آموزش

بهترین سرور مجازی؛ 4 شرکت حرفه ای در ایران

سرور های مجازی به عنوان یکی از محبوب ترین روش ها برای ارائه خدمات وب هاستینگ و ابرشخصی‌سازی سرویس‌ها می باشد که بازار خوبی در ایران دارد.

برای انتخاب بهترین سرور مجازی در ایران، عوامل مختلفی همچون قیمت، کیفیت و عملکرد سرور، پهنای باند، امنیت و حفاظت از داده‌ها، نوع سخت‌افزار در سرور و نیز پشتیبانی و خدمات پس از فروش را باید در نظر گرفت تا خدمات با بالاترین کیفیت ارائه شود.

در این مقاله بهترین سرور مجازی را معرفی خواهیم نمود.

ویژگی‌های یک ارائه دهنده سرور مجازی حرفه ای

بهترین سرور مجازی؛ 4 شرکت حرفه ای در ایران, لپ تاپ استوک

ارائه دهنده های سرور مجازی باید ویژگی های خاص و حرفه ای داشته باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. کیفیت سرویس ارائه دهنده سرور مجازی بسیار حائز اهمیت است. به این صورت که سرور باید شامل امنیت، پشتیبانی، پهنای باند و عملکرد خوبی باشد. سرور باید بدون اختلال و با سرعت بالا کار کند. اما در کنار مورد قبلی امنیت نیز مهم است.

ارائه‌دهنده سرور مجازی حرفه‌ای بهتر است تا از انتقال اطلاعات از طریق پروتکل‌های امن و استفاده از روش‌های مدیریت امنیتی مناسب، مانند رمزنگاری، فایروال و آنتی ویروس استفاده کند.

مورد بعدی که می توان به آن اشاره نمود، انعطاف پذیری سرور است. قابلیت ارائه پلن‌های مختلف موردی است که هر ارائه دهنده سرور دارا است تا به نیازهای مختلف مشتریان به خوبی پاسخ دهد.

در کنار آن قابلیت ارتقاء و افزایش منابع سرویس را در دسترس مشتریان قرار دهد. بصورت کلی یک ارائه‌دهنده سرور مجازی حرفه‌ای باید به دنبال ارائه سرویس با بهترین کیفیت ممکن، امنیت اطلاعات بالا، انعطاف‌پذیری خوب و قیمت مناسب باشد.

بیشتر بدانید :   برای نگهداری از لپ تاپ چه کار کنیم

برترین شرکت‌های ارائه دهنده سرور مجازی

بهترین سرور مجازی؛ 4 شرکت حرفه ای در ایران, لپ تاپ استوک

  1. وب رمز
  2. ایران سرور
  3. برتینا
  4. پارس پک

1- وب رمز

شرکت وب رمز یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات سرور مجازی در ایران می باشد. این شرکت انواع خدمات مجازی سازی سرور از جمله سرورهای مجازی با سیستم عامل های مختلف، سرورهای اختصاصی و ابرهای خصوصی را ارائه می دهد.

با استفاده از خدمات سرور مجازی شرکت وب رمز می توانید به راحتی سرور خود را مجازی سازی کنید و از منابع مجازی برای بهره مندی از امکانات سخت افزاری سرور استفاده کنید. این خدمات برای کسانی که به دنبال خدمات رایانش ابری هستند مناسب است. با استفاده از خدمات مجازی سازی شرکت webramz.com می توانید سرور خود را به صورت امن و پایدار مدیریت کنید.

شرکت وب رمز با نزدیک به 20 سال سابقه در زمینه میزبانی وب به یکی از بهترین شرکت های هاستینگ در زمینه ارائه خدمات طراحی سایت، سیستم های مدیریت محتوا و پورتال های شرکتی و سازمانی تبدیل شده است. از مزایای سرورهای مجازی وب رامش می توان به پشتیبانی 24 ساعته از طریق تیکت، تماس تلفنی و چت، مهلت تست سرور 24 ساعته، 7 روز ضمانت بازگشت وجه، خدمات مدیریت سرور و مکان یابی سرور مجازی در ایران و آلمان اشاره کرد.

خدمات سرور مجازی وب رمز شامل لوکیشن های مختلف است. VPS آلمان ، فرانسه، هلند و ایران 4 لوکیشن محبوب وب‌رمز است.

همچنین پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف، مدیریت سرور از راه دور، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف، پشتیبانی از فناوری های مختلف و ویژگی های امنیتی مانند فایروال و SSL نیز جزو خدمات این مجموعه می باشد.

