اخبار

آمازون نسل پنجم Echo Dot را با شبکه Eero mesh معرفی کرد

آمازون نسل پنجم Echo Dot را با شبکه Eero mesh معرفی کرد

[ad_1]

مدل استاندارد نسل پنجم Echo Dot آماوزن اکنون از درایور جدید و سفارشی بهره می‌برد و می‌توان آن را قوی‌ترین نسخه‌ی سری جدید این محصول در نظر گرفت. غول خُرده‌فروشی آنلاین دنیا ادعا می‌کند که این محصول صدای واضح‌تری ارائه می‌دهد و عملکرد باس آن نیز دو برابر بیشتر از قبل است.

Echo Dot جدید اکنون به حسگر دما مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد با درخواست از دستیار صوتی آلکسا، درصورت گرم‌شدن هوا، فن هوشمند خود را روشن کنید. علاوه‌براین، شتاب‌سنجی روی این دستگاه تعبیه شده است که حرکات ضربه‌ای را شناسایی می‌کند.

کاربردی‌ترین ویژگی جدید Echo Dot، شبکه‌های مش آن است. آمازون در سال ۲۰۱۹ Eero را خرید و اکنون از فناوری‌های آن در نسل جدید بلندگوی هوشمند خود بهره گرفته است. به‌نوشته‌ی GSMArena، مدل‌های جدید Echo Dot اساساً به‌عنوان تقویت‌کننده‌های شبکه‌ی بی‌سیم مش برای بهبود عملکرد وای‌فای در سرتاسر خانه‌ی شما عمل می‌کنند. هر واحد این محصول می‌تواند پوشش شبکه‌ی بی‌سیم شما را تا بیش‌ از ۳۰۰ مترمربع گسترش دهد.

آمازون قابلیت Eero Buil-in را به مدل‌های نسل چهارم Echo و Echo Dot نیز اضافه خواهد کرد. این ویژگی از ۲۰ اکتبر برای Echo نسل چهار دردسترس قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده، برای دارندگان نسل چهارم Echo Dot نیز ارائه شود.

آمازون Echo dot for Kids

نسل پنجم Echo Dot with Clock شباهت‌های بسیار زیادی به مدل استاندارد این محصول دارد، با این تفاوت که تراکم صفحه‌نمایش ماتریسی‌نقطه‌ای آن ارتقا یافته است. این نمایشگر علاوه‌بر نمایش ساعت و تاریخ، اطلاعات درخواستی از دستیار صوتی آلکسا ازجمله نام آهنگ در حال‌ پخش، وضعیت آب‌وهوا، محاسبه یا واحد اندازه‌گیری، رویداد‌های تقویم و… را نیز به کاربران نشان می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

Echo Dot Kids با Echo Dot هم مشابه مدل استاندارد این بلندگوی هوشمند است؛ اما در دو طرح منحصر‌به‌فرد جغد و اژدها عرضه می‌شود. مشترکان آمازون کیدزپلاس نیز با خرید این محصول می‌توانند صداهای مخصوص آن‌ها را در دستیار صوتی آلکسا فعال کنند. با خرید این محصول، یک سال اشتراک کیدزپلاس و دو سال زمان بی‌قیدوشرط دریافت خواهید کرد.

بیشتر بدانید :   سیارک‌ها یا سنگ‌های فضایی چه ویژگی‌هایی دارند؟

آمازون Echo Auto

مدل استاندارد نسل پنجم Echo Dot با قیمت ۵۰ دلار و Echo Dot with Clock و Echo Dot Kids با قیمت ۶۰ دلار فروخته می‌شوند. آمازون Echo Auto را نیز برای استفاده در خودروها معرفی کرده است. این محصول از طراحی نازک‌تری بهره می‌برد و پایه‌ی تعبیه‌شده روی آن امکان نصب روی خودرو را فراهم می‌کند. قیمت این مدل نیز ۵۵ دلار است.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.