اخبار

اینتل و سامسونگ روی توسعه کامپیوترهای کشویی کار می‌کنند

اینتل و سامسونگ روی توسعه کامپیوترهای کشویی کار می‌کنند

[ad_1]

سامسونگ و اینتل در حال کار روی کامپیوترهای مجهز به نمایشگر کشویی هستند. مدیرعامل سامسونگ دیسپلی با حضور در رویداد Innovation اینتل نمونه اولیه‌ای از یک کامپیوتر با فرم فکتور جدیدی را به نمایش گذاشت که می‌تواند از یک تبلت 13 اینچی به یک نمایشگر 17 اینچی تبدیل شود.

«جی‌اس چوی»، مدیرعامل سامسونگ دیسپلی در این رویداد گفت: «ما اولین نمایشگر کشویی 17 اینچی دنیا برای بازار کامپیوترهای شخصی را معرفی می‌کنیم. این دستگاه پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران در زمینه نمایشگرهای بزرگ و حمل‌پذیری خواهد بود.»

ظاهرا سامسونگ دیسپلی در بازار نمایشگرهای دنیای پی‌سی فرم فکتور کشویی را به تاشو ترجیح داده است. چوی هم در این مراسم تاکید کرد که دوره صفحات تاشو برای بازار کامپیوترها حداقل فعلا تمام شده است.

اینتل و سامسونگ روی توسعه کامپیوترهای کشویی کار می‌کنند, لپ تاپ استوک

کامپیوترهای کشویی به نرم‌افزار نیاز خواهند داشت

اینتل سال‌هاست مشغول آزمایش فرم فکتورهای جدید برای دنیای پی‌سی است. این شرکت قبلا ایده استفاده از نمایشگرهای دوگانه و تاشو را در نظر داشت، اما با لغو پروژه ویندوز 10X برای محصولات تاشو، ظاهرا این پروژه هم ناکام ماند. با این حال، هر فرم فکتور جدیدی که بخواهد نظر بازار را جلب کند، باید نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مناسبی داشته باشد و هنوز مشخص نیست که اینتل چگونه می‌خواهد این مشکل را برطرف سازد.

نمونه اولیه دستگاهی که اینتل و سامسونگ نشان داده‌اند، عملا یک تبلت 13 اینچی را با یک مکانیزم کشویی به یک مانیتور 17 اینچی تبدیل می‌کند. اینتل همچنین نرم‌افزار Unison خود را در این مراسم به نمایش درآورد که سعی می‌کند کامپیوترهای اینتلی را به گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون‌ها وصل کند.

بیشتر بدانید :   انسان می‌تواند غذای خود را در مریخ از زباله‌های پلاستیکی تهیه کند

با تمام این‌ها، نباید فراموش کرد که این کامپیوتر کشویی فعلا در حد یک ایده مفهومی است و انتظار نداریم که به این زودی‌ها آن را در بازار ببینیم. اینتل و سامسونگ هم فعلا حرفی درباره زمان عرضه این محصول به بازار نزده‌اند. به نظر شما کاربران از چنین فرم فکتورهای جدیدی استقبال خواهد کرد یا خیر؟

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.