2- ایران سرور

ایران سرور از سال 1380 شروع به کار کرده و یکی از گزینه های محبوب میزبانی وب در ایران می باشد. از ویژگی های این سرور مجازی می توان به امنیت بالا، کیفیت خوب، پشتیبانی 24 ساعته، امکان تست و 7 روز ضمانت بازگشت وجه و سرور مجازی ایران و خارجی اشاره کرد.

بیشتر بدانید :   ۶ روش تغییر زبان ویندوز ۱۱ (آموزش تصویری)

شرکت ایران سرور یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات سرور مجازی در ایران می باشد. این شرکت انواع خدمات مجازی سازی سرور از جمله سرورهای مجازی با سیستم عامل های مختلف، سرورهای ابری، سرورهای اختصاصی و ابرهای خصوصی را ارائه می دهد.

3- برتینا

شرکت برتینا یکی از پیشروترین ارائه دهندگان خدمات سرور مجازی در ایران می باشد. این شرکت انواع سرورهای مجازی با سیستم عامل های مختلف، سرورهای اختصاصی و ابرهای خصوصی را ارائه می دهد.

برتینا یکی از سایت های ارائه دهنده سرور مجازی در ایران است، این سایت تنها شریک رسمی گوگل در ایران است و میزبان تعداد زیادی از سازمان های دولتی، نیمه دولتی و شرکت های کوچک و بزرگ است. سرورهای مجازی ارائه شده توسط بریتنا بسیار پایدار هستند و از جدیدترین سخت افزارها برای ساخت آنها استفاده می کنند. خدمات سرور مجازی ارائه شده توسط برتینا یک سرور اختصاصی ابری و سرور است که با پشتیبانی 24 ساعته و 99.9٪ آپتایم ارائه می شود.

خدمات سرور مجازی برتینا شامل پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف، مدیریت سرور از راه دور، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف، پشتیبانی از فناوری های مختلف مانند Docker و Kubernetes و همچنین ویژگی های امنیتی مانند فایروال و SSL می باشد. علاوه بر این، برتینا به مشتریان خود اجازه می دهد تا با انتخاب میزان منابع، خدمات خود را سفارشی کنند.

4- پارس پک

شرکت پارس پک به عنوان شرکت پیشگام در ارائه سخت افزار قدرتمند، شبکه مطمئن و فناوری پیشرفته تشکیل شد. سرور مجازی پارس پک به کمک فناوری ابری بسیار مقرون به صرفه است و به راحتی می توانید منابع خود را در هر زمان افزایش دهید.

بیشتر بدانید :   بهترین لپ تاپ استوک برای برنامه نویسی

سرورهای مجازی پارس پک با دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس ارائه می شوند و پنل ابری قدرتمندی را برای مدیریت سرورهای لینوکس و ویندوز با امکانات ویژه ارائه می دهند. این شرکت با استفاده از فایروال‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قدرتمند در یک مرکز داده مطمئن، امنیت سرورهای مجازی را تضمین کرده و آن‌ها را در نقاطی در ایران، اروپا یا آمریکا عرضه می‌کند. پارس پک امکان تست رایگان را ارائه می دهد.

پارس پک دسترسی مستقیم به سرور را از طریق پنل Cloud Server با استفاده از ابزار VNC فراهم می کند. از جمله اینکه سرورهای مجازی پارس پک توانایی ارتقاء منابع سخت افزاری تا 72 هسته پردازنده و 256 گیگابایت رم را دارند.

خدمات سرور مجازی شرکت پارس پک شامل پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف، مدیریت سرور از راه دور، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی مختلف، پشتیبانی از فناوری های مختلف مانند Docker و Kubernetes و همچنین ویژگی های امنیتی مانند فایروال و SSL می باشد. همچنین شرکت پارس پک به کاربران خود اجازه می دهد تا با انتخاب میزان منابع، خدمات خود را سفارشی کنند.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور مفصل در مورد بهترین سرور مجازی اطلاعات مفید دادیم و راجع به آن صحبت نمودیم. اما اگر شما به دنبال انواع خدمات هاستینگ، دامنه، سئو و طراحی سایت برای هر نوع کسب و کاری هستید، تنها شرکتی که تمامی این خدمات را ارائه می‌دهد، مجموعه وب رمز است.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 98

No votes so far! Be the first to rate this post.