اخبار

۱۰ فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۱۰ فیلم پیشنهادی برای کسانی که تازه ازدواج کرده‌اند؛ از The Notebook تا Mamma Mia!

[ad_1]

تماشای فیلم روشی بی نقص و مناسب برای زوجین به منظور تقویت رابطه زناشویی و عاطفی شان است، چه فیلم مورد نظر یک اثر ترسناک مانند Nope ساخته جوردن پیل باشد و چه یک انیمیشن ماجراجویانه دلگرم کننده از پیکسار مانند Lightyear. از طریق تماشای فیلم، زوجینی که تازه ازدواج کرده اند می توانند زمان باکیفیتی را با هم گذرانده در حالی که شخصیت های سینمایی را در حال کشف خودشان، تجربه ماجراجوهایی هیجان انگیز یا حتی پیدا کردن عشق واقعی تماشا کنند.

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

از کمدی های رمانتیکی مانند Begin Again تا موزیکال های شلوغی مانند Mamma Mia!، برخی فیلم ها هستند که بهترین انتخاب ها برای زوجینی به شمار می آیند که به تازگی ماجراجویی رمانتیک شان را آغاز کرده اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ فیلمی آشنا کنیم که تماشایشان را به نوعروس ها و تازه دامادها توصیه می کنیم زیرا رابطه شما را با عشق زندگی تان بهتر کرده و تحکیم می بخشند یا دستکم اطلاعات بیشتری در مورد زندگی زناشویی در اختیارتان قرار داده و آموزنده خواهند بود.

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۱- Begin Again (2013)

در فیلم Begin Again توازن بی نقصی از موسیقی و درام وجود دارد. در این فیلم، دن مولیگان با بازی مارک رافلو یک مدیر موفق در بخش موسیقی است که از دوران اوجش فاصله گرفته و سعی دارد با یک ترانه سرای اهل انگلیس به نام گرتا جیمز با بازی کیرا نایتلی قرارداد امضا کند. این فیلم برای ترانه Lost Stars توانست جایزه اسکار بهترین ترانه اورجینال را بدست آورد که بدون شک یکی از رمانتیک ترین ترانه های تاریخ موسیقی فیلم است. اگر چه Begin Again رابطه عاشقانه ای بین دو شخصیت اصلی ندارد اما زوجینی که تازه ازدواج کرده اند بدون شک با دینامیک بین دو شخصیت اصلی که تلاش دارند برای کمک به هم و موفق شدنشان نهایت تلاششان را بکنند ارتباط برقرار کرده و از این رابطه درس خواهند گرفت.

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۲- The Notebook (2004)

فیلم The Notebook که بر اساس رمانی نوشته نیکلاس اسپارکس به همین نام ساخته شده در مورد زوجی است که در ابتدای رابطه شان از هم جدا می افتند اما رابطه عاشقانه آن ها ادامه پیدا می کند. نقش های اصلی فیلم توسط دو تن از ستاره های هالیوود، رایان گاسلینگ و ریچل مک آدامز بازی می شوند. این فیلم مملو از کلیشه های ملودرامیک است اما شکی وجود ندارد که باعث دلگرمی مردان و زنانی می شود که به تازگی با هم ازدواج کرده اند. دو ستاره اصلی فیلم بازی های الهام بخش و درخشانی از خود در نقش زوجی جوان ارائه می دهند. در واقع بسیاری از سینمادوستان زوج گاسلینگ و مک آدامز در این فیلم را از بهترین زوج های تاریخ سینما از لحاظ شیمی بین یک زن و شوهر می دانند.

بیشتر بدانید :   عربستان می‌خواهد با سرمایه‌گذاری 38 میلیارد دلاری، مرکز جهانی بازی‌های الکترونیکی شود

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۳- Happy Death Day (2017)

فیلم های اسلشر از یک ژانر سینمایی فرعی اما جذاب هستند که تماشای آن ها برای زوجینی که عاشق کمی هیجان در زندگی شان هستند مناسب خواهند بود. در Happy Death Day، یک دانشجو به نام تری گلبمن با بازی جسیکا روث در می یابد که در یک حلقه زمانی گرفتار شده و بعد از مرگش این لوپ زمانی تکرار می شود. از بخت بدش، او با قاتلی که پشت یک ماسک کودکانه مخفی شده، در این لوپ زمانی گرفتار شده است. فیلم Happy Death Day تلاش دارد تا ژانر اسلشر را با یک پیچش داستانی بامزه علمی تخیلی در مرکز داستان زیر و رو کند که باعث تعجب و غافلگیر شدن زوجین جوانی خواهد شد که می خواهند هیجان و آدرنالین را برای ساعاتی به رابطه شان اضافه کنند. کسانی که می خواهند ببیند بعد از اتفاقات این فیلم چه اتفاقی برای شخصیت تری رخ می دهد می توانند دنباله آن با عنوان , Happy Death Day 2U را تماشا کنند که یک تجربه تماشای شبانه بسیار خاطره انگیز را رقم خواهد زد.

