اخبار

اپل واچ با تشخیص بالا‌رفتن میزان تنفس، جان یکی از کاربران را نجات داد

اپل واچ با تشخیص بالا‌رفتن میزان تنفس، جان یکی از کاربران را نجات داد, لپ تاپ استوک

[ad_1]

اپل واچ بار دیگر با قابلیت‌های خود جان یکی از کاربرانش را نجات داد. این‌بار یک مرد اهل کلیولند ادعا می‌کند که در ماه اکتبر، توسط اپل‌ واچ خود مطلع شده که میزان تنفسش بالا رفته است. دستگاه پوشیدنی اپل به او اعلام کرده که این میزان از میانگین 14 تنفس در دقیقه به حدود 18 تنفس در دقیقه رسیده است.

این مرد به نشریه نیوز 5 کلیولند گفت:

«همسرم از من خواست تا با پسرم تماس بگیرم و او به من پیشنهاد کرد که به بخش مراقبت‌های سرپایی بروم تا آن‌ها این موضوع را بررسی کنند و من این کار را انجام دادم. آن‌ها فقط یک عکس اشعه ایکس از من گرفتند و مقداری دارو برای برونشیت به من تجویز کردند.»

ادامه هشدارهای اپل واچ و نجات جان این مرد

درحالی‌که او تصور می‌کرد مشکل برطرف شده است، اپل ‌واچ هشدار دیگری را اعلام کرد که باعث آزمایش‌های بیشتر شد. او توضیح می‌دهد:

«اکسیژن خون من که معمولاً در میانه‌های 90 است، یعنی همان چیزی که قرار است باشد، تا میانه‌های 80 کاهش پیدا کرد.»

این هشدار آخر شب مرد را چندان نگران نکرد، اما با اصرار دوباره خانواده نگرانش، یک بار دیگر به اورژانس رفت. پزشکان با کمک داده‌هایی که توسط اپل واچ جمع‌آوری شده بود، اسکن‌های بیشتری انجام دادند و لخته‌های خون را در ریه‌های او کشف کردند. به گفته پزشکان، تقریباً 60 درصد افراد از این وضعیت جان سالم به در نمی‌برند.

او در ادامه به این نشریه گفت:

«من دوستانی دارم که درنتیجه این اتفاقات یک اپل واچ خریده‌اند. همین دیشب نیز با یکی از دوستانم درحال شام خوردن بودم و او هم اکنون به‌دنبال یک اپل واچ است. این دستگاه شگفت‌انگیز زندگی من را نجات داد.»

بیشتر بدانید :   ال‌جی از لپ‌تاپ‌های Gram و مانیتورهای OLED برای خاورمیانه رونمایی کرد

اپل واچ از زمان عرضه بارها جان انسان‌ها را نجات داده است. ازجمله این گزارش‌ها می‌توان به شناسایی و درمان سرطان یک دختر 12‌ساله اشاره کرد.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.