اخبار

اپل ظرفیت تولید آیفون 14 را حدود 3 میلیون دستگاه کاهش می‌دهد

اپل ظرفیت تولید آیفون 14 را حدود 3 میلیون دستگاه کاهش می‌دهد

[ad_1]

به گزارش بلومبرگ و براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی منابع آگاه، اپل ظاهراً قصد دارد ظرفیت تولید آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را حدود 3 میلیون دستگاه نسبت به برنامه‌ریزی‌های قبلی کاهش دهد.

پیش‌تر گفته شده بود که اپل می‌خواهد 90 میلیون دستگاه آیفون به بازار عرضه کند. ولی اکنون در گزارش بلومبرگ اشاره شده است که ظرفیت تولید آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به 87 میلیون دستگاه آیفون کاهش خواهد یافت. روز گذشته اپل کاهش ظرفیت تولید آیفون 14 پرو و پرو مکس را به دلیل قرنطینه کارخانه ژنگژو چین تأیید کرد.

در گزارش‌های قبلی بیان شد که آیفون 14 پلاس شروع بسیار بدی داشته است. طبق آخرین گزارش‌ها،‌ فروش آیفون 14 معمولی نیز آن‌طور که اپل انتظار داشت، پیش نرفته و این شرکت با کاهش قابل توجه تقاضا در چین روبه‌رو شده است. اکنون نیز این شرکت ظاهراً ظرفیت تولید آیفون 14 را حدود 3 میلیون دستگاه کاهش می‌دهد.

اپل ظرفیت تولید آیفون 14 را حدود 3 میلیون دستگاه کاهش می‌دهد, لپ تاپ استوک

کاهش ظرفیت تولید آیفون 14

منابع آگاه بازار که از برنامه‌های اپل اطلاع دارند، می‌گویند ظاهراً این شرکت قصد دارد تولید خود را کاهش دهد و پایین‌تر از ظرفیت برنامه‌ریزی‌شده، حدود 3 میلیون دستگاه آیفون 14 کمتری به بازار عرضه می‌کند.

اپل و تأمین‌کنندگان آن اکنون قصد دارند که 87 میلیون دستگاه یا کمتر از آن تولید و در دسترس کاربران قرار دهند. این در حالی است که پیش‌تر گفته شده بود اپل می‌خواهد 90 میلیون دستگاه از این سری به بازار عرضه کند. یکی از دلایل ممکن برای این کاهش ظرفیت تولید، تقاضای کمتر برای مدل‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس است.

بیشتر بدانید :   تا کنون بیش از 10میلیارد دلار برای توسعه خدمات سرمایه‌گذاری کردیم

باید دید درنهایت اپل برنامه تولید خود را چگونه پیش خواهد برد. آیا ممکن است کاهش تقاضا و همچنین وضعیت شیوع کرونا در کارخانه ژنگژو چین، منجر به کاهش مضاعف تولید توسط این شرکت گردد یا خیر؟

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.