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۴- Mamma Mia! (2008)

این موزیکال مشهور و محبوب از کاترین جکسون در نهایت در سال ۲۰۰۸ در قالب یک اقتباس سینمایی به همین نام ساخته شد. فیلم Mamma Mia! داستانی جالب و بامزه در مورد یک نوعروس، مادرش و سه مردی است که ادعا دارند این دختر فرزند آن هاست. این فیلم همچنین برخی از جذاب ترین ترانه ها از گروه موسیقی محبوب سوئدی ABBA را در خود دارد. Mamma Mia! فیلمی قابل درک برای زوجینی است که می خواهند از دیدن یک موزیکال لذت ببرند فیلمی که جذابیت اصلی آن را داستان دلگرم کننده و موسیقی های پاپ ماندگارش تشکیل می دهند. علیرغم نقاط نقص ها و نقاط ضعفش، این فیلم همچنان یکی از سرگرم کننده ترین فیلم هایی است که می توانید همراه با همسرتان تماشا کنید.

۱۰ فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود, لپ تاپ استوک

۵- Lost in Translation (2003)

به کارگردانی سوفیا کوپولا، فیلم Lost in Translation با بازی بیلی ماری در مورد یک بازیگر مرد میانسال است که در آستانه فروکش کردن شهرت و اعتبارش، برای یک قرارداد سودآور تبلیغاتی به ژاپن سفر می کند. در آنجا با دختری که تازه فارغ التحصیل شده، با بازی اسکارلت جوهانسون، آشنا می شود و این دو رابطه دوستی عمیق شان را آغاز می کنند. فیلم Lost in Translation به موضوعاتی مانند جابجایی و جدایی فرهنگی، دور شدن از فرهنگ خودی و تنهایی می پردازد که همگی تم های سنگین هستند و زوج های جوان از بحث در مورد آن ها لذت خواهند برد. زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند می توانند از جنبه ای دیگر نیز با Lost in Translation ارتباط برقرار کنند و آن به این دلیل است که این فیلم رابطه ای تازه بین دو شخصیت متفاوت را روایت می کند، زوجی که پذیرش رابطه بین آن ها کمی دشوار است. علیرغم فضای مالیخولیایی فیلم، کوپولا هنوز هم توانسته فیلم خود را مملو از شوخی های ملایم کند که به مخاطب امکان می دهد هنگام تماشای رنج ها و دردسرهای شخصیت ها بخندد و همزمان با آن ها همدردی کند.

بیشتر بدانید :   ویجت ایفون؛ معرفی بهترین ویجت‌های لاک اسکرین iOS 16

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۶- The 40-Year-Old Virgin (2005)

جاد آپاتو فیلم های کمدی بسیاری ساخته اما The 40-Year-Old Virgin یکی از محبوب ترین و بهترین آن هاست. این فیلم داستان اندی با بازی استیو کارل را روایت می کند، کارمند یک مغازه لوازم اللکترونیکی که هنوز باکره است و برای پیدا کردن زنی که دوست دارد و در نهایت ازدواج کردن از دوستانش کمک می گیرد. اندی با یکی از مشتریان مغازه به نام تریش با بازی کاترین کینر آشنا شده و قرار می گذارد. این فیلم به خاطر بازی های بی نقص بازیگرانش، روایت بامزه و شخصیت های دوست داشتنی اش مورد تحسین قرار گرفته است. تازه ازدواج کرده هایی که دنبال یک فیلم بامزه برای تماشا هستند بدون شک از تماشای کارهای عجیب و غریب اندی در فیلم The 40-Year-Old Virgin لذت برده و حسابی خواهند خندید و البته بدبیاری ها و مشکلات او را نیز درک خواهند کرد.

