اخبار

بتای کیبورد SwiftKey در اندروید به هوش مصنوعی بینگ مجهز شد

بتای کیبورد SwiftKey در اندروید به هوش مصنوعی بینگ مجهز شد, لپ تاپ استوک

[ad_1]

مایکروسافت سرویس بینگ چت را در اپلیکیشنی عرضه کرده است که احتمالاً انتظارش را نداشتید. کاربران کیبورد SwiftKey حالا در بتای جدید این برنامه می‌توانند به این هوش مصنوعی قدرتمند دسترسی داشته باشند و در هر برنامه‌ای که از کیبورد استفاده می‌کند، از آن کمک بگیرند.

اگر جدیدترین به‌روزرسانی بتای کیبورد SwiftKey در اندروید را دریافت کنید، در بخش بالا، چپ می‌توانید لوگوی بینگ را ببینید. با تپ‌کردن روی این لوگو سه گزینه Search ،Tone و Chat پیش روی شما قرار می‌گیرد. گزینه Tone اجازه می‌دهد متون خود را با لحن‌های مختلف به کمک هوش مصنوعی بازنویسی کنید. این لحن‌ها می‌توانند شامل «حرفه‌ای» (Professional)، «خودمانی» (Casual)، «مؤدبانه» (Polite) یا برای «پست شبکه‌های اجتماعی» (Social post) باشند.

هر کدام از این لحن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما شاید جالب‌ترین آن‌ها گزینه آخر است که برای شبکه‌های اجتماعی به‌کار می‌رود. این ویژگی حتی به نوشته‌های شما هشتگ اضافه می‌کند تا کار را برایتان راحت‌تر کند.

دیگر امکانات به‌روزرسانی بتای جدید کیبورد SwiftKey

با کلیک روی گزینه Chat صفحه‌ای باز می‌شود که تمام نمایشگر را می‌گیرد و اجازه می‌دهد به چت‌بات بینگ دسترسی داشته باشید. این قابلیت تفاوت خاصی با چت‌بات تحت وب این شرکت ندارد و امکان گفت‌وگو با هوش مصنوعی در سه حالت «خلاقانه»، «دقیق» و «متعادل» را فراهم می‌کند.

گزینه Search هم برای جستجوی معمولی در بینگ در اختیار کاربران قرار داده شده است. کافی است کلیدواژه یا عبارت مدنظر خود را وارد کنید تا نتایج جستجو به‌همراه کمی توضیحات در پایین صفحه به شما نشان داده شود. با سوایپ به‌سمت چپ و راست می‌توانید بین این نتایج جابه‌جا شوید.

بیشتر بدانید :   کرونا می‌تواند ریسک آسیب‌های مغزی را در دراز مدت افزایش دهد

این به‌روزرسانی درحال‌حاضر فقط برای کاربران نسخه بتا عرضه شده است، ولی احتمالاً به‌زودی باید منتظر عرضه عمومی آن برای همه کاربران باشیم؛ اما فعلاً برای دریافت نسخه بتا باید به گوگل پلی استور بروید و در فهرست انتظار قرار بگیرید.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.