اخبار

آیفون 14 پرو بهترین دوربین سلفی و عملکرد فیلمبرداری را دارد

آیفون 14 پرو بهترین دوربین سلفی و عملکرد فیلمبرداری را دارد

[ad_1]

آیفون 14 پرو در تست دوربین DxOMark امتیازات قابل‌توجه و فوق‌العاده‌ای به دست آورده است. از نظر امتیاز کلی دوربین، پرچمدار جدید اپل امتیاز 146 و مقاوم دوم رتبه‌بندی جهانی دوربین DxOMark را به دست آورده است که فقط یک امتیاز از «آنر مجیک 4 آلتیمیت» کمتر دارد. با این حال، آیفون‌ 14 پرو با کسب امتیاز 145، از نظر این وب‌سایت بهترین دوربین سلفی را دارد.

DxOMark که هفته گذشته اعلام کرده بود آیفون 14 پرو مکس بهترین نمایشگر را در بین تمام گوشی‌های جهان دارد، حالا بررسی دوربین و دوربین سلفی آیفون 14 پرو را منتشر کرده است. در بررسی عملکرد کلی دوربین این دستگاه، از وجود رنگ دلپذیر و زنده در عکس‌ها و ویدیوها، رنگ پوست دقیق، محدوده دینامیکی گسترده در عکس و ویدیو، کنتراست عالی و ارائه سطح بالایی از جزئیات به عنوان برخی از مزایای اصلی دوربین آیفون 14 پرو یاد شده است.

آیفون 14 پرو بهترین دوربین سلفی و عملکرد فیلمبرداری را دارد, لپ تاپ استوک

همچنین درباره معایب دوربین دستگاه به مواردی از جمله نویز درخشندگی در عکس‌های گرفته شده در محیط‌های داخلی و تعادل رنگ سفید در برخی عکس‌های گرفته شده در نور ترکیبی اشاره شده است.

در نهایت، عملکرد پرچمدار اپل از نظر دوربین، امتیاز 146 را از DxOMark دریافت کرده که با این وجود، در رتبه‌بندی کلی (تصویر زیر) بالاتر از دستگاه‌هایی مانند «هواوی P50 پرو» و «آیفون 13 پرو» و پایین‌تر از «آنر مجیک 4 آلتیمیت» قرار گرفته است.

آیفون 14 پرو بهترین دوربین سلفی و عملکرد فیلمبرداری را دارد, لپ تاپ استوک

البته باید اشاره کرد که آیفون 14 پرو در عملکرد ضبط ویدیو، رتبه اول را کسب کرده است. DxOMark در بررسی خود از ویدیوهای این دستگاه اشاره می‌کند که فیلمبرداری با این گوشی اپل روان‌تر از گذشته صورت می‌گیرد. تثبیت آن نیز عالی است، ضبط HDR کنتراست بالایی را ارائه می‌کند و ردیابی فوکوس خودکار دستگاه نیز قابل اطمینان و دقیق است.

بیشتر بدانید :   اقدام صرافی رمزارز FTX برای ثبت ورشکستگی در آمریکا؛ بنکمن فرید استفعا داد

عملکرد دوربین سلفی آیفون 14 پرو

دوربین سلفی دستگاه در بررسی DxOMark به امتیاز 145 دست پیدا کرده است. با این وجود، آیفون 14‌ پرو تنها یک امتیاز بیشتر از هواوی P50 پرو دارد و در رتبه اول قرار گرفته است. قابلیت فوکوس خودکار جدید آیفون 14 پرو و وجود دیافراگم سریعتر به کسب این امتیاز کمک زیادی کرده‌اند. ضبط ویدیو از طریق دوربین سلفی دستگاه نیز عالی بوده و با نوردهی، رنگ و تثبیت فوق‌العاده خود، امتیاز بالای 154 را کسب کرده است.

آیفون 14 پرو بهترین دوربین سلفی و عملکرد فیلمبرداری را دارد, لپ تاپ استوک

عکس‌های گرفته شده با دوربین جلو، محدوده دینامیکی، نوردهی و بوکه بسیار خوبی ارائه می‌کنند. جزئیات عالی، رنگ پوست دقیق و بوکه شبیه‌سازی شده در حالت پرتره نیز در این بررسی مورد توجه قرار گرفته است.

نقاط ضعف دوربین سلفی آیفون‌ 14 پرو شامل نویز قابل توجه در عکس‌ها و فیلم‌ها، تغییر رنگ پوست و دقت کمتر در شرایط نوری چالش برانگیز مانند زمانی که صحنه دارای نور پس زمینه یا نور کمی است، می‌شود.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.