اخبار

افشای ظرفیت باتری سری گلکسی S23؛ مدل‌های استاندارد و پلاس به باتری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شوند

افشای ظرفیت باتری سری گلکسی S23؛ مدل‌های استاندارد و پلاس به باتری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شوند, لپ تاپ استوک

[ad_1]

ظرفیت احتمالی باتری سه مدل گوشی گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا پیش از فرارسیدن موعد رونمایی از طریق یکی از منابع آگاه بازار به اشتراک گذاشته شده است. همچنین تصاویری از گوشی‌های این سری منتشر شده است که ترکیب رنگ احتمالی آن را نشان می‌دهد.

سامسونگ احتمالا از خانواده گلکسی S23 در هفته‌های اول سال نو میلادی رونمایی می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Ice Universe، گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس ظاهراً با باتری‌های بزرگ‌تری نسبت به نسل قبل از راه می‌رسند، اما سرعت شارژ باتری‌ موبایل‌های جدید ظاهراً با نسل قبلی یکی است.

ظرفیت باتری سری گلکسی S23 سامسونگ

براساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود گلکسی S23 با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی در دسترس کاربران قرار گیرد. این در حالی است که گلکسی S22 از باتری ۳۷۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد. همچنین، به نظر می‌رسد گلکسی S23 پلاس با باتری ۴۷۰۰ میلی آمپرساعتی ۴۵ واتی به بازار عرضه شود. گلکسی S23 اولترا نیز ظاهراً از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت ۴۵ واتی بهره خواهد برد. 

درکنار به اشتراک گذاشتن ظرفیت باتری موبایل‌های جدید سامسونگ، تصاویری تبلیغاتی از آنها منتشر شده که در یکی از آنها گلکسی S23 پلاس در ترکیب رنگ صورتی دیده می‌شود. در تصویر دیگری گلکسی S23 اولترا نیز در ترکیب رنگ زیتونی ظاهرا شده است. در تصویر منتشر شده، در کنار گلکسی S23 اولتراهدفون‌ سفید رنگ و ساعت هوشمند سامسونگ با بند چرمی سبز رنگی دیده می‌شود. کیفیت تصاویر به اشتراک گذاشته شده چندان خوب نیست و نمی‌توان از طریق تصاویر منتشر شده به اطلاعات بیشتری در مورد موبایل‌های سری جدید سامسونگ دست پیدا کرد.

بیشتر بدانید :   ایلان ماسک نادیده‌گرفتن شورای توییتر را تقصیر گروه‌های کنشگرا انداخت

برخی منابع آگاه می‌گویند احتمالاً سامسونگ موبایل‌های جدید خود را اول فوریه در دسترس کاربران قرار می‌دهد. هنوز تاریخ دقیق رونمایی سری جدید گلکسی S23 از سوی کره‌ای‌ها تأیید نشده است.

[ad_2]

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.