اخبار

ایرانسل در الکامپ 1402

ایرانسل در الکامپ 1402, لپ تاپ استوک

[ad_1]

اپراتور ایرانسل امسال در الکامپ روی دو حوزه 5G و فیبر نوری در کنار ارائه چند سرویس شخصی و سازمانی جدید تمرکز کرده‌است. مدیرعامل این شرکت که اخیرا وارد عرضه فیبر نوری شده‌است از برنامه‌های ایرانسل برای نحوه عرضه این اینترنت در کشور صحبت کرد. این اپراتور همچنین به توسعه فناوری 5G ادامه می‌دهد و قرار است تا پایان تعداد سایت‌های جاری را به ۱۰۰۰ مورد افزایش دهد.

حضور ایرانسل در نمایشگاه الکامپ امسال همراه با عرضه محصولات جدید این شرکت در حوزه B2B (سازمانی) بود. ایرانسل از «شایا» یا همان «شبکه یکپارچه ایرانسل» رونمایی کرده که قرار است کارهای خدمات مشتریان شرکت‌ها را انجام دهد.

این محصول یک راهکار سازمانی است و با هدف تحول فضای کسب‌وکار و همچنین گسترش فرهنگ مشتری‌مداری عرضه شده است. غرفه ایرانسل بخش‌های متنوع دیگری نظیر حضور ایرانسل لبز (آکادمی ایرانسل و مرکز نوآوری ایرانسل) و حضور سایر خدمات سازمانی این اپراتور همراه بود. غرفه‌های مخصوص کودکان و سرگرمی و همچنین بخشی مختص به گیمینگ از دیگر محصولاتی بود که ایرانسل در غرفه خود عرضه کرده‌است.

برخی از محصولات سازمانی ایرانسل مانند خودرو متصل نیز در الکامپ امسال حضور دارند. خودروی متصل در واقع نوعی وسیله نقلیه‌ست که به فناوری اینترنت اشیا، مجهز شده و با نصب یک دیوایس، میتونه داده‌های خودرو با سامانه‌های مدیریتی تبادل می‌کند. این تکنولوژی می‌تواند یک خودروی عادی را تبدیل به یک ماشین هوشمند کند و در صنایع مختلفی از آن استفاده شود.

در این گزارش تصویری ضمن بازدید از غرفه ایرانسل و معرفی چند محصول این شرکت، با مدیرعامل این مجموعه، «بیژن عباسی آرند» در مورد فناوری 5G و اینترنت فیبر نوری گفتگو کردیم.

بیشتر بدانید :   تصاویر خیره‌کننده‌ای که فضاپیمای اوریون از زمین و ماه گرفته است + عکس

غرفه ایرانسل در سال ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان مشترکین این اپراتور و سایر بازدیدکنندگان است تا بتواند آن‌ها را با سرویس‌های خود آشنا کند. ناگفته نماند نمایشگاه الکامپ از ۴ تیر ماه لغایت ۸ تیر ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا است.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.