دانستنی‌ها

رویداد سرفیس مایکروسافت در تاریخ 20 مهر برگزار میشود

رونمایی از 5سرفیس پرو

در این صورت ممکن است با سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ تاپ 5 روبرو باشیم.

مایکروسافت رویداد بعدی سرفیس را با نام رسمی “رویداد پاییز 2022 مایکروسافت” در 20 مهر (12 اکتبر) به طور رسمی اعلام کرد. در همان روز، Redmondi کنفرانس Ignite را راه اندازی خواهد کرد.

در صفحه اعلام کننده تاریخ برگزاری، تصویر پس زمینه ای مانند آبرنگ که عبارت Save the Date با ابزاری شبیه به قلم نوشته شده است، دیده می شود.

رویداد سرفیس مایکروسافت در تاریخ 20 مهر برگزار میشود, لپ تاپ استوک

محصولات احتمالی رویداد سرفیس مایکروسافت

دیروز اطلاعاتی در مورد سرفیس پرو 9 و سرفیس لپ تاپ 5 فاش شد و حالا ردموندز دعوت نامه های رویداد هفته آینده را منتشر کرده است. بنابراین، باید منتظر رویداد برای راه اندازی دستگاه باشیم.

به نظر می رسد مایکروسافت دو مدل از سرفیس پرو 9 را با پردازنده های ARM و اینتل عرضه خواهد کرد، به این معنی که این شرکت دیگر قصد ندارد نسل بعدی سرفیس پرو ایکس را معرفی کند. A دلیل اصلی عرضه این محصول استفاده از دستگاه های ARM بود، اگر سرفیس 9 پرو به این پردازنده ها مجهز شود، عرضه همزمان دو دستگاه عاقلانه نیست.

یکی دیگر از محصولات احتمالی در رویداد 20 اکتبر، سرفیس لپ تاپ 5 است. طبق گزارش ها، این دستگاه به سرفیس پرو 9 با پردازنده نسل 12 اینتل مجهز خواهد شد و با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد. در بالاترین نسخه همچنین به نظر می رسد باید منتظر رنگ های جدیدی برای این محصولات باشیم.

از زمان شروع همه‌گیری کرونا، مایکروسافت رویداد سرفیس حضوری برگزار نکرده است و ظاهراً رویداد ماه آینده را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. همانطور که گفتیم در همان روز و کمی قبل از این رویداد در شروع کنفرانس Ignite حضور خواهیم داشت، البته این رویداد به صورت حضوری برگزار می شود.
انتظار می رود در روزهای آینده و قبل از رویداد سرفیس، شاهد گزارش های بیشتری از سرفیس لپ تاپ 5 و سرفیس پرو 9 باشیم.

بیشتر بدانید :   12 مدل از بهترین آل این وان های دنیا 2022

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 74

No votes so far! Be the first to rate this post.