KN44 و HVK-30 حسابی در دل بازیکنان جا باز کرده‌اند. در این میان اما M13 ناباورانه آن‌قدر خوب ظاهر شد که شایسته‌وار به جایگاه نخست دست یافت. چرا؟ زمان بارگیری آن کاهش یافته، لرزش و لگد آن حین شلیک محسوس نیست و البته قدرت بالای شلیک خود را حفظ کرده است.

بهترین LMG

با این همه LMG خوب، انصافا معرفی Holger 26 به عنوان برترین سلاح کار آسانی نیست اما کافیست نگاهی به ویژگی‌های آن بیندازید تا متوجه دلیل جایگاه نخست آن باشید: هم برد موثر آن افزایش یافته، هم نرخ آسیب آن بیشتر شده و هم وزن قابل قبولی دارد.

بهترین رایفل Marksman

SKS را مدت‌هاست که به عنوان سلاحی محبوب در COD Mobile می‌شناسیم. کافیست تنها یک گلوله آن به بالاتنه دشمن اصابت کند تا منجر به مرگ وی شود. این قدرت بالای شلیک، علاوه بر دقت قابل قبول و برد مناسب، سبب شده که کماکان SKS انتخابی قابل اعتماد باشد و از صدر فهرست بهترین رایفل‌های Marksman تکان نخورد.

بهترین اسنایپ رایفل

گمان نمی‌کنیم که سلاح دیگری به جز DL Q33 توانسته باشد برای چنین مدت طولانی جایگاه نخست در طبقه‌بندی خود را حفظ کند. بله، CBR 4 مدت‌ مدیدی در رتبه اول بود و ZRG 20mm نیز زمانی چنین وضعیتی داشت اما هیچ‌کدام نتوانستند به گرد پای DL Q33 برسند. دقت آن فوق‌العاده بالاست، نرخ شلیک بی‌رقیبی دارد و از همه مهم‌تر، نرخ آسیب آن وحشتناک است و حالا حالاها قصد واگذاری تاج و تخت خود را ندارد.

بیشتر بدانید :   آیا بین دویدن در محیط بیرون با دویدن روی تردمیل فرق دارد؟

اسلحه مورد علاقه شما در فصل اول Call of Duty Mobile چیست؟ بهترین اسلحه آن را کدام می‌دانید؟ لطفا نظرات خود را با ما و کاربران ویجیاتو به اشتراک بگذارید.

برای دانلود Call of Duty Mobile می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

نکته‌هایی برای بهتر بازی کردن کالاف دیوتی موبایل

چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای بازی کنیم؟معرفی بهترین تنظیمات Call of Duty Mobile برای بهتر بازی کردنچطور هکرها را در Call of Duty Mobile شناسایی کنیم؟ قسمت اولچطور هکرها را در Call of Duty Mobile شناسایی و ریپورت کنیم؟ قسمت دوم

پرسش‌های متداول در مورد کالاف دیوتی موبایل

آیا کالاف دیوتی موبایل رایگان است؟ بله؛ شما می‌توانید کالاف دیوتی موبایل را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای دریافت کنید. هر چند درون بازی این امکان فراهم شده که برخی تجهیزات جانبی مثل اسکین‌ها را با پول واقعی بخرید. آیا می‌توانم کالاف دیوتی موبایل را روی کامپیوتر بازی کنم؟ با این که این بازی کالاف دیوتی «موبایل» نام دارد اما امکان تجربه آن روی کامپیوترها نیز فراهم شده است. اگر می‌خواهید بدانید چطور می‌شود این کار را کرد، مطلب «چگونه Call of Duty Mobile را روی کامپیوتر بازی کنیم؟» را مطالعه کنید.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.