اخبار

آمازون نسل سوم Fire TV Cube را با طراحی جدید و پشتیبانی از فناوری ارتقای مقیاس تصویر معرفی کرد

آمازون نسل سوم Fire TV Cube را با طراحی جدید و پشتیبانی از فناوری ارتقای مقیاس تصویر معرفی کرد

[ad_1]

آمازون اخیراً مجموعه‌ای از سخت‌افزارهای جدید معرفی کرده است که درحال‌حاضر تعدادی از آن‌ها برای پیش‌خرید دردسترس قرار دارند. این شرکت درکنار Kindle Scribe جدید و همچنین مدل به‌روزرشده‌ی بلندگوهای Echo از نسل سوم Fire TV Cube نیز رونمایی کرد. این دستگاه از طراحی جدیدی بهره می‌برد و به بلندگوهای یک‌پارچه و همچنین قابلیت‌های جدیدی مجهز شده است. پیش‌خرید این محصول با قیمت ۱۴۰ دلار شروع شده است و عرضه‌ی آن از ۲۵ اکتبر در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

نسل سوم Fire TV Cube آمازون

Fire TV Cube جدید با ظاهر جدید، لبه‌های خمیده در بخش جلو به‌همراه پوشش پارچه‌ای روی بلندگوها به‌فروش می‌رسد. به گزارش XDA، این محصول درست مثل نسل قبلی خود به حسگر مادون‌قرمز ۳۶۰ درجه مجهز شده است که به شما اجازه می‌دهد سایر دستگاه‌های متصل ازجمله تلویزیون، ساندبار، بلندگوهای Echo و غیره را در تنظیمات رسانه‌ی خود کنترل کنید. این محصول همچنین از چهار میکروفون بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید بدون نیاز به لمس فیزیکی آن و فقط با استفاده از دستورهای صوتی با دستیار صوتی آلکسا ارتباط برقرار کنید.

لپ تاپ استوک را باگارانتی 1 ساله خرید کنید.

مقاله‌ی مرتبط:

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Fire TV Cube جدید، پشتیبانی از قابلیت افزایش مقیاس با وضوح بالا است که اساساً محتوای HD را به 4K ارتقا می‌دهد. این ویژگی شبیه قابلیت ارتقای مقیاس مبتنی‌بر هوش مصنوعی انویدیا در تلویزوین شیلد (Shield) است اما باید دید که عملکرد آن چگونه خواهد بود. غول خرده‌فروشی آنلاین می‌گوید که Fire TV Cube جدید از تراشه‌ی هشت‌هسته‌ای بهره می‌برد و فرکانس هسته‌های آن نیز روی ۲ گیگاهرتز تنظیم شده است تا عملکرد کلی دستگاه بهبود یابد.

بیشتر بدانید :   ویژگی های یک پنل خوب برای ارسال پیامک انبوه به مشتریانتان

نسل سوم Fire TV Cube آمازون

Fire TV Cube جدید اکنون از ورودی و خروجی HDMI بهره می‌برد؛ بنابراین می‌توانید آن را به‌همراه دستگاه‌های دیگر ازجمله ستاپ‌باکس و پخش‌کننده‌های بلوری استفاده کنید. سایر درگاه‌های تعبیه‌شده روی این محصول شامل اترنت، پورت USB، گسترش‌دهنده‌ی مادون‌قرمز و درگاه ورودی برق است. علاوه‌براین دربخش بالای دستگاه شاهد دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه‌ی انتخاب، دکمه‌ی غیرفعال‌کردن میکروفون و یک نوار LED استاندارد هستیم. این محصول از وای‌فای 6E پشتیبانی می‌کند و بنابراین مشکلی برای پخش آنلاین محتوای باکیفیت بالا نخواهید داشت.

[ad_2]

منبع

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 458

No votes so far! Be the first to rate this post.