۱۰ فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود, لپ تاپ استوک

۷- Couples Retreat (2009)

فیلم Couples Retreat یک کمدی بامزه برای زوجینی است که به دنبال یک فیلم به شدت خنده دار با سکانس های روده بر کننده و دیالوگ های ماندگار هستند. این فیلم در مورد چهار زوج است که هر یک مشکلات و معضلات خاص خود را دارند و در تلاش یکی از این زوجین برای نجات زندگی مشترکشان، سه زوج دیگر نیز به یک مرکز تفریحی درمانی به نام بهشت دعوت می شوند. این فیلم از بازیگران شاخصی مانند جان فاورو، کریستن بل و وینس واون سود می برد که همگی توانایی های کمدیک بالایی داشته و شما را خواهند خنداند. Couples Retreat می تواند نگاه و دیدی تازه به مسائلی که در دراز مدت در زندگی زناشویی با آن ها مواجه می شویم را در اختیار زوجین جوان قرار دهد.

۱۰ فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود, لپ تاپ استوک

۸- Iron Man (2008)

فاز اول دنیای سینمایی مارول با فیلم ابرقهرمانی Iron Man در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. این فیلم به چگونگی شروع ماجراجویی های ابرقهرمانی تونی استارک می پردازد، شخصیتی که بعدها به یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین ابرقهرمانان صنعت سینما تبدیل شد. Iron Man به خاطر جلوه های ویژه گرم، بازی قوی شخصیت اصلی و موفقیت در دمیدن روحی تازه در کالبد ژانر ابرقهرمانی مورد تمجید و توجه مثبت قرار گرفت. این فیلم مقدمه ای جذاب بر دنیای وسیع فیلم های کمیک بوکی بوده و زوج های که به لطف آن با دنیای سینمایی مارول آشنا شوند از تماشای بهترین فیلم هایی که این دنیای سینمایی ابرقهرمانی ارائه کرده لذت خواهند برد.

بیشتر بدانید :   اسکای ول به عنوان نخستین شاسی بلند تمام برقی کشور وارد خط تولید شد

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۹- A Star Is Born (2018)

تازه ترین بازسازی فیلم رمانتیک A Star Is Born که نسخه اورجینال آن در سال ۱۹۳۷ ساخته شد، لیدی گاگا و بردلی کوپر را در نقش دو شخصیت اصلی داستان دارد. این فیلم در مورد رابطه عاشقانه بین یک موسیقیدان مشهور افتادن در دام اعتیاد به الکل و یک خواننده جوان است که به سرعت به موفقیت و شهرت می رسد. A Star Is Born شاهد یک بازی بی نظیر و قابل تحسین از گاگا است که نشان می دهد وی چیزی فراتر از یک خواننده موسیقی پاپ است، توانایی که وی بعد از سال ۲۰۱۸ و بازی در این فیلم نیز بارها ثابت کرده است. همچنین تماشای این فیلم گزینه مناسبی برای زوجینی است که می خواهند یک فیلم عاشقانه و آموزنده را در کنار هم تماشا کنند زیرا این فیلم آغاز و پایان تراژیک یک رابطه زیبا اما پردردسر و مملو از مشکل را به تصویر می کشد. A Star Is Born در چندین بخش نامزد دریافت جایزه اسکار شد که از آن میان می توان به بهترین بازیگر نقش اول زن برای لیدی گاگا اشاره کرد.

10 فیلمی که تماشای آن ها به کسانی که تازه ازدواج کرده اند توصیه می شود

۱۰- Your Name (2016)

ماکوتو شینکای یک انیماتور و فیلمساز ژاپنی است که بیشتر به خاطر فیلم های احساسی و عاشقانه اش شناخته می شود. انیمه Your Name از او که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد در مورد دو نوجوان در دو برهه زمانی است که بدن هایشان با هم تعویض می شود. به خاطر این دشواری اما رابطه ای عمیق بین آن ها شکل می گیرد. انیمه سازی فیلم بسیار قابل توجه و زیبا است و شینکای توانسته مخاطبان فیلمش را با داستانی جذاب و دوست داشتنی در مورد سرنوشت، جوانی و سنت سرگرم نماید. Your Name آغاز مناسبی برای زوجین به منظور دور شدن از دنیای هالیوود و ورود به دنیای انیمه های ژاپنی است که دنیایی بسیار متفاوت و هیجان انگیز به نظر می رسد.

[ad_2]
منبع دیجیتاتو